Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gå over fra fast stilling til vikariat. Er det noe spesielt jeg bør vite/tenke på når jeg gjør dette? Vet at jeg kan ende opp med å stå uten jobb etter vikariatet, men håper jo virkelig det vil ende med en fast stilling på sikt. Dette er forresten i helsevesenet. 

Anonymkode: 386b3...f6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjøre en såpass god jobb at du blir tilbudt fast stilling?

I god tid før vikariatet nærmer seg sluttet bør du i alle fall snakke med leder om videre vikariat / fast jobb. Ikke sitt å vent til den siste dagen på jobb med å lure på om du får videre jobb eller ikke.

Det kan være lurt å søke på andre jobber også, slik at arbeidsgiver ser at de kan risikere å miste deg om de ikke tilbyr deg en fast stilling.

Anonymkode: 02a36...913

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjøre en såpass god jobb at du blir tilbudt fast stilling?

I god tid før vikariatet nærmer seg sluttet bør du i alle fall snakke med leder om videre vikariat / fast jobb. Ikke sitt å vent til den siste dagen på jobb med å lure på om du får videre jobb eller ikke.

Det kan være lurt å søke på andre jobber også, slik at arbeidsgiver ser at de kan risikere å miste deg om de ikke tilbyr deg en fast stilling.

Anonymkode: 02a36...913

Ekstremt viktig!

Anonymkode: 7a483...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som de over sier: du må jobbe sånn at ledelsen vil beholde deg, så enkelt. Og gjør det klart før vikariatet går ut at du ønsker å gå fast stilling - ledere er ikke tankelesere.

Anonymkode: 5e0aa...afb

Skrevet

Kan du få permisjon fra din faste stilling mens du har vikariat? 

AnonymBruker
Skrevet
Eneri skrev (5 minutter siden):

Kan du få permisjon fra din faste stilling mens du har vikariat? 

Nei dessverre 

Anonymkode: 386b3...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...