AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #61 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan går det med dere? Jeg har ikke spist godteri siden 1.påskedag. Har klart meg overraskende greit, innimellom kommer suget (spesielt på kvelden når jeg er trøtt og sliten). Har hittil stått i mot. For min del innebærer godtefri april at jeg ikke spiser sjokolade, smågodt eller chips. Kaker har jeg ikke tatt standpunkt til, men det spiser jeg svært sjeldent uansett. Er ikke noen kakemons 😅 Men jeg drikker Pepsi Max (til den dagen jeg dør!), og gir meg selv en pose popcorn som fordeles mellom fredag og lørdag. Jeg veier meg ikke, men merker at buksene mine som var blitt smertefullt trange nå sitter som de skal igjen. Så det går rette veien! Planen min var ikke å slanke meg, eller starte en diett. Bare å kutte ut unødvendige kalorier i hverdagen. Nå lurer jeg på å forlenge tiltaket mitt til 15.mai. Hvordan går det med dere andre? Anonymkode: 25d67...76d Det gikk bra med meg helt til forrige fredag da tanta kom! Jeg får et ulidelig sukkerbehov ifb PMS, men er tilbake på godtestoppen igjen nå. Jeg har med andre ord ikke klart å holde meg helt unna, men jeg har spist vesentlig mindre enn jeg pleier. Så flink du har vært! Veldig motiverende det du skriver om å endelig passe inn i buksene igjen. Det er nettopp det som er målet mitt😌 Anonymkode: b9af9...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå