AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Jeg skal gå over fra fast stilling til vikariat. Er det noe spesielt jeg bør vite/tenke på når jeg gjør dette? Vet at jeg kan ende opp med å stå uten jobb etter vikariatet, men håper jo virkelig det vil ende med en fast stilling på sikt. Dette er forresten i helsevesenet. Anonymkode: 386b3...f6e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Gjøre en såpass god jobb at du blir tilbudt fast stilling? I god tid før vikariatet nærmer seg sluttet bør du i alle fall snakke med leder om videre vikariat / fast jobb. Ikke sitt å vent til den siste dagen på jobb med å lure på om du får videre jobb eller ikke. Det kan være lurt å søke på andre jobber også, slik at arbeidsgiver ser at de kan risikere å miste deg om de ikke tilbyr deg en fast stilling. Anonymkode: 02a36...913
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gjøre en såpass god jobb at du blir tilbudt fast stilling? I god tid før vikariatet nærmer seg sluttet bør du i alle fall snakke med leder om videre vikariat / fast jobb. Ikke sitt å vent til den siste dagen på jobb med å lure på om du får videre jobb eller ikke. Det kan være lurt å søke på andre jobber også, slik at arbeidsgiver ser at de kan risikere å miste deg om de ikke tilbyr deg en fast stilling. Anonymkode: 02a36...913 Ekstremt viktig! Anonymkode: 7a483...b17 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Som de over sier: du må jobbe sånn at ledelsen vil beholde deg, så enkelt. Og gjør det klart før vikariatet går ut at du ønsker å gå fast stilling - ledere er ikke tankelesere. Anonymkode: 5e0aa...afb
Eneri Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Kan du få permisjon fra din faste stilling mens du har vikariat?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Eneri skrev (5 minutter siden): Kan du få permisjon fra din faste stilling mens du har vikariat? Nei dessverre Anonymkode: 386b3...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå