Gå til innhold

Du vet du har ingen venner når det går flere dager uten meldinger eller telefoner,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og når du først får em melding eller telefon, er det enten reklame eller din mor/far.......andre som har det sånn?

Anonymkode: dd1ac...339

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stor omgangskrets.  Men ingen venner !  Så du er ikke alene! Tror det faktisk er ganske vanlig...Men ikke det man poster på Facebook...🙄,,, Har mange som søker MIN oppmerksomhet gjennom jobben,da jeg har en lederstilling,, men KUN for DERES behov !  Så ensomt,,,ja... Har ikke hatt en " bestevenn" på 30 år.Jobb ,barn og familie ,,,ja...men ingen for meg ..vanskelig å få venner i voksen alder . De blir kun godt bekjente. ! 

Anonymkode: 43cb2...4ff

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når det går år etter år uten at noen ringer, da er du helt sikker på at du ikke har noen venner. Går det bare noen dager, så er en trygt innafor syns jeg. 

Anonymkode: fd68d...85e

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og når du først får em melding eller telefon, er det enten reklame eller din mor/far.......andre som har det sånn?

Jepp. Ganske sikker på at slår jeg av telefon og ikke logger meg inn på internett på f.eks 7 dager, så er det ingen som vil merke mitt "fravær" fra omverdenen. 

Anonymkode: 2fcda...e29

• Liker 4
Skrevet

Har mange venner, men kan likevel i perioder gå både dager og uker uten noe mld  eller telefoner. Heldigvis!

Kunne ikke hatt venner hvis jeg var forventet å snakke med dem hver uke, jeg er voksen og over 40, hadde nok sett anderledes på det om jeg var i 20 årene, singel og uten barn, men mange har jo også da travle liv

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig hvis du ikke ønsker det slik, men har du kjernefamilie?
Jeg har null venner, men ønsker å ha det sånn. Hater forventninger, hatt det sånn i 20 år nå. 

Anonymkode: 640dd...7ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når det går år etter år uten at noen ringer, da er du helt sikker på at du ikke har noen venner. Går det bare noen dager, så er en trygt innafor syns jeg. 

Anonymkode: fd68d...85e

Jeg skrev jo, at det er foreldrene mine som kun ringer eller så er det noe reklame greier, skrev ingenting om at venner tar kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

De fleste har nok med seg selv,,har jeg funnet ut. Sånn kan jo også jeg være...Men det krever egen innsats . Det vil jeg  forsøke på etter Covid🙂!  Ting er nå i større perspektiv, etter mange år i ekteskap, men nå alene 🙂,,, så vil bruke mine ressurser på å finne en aktivitet i nærsamfunnet ,hvor jeg finner min mulige venn . Jeg er ikke redd lenger,og vet at andre søker det samme 😉

Anonymkode: 43cb2...4ff

• Liker 2
Skrevet

Driver virkelig voksne folk og tekster og snakker i telefonen med vennene sine flere ganger i uken?

Skrevet

Hvor mange har du ringt eller sendt meldinger til i dette tidsrommet?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Chiubi skrev (1 minutt siden):

Hvor mange har du ringt eller sendt meldinger til i dette tidsrommet?

Jeg har ingen å ringe, skal jeg ringe en fremmed å spør om vi skal være venner?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser en del, ikke har fått med seg at jeg ikke har noen venner. Jeg har ikke hatt venner siden studie tidene, for rundt 20 år siden. Det er poenget med tråden, jeg har ingen kun foreldrene mine som tar kontakt, ellers er det reklame og telefonselgere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ingen å ringe, skal jeg ringe en fremmed å spør om vi skal være venner?

Hvis du ikke har noen å ringe, kan du heller ikke forvente at fremmede skal ringe deg. 

Har du absolutt ingen? Ikke familie engang? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Chiubi skrev (1 minutt siden):

Hvis du ikke har noen å ringe, kan du heller ikke forvente at fremmede skal ringe deg. 

Har du absolutt ingen? Ikke familie engang? 

Hæ? Jeg forventer ikke at fremmede skal ringe meg, hvor har du det i fra+

Jeg har familie, men de er ikke noen jeg ønsker å ha som venn, det er ikke det samme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort for å få venner da? 

Anonymkode: 8dfde...2c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er det ingen som ringer hvis det ikke er jobb prat. 

Men en online venn er ikke og forakte i disse tider når man er venneløs og uten nettverk så han har vært en stor trøst for meg siden før jul. Vi bor i hvert vårt land men aldri har jeg møtt noen som holder kontakten så godt og som ringer jevnlig og nei jeg er så glad for at jeg fant denne personen det har vært min trøst i disse triste månedene. 

Eneste som kan finne på å ringe er mor og barna mine selvsagt prater jeg med mye på tlf. Men det er jo heller ikke venner da. 

Anonymkode: 962da...e7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (23 minutter siden):

Driver virkelig voksne folk og tekster og snakker i telefonen med vennene sine flere ganger i uken?

ja, jeg har en venn som blir helt krakilsk om vi ikke snakkes ukentlig(mld nesten daglig). har sagt fra om at jeg ikke orker, men det hjelper ikke. får av og til 14 dager uten å ringes, men ikke ofte. jeg har bare lært meg å leve med det, konfliktsky som jeg er(uansett hjelper det ikke å ta det opp). men har tlf mye skrudd av for å ikke bli helt gal🤣

Anonymkode: f7122...1a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ja, jeg har en venn som blir helt krakilsk om vi ikke snakkes ukentlig(mld nesten daglig). har sagt fra om at jeg ikke orker, men det hjelper ikke. får av og til 14 dager uten å ringes, men ikke ofte. jeg har bare lært meg å leve med det, konfliktsky som jeg er(uansett hjelper det ikke å ta det opp). men har tlf mye skrudd av for å ikke bli helt gal🤣

Hjelpes, dette er sykt.

AnonymBruker
Skrevet
O.G. skrev (Akkurat nå):

Hjelpes, dette er sykt.

yep. kan ikke motsi deg der...🥲😒

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Sender du melding eller ringer da? Man kan ikke selv sitte på rompa og tro at det er andre sitt ansvar å opprettholde kontakt og vennskap.

Anonymkode: dffc2...c68

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...