AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Er tidlig gravid (snart 6 uker tror jeg), og i uken blødde jeg. Gikk på UL og gyn kunne se to fosteranlegg. I det ene var der 2, i det andre 1. det var for tidlig for hjerteaktivitet. så sa gyn at fosteranlegget med 2 i ikke «såg bra ut» og ville nok gå til grunne (80% sikkert, mente han). Det andre anlegget såg veldig bra ut, og gyn hadde stor tro på at det ville resultere i baby. Det er så uendelig mage tanker, spørsmål og følelser!! så lurer på om noen har opplevd det samme/lignende her? Hva hendte videre? Anonymkode: e8cfa...2c7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Edit: blødningen var nok sprukne blodkar. Anonymkode: e8cfa...2c7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Jeg var gravid med trillinger hvor 2 var i samme fosteranlegg og 1 i egen. Jeg var på TUL i uke 7 hvor det ble bekreftet hjertelyd i fosteranlegget med 2 men det var ikke hjertelyd i den som var alene. Gynekologen forberedte meg på at den mest sannsynlig kom til å blø ut som en spontanabort noe den gjorde 6 dager senere. Men da jeg kom tilbake på UL i uke 12, var alle borte. Spontanaborten hadde mest sannsynlig tatt med seg det andre fosteranlegget også, noe som desverre kan skje ved blødning. Anonymkode: 13e43...3e5 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var gravid med trillinger hvor 2 var i samme fosteranlegg og 1 i egen. Jeg var på TUL i uke 7 hvor det ble bekreftet hjertelyd i fosteranlegget med 2 men det var ikke hjertelyd i den som var alene. Gynekologen forberedte meg på at den mest sannsynlig kom til å blø ut som en spontanabort noe den gjorde 6 dager senere. Men da jeg kom tilbake på UL i uke 12, var alle borte. Spontanaborten hadde mest sannsynlig tatt med seg det andre fosteranlegget også, noe som desverre kan skje ved blødning. Anonymkode: 13e43...3e5 Det var leit å høre. ❤️ når du var så tidlig på ul- hva sa de til deg da? hvordan lå de i livmor? her ligger enlingen lengre oppe enn den med to, noe som var bra - sa gyn. finner ikke noe på nett heller, angående slike situasjoner.. kjenner det er lange dager og vente på ny ul 😔 Anonymkode: e8cfa...2c7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Det var leit å høre. ❤️ når du var så tidlig på ul- hva sa de til deg da? hvordan lå de i livmor? her ligger enlingen lengre oppe enn den med to, noe som var bra - sa gyn. finner ikke noe på nett heller, angående slike situasjoner.. kjenner det er lange dager og vente på ny ul 😔 Anonymkode: e8cfa...2c7 Stol på det gynekologen sier og tør å tenke positivt! Jeg er en overtenker med angstlidelse, så jeg vet hvor vanskelig slike ting kan være, men i år har jeg tvunget meg selv til positiv tenkning og ikke mindre enn fire mirakler har så langt hendt meg. Ting jeg aldri i verden hadde turt å håpe på tidligere. Det kan hende man ender i skuffelse, men vi er mennesker og det takler vi. Jeg tror positiv tenkning kan endre svært mye i kropp og sinn. Ønsker deg lykke til! Jeg kan allerede se deg for meg med en sunn liten baby ❤️ Anonymkode: 39d2b...e31 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det var leit å høre. ❤️ når du var så tidlig på ul- hva sa de til deg da? hvordan lå de i livmor? her ligger enlingen lengre oppe enn den med to, noe som var bra - sa gyn. finner ikke noe på nett heller, angående slike situasjoner.. kjenner det er lange dager og vente på ny ul 😔 Anonymkode: e8cfa...2c7 Dem sa ikke noe mer enn at alt så fint ut med fostersekken som dem fant liv i. Anonymkode: 13e43...3e5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stol på det gynekologen sier og tør å tenke positivt! Jeg er en overtenker med angstlidelse, så jeg vet hvor vanskelig slike ting kan være, men i år har jeg tvunget meg selv til positiv tenkning og ikke mindre enn fire mirakler har så langt hendt meg. Ting jeg aldri i verden hadde turt å håpe på tidligere. Det kan hende man ender i skuffelse, men vi er mennesker og det takler vi. Jeg tror positiv tenkning kan endre svært mye i kropp og sinn. Ønsker deg lykke til! Jeg kan allerede se deg for meg med en sunn liten baby ❤️ Anonymkode: 39d2b...e31 ❤️❤️ Anonymkode: e8cfa...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå