AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Spesielt det siste året har jeg vært veldig babysyk. Jeg klarer ikke å tenke noe annet enn "så koselig" når jeg ser barn i barnevogn eller på lekeplassen. Kanskje romantiserer jeg dette, barn koster jo både tid, energi og penger. Jeg blir ferdig med bachelor i vår. Har ingen fast jobb, men jeg har jobbet under studiet hele veien så jeg vet hva jeg går til. Barnevakt har jeg vært i alle år, i tillegg til å ha yngre søsken som jeg har passet ganske mye. Dette med barn føler jeg meg trygg på, selv om man selvfølgelig ikke kan vite hvordan det blir med egne barn. Enn så lenge blir det med tanken. Har ingen kjæreste. Noen mener selvrealisering er over når man får barn, jeg tenker motsatt. Liker både å studere og reise så jeg hadde nok prioritert dette etter hvert som barna ble eldre. Til dere mødre som stresser og føler dere er alene om morsrollen. Dere er heldige. Stå på, jeg har troen på deg. Anonymkode: fb8c4...471 1
Sunshineyellow Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Du burde prøve å finne en mann først skjønner godt at du er babysyk da
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Du bør ha et fast og stabilt forhold før du vurderer barn. Og aller helst ha jobbet såpass lenge at du er sikret penger i barselpermisjonen etter fødsel. Men husk at en liten baby også kan bety kolikk i flere uker /måneder med gråt hver kveld eller natt. Anonymkode: a57f0...ed7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Standardfrasen hos unge jenter som vil ha barn "jeg har vært sååå mye barnevakt" 😂. Vel, er godt over 30 år, aldri vært barnevakt og aldri likt barn. Er verdens beste mor for en liten tass. Anonymkode: 12194...45d 3
Gjest Jon Are Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Men så gå for det. Prøv å finn deg en kjæreste som Vil det samme.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Få deg en jobb og barn davel? Det er altfor mange gamle røyer og besteforeldre som får barn for tiden. Støtter ung mor! Hilsen gammel røy Anonymkode: 7e0e1...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 Go for it, men skaff deg en mann først som er god mot deg og som du vil lage familie med😊 veldig fint om han har jobb også 😊 Jeg var 26 da jeg fikk første, og hadde jeg visst om gleden det fylte livet mitt med, hadde jeg fått med en gang jeg giftet meg 😊 (ventet fordi jeg ikke likte barn 😂) Anonymkode: 9ddf4...133
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 Jeg ville satset på det, men det er viktig å finne en mann som ønsker det samme og er klar for ansvaret. Med utdanning snart i boks ville jeg ikke tenkt for mye på at jeg ikke har fast jobb enda. Alt går seg til Anonymkode: 4c894...4ea
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 Jeg er like gammel som deg og har en ett åring. Anbefaler deg egentlig å vente, er mye man må gi opp. Opplev litt først, det gjør ingenting om du venter til du er 25. Anonymkode: a3c28...002
Lizard Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 Du bør jo ha en å få barn med først, men ellers er det bare å kjøre på. Jeg fikk min første da jeg var 23 år og neste ved 26 år. Nå er ungene ganske store og det er deilig å fremdeles være ung og sprek.
Milky Skrevet 10. april 2021 #11 Skrevet 10. april 2021 Har hatt babyfever siden jeg var 17.. er nå 23 og fortsatt ingen barn. Har partner, jobb, leilighet og mangler ikke noe men føler ikke jeg er helt klar for å gi slipp på friheten min før om 2-3 år
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12 Skrevet 10. april 2021 Her inne på kg fikk en på 27 beskjed om at det var aaalt for tidlig å få barn- burde vente til over 30 og helst 35... Så du som er 22 får nok beskjed om å vente ja. Anonymkode: a9f57...40e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #13 Skrevet 10. april 2021 Lurt å være sammen med en mann en stund før man får barn sammen. Det er noe annet å være alenemor enn å være barnevakt Anonymkode: ca8f7...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå