Lille85 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 11. april 2021 Eneri skrev (54 minutter siden): Litt kjipt av meg, men ble glad for å høre at det ikke bare er meg som klarer å spise 200-grsms sjokoladeplate alene... Jeg spiser ikke godteri hver dag, men har et sukkersug som irriterer meg å kjempe mot! Skle fullstendig ut i påsken og fråtset i sjokolade. Noe jeg syns er godt, er dadler med rålakris. Selges i poser på Kiwi og Rema (plassert i frukt og grønt avdelingen) 200 gram sjokolade er null problem, er det chips eller smågodt tilstede ryker det også! 😑 Akkurat som det ikke er bunn når det gjelder godis.. 😅😳🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #22 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg kan godt være med! Hva jeg har i veska kan ingen se Hilsen Ronja 😀 Anonymkode: db210...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #23 Del Skrevet 11. april 2021 Hehe 200 gram er ingen problem. Men som de sier går søtsug over på 10 minutter. Trikset er å spise hele platen innen den tid. 💪 Nå er det slutt, for helt ærlig er det litt flaut å være så flink å spise sjokolade. Anonymkode: 0c8e1...1d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #24 Del Skrevet 11. april 2021 Hva har dere tenkt å unne dere for å komme over kneika? Det blir nok en vanskelig uke for min del, så jeg må ha noe back-up i tilfelle det blir godte-krise. Jeg kommer nok å unne meg Pepsi max og frukt, tror jeg. Kanskje Monster. Hva med dere? Anonymkode: b9af9...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #25 Del Skrevet 11. april 2021 Eneri skrev (2 timer siden): Litt kjipt av meg, men ble glad for å høre at det ikke bare er meg som klarer å spise 200-grsms sjokoladeplate alene... Jeg spiser ikke godteri hver dag, men har et sukkersug som irriterer meg å kjempe mot! Skle fullstendig ut i påsken og fråtset i sjokolade. Noe jeg syns er godt, er dadler med rålakris. Selges i poser på Kiwi og Rema (plassert i frukt og grønt avdelingen) Ja, de har jeg smakt. Er gode de, men jeg klarer ikke begrense meg, da ryker hele pakken på en gang og tror nok det er ganske mange kalorier i en sånn pose uten at jeg vet med sikkerhet altså🤷🏼♀️ Også gir det meg bare mer lyst på skikkelig lakris! AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva har dere tenkt å unne dere for å komme over kneika? Det blir nok en vanskelig uke for min del, så jeg må ha noe back-up i tilfelle det blir godte-krise. Jeg kommer nok å unne meg Pepsi max og frukt, tror jeg. Kanskje Monster. Hva med dere? Anonymkode: b9af9...101 Frukt spiser jeg mye av(uten at det demper noe sug da), tenker ikke at vanlig frukt er fyfy. Min «helgekos» nå framover blir en proteinbar eller to. Skal også kjøpe inn noe sukkerfritt godteri fra tights.no, og protinella som jeg kan smøre på riskaker. Jeg må kutte ut ALT godt(godteri, bakverk, kaker, rent sukker, potetgull osv.), for jeg evner ikke å begrense meg hvis jeg først smaker på noe. Er en kakemons uten like og jeg ELSKER solskinnsboller og kanelsnurrer, så jeg har bedt mamma om å aldri ha noe sånt nybakt når jeg er innom til henne(som er typ nesten hver dag, og hun liker å bake😩). Men er på dag 8 uten sukker nå, lengste jeg noen gang har klart tror jeg. Slet hardt med å gå forbi godterihylla på butikken på fredag kan man si, skrubbsulten og sugen etter jobb! Anonymkode: f6a6c...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #26 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, de har jeg smakt. Er gode de, men jeg klarer ikke begrense meg, da ryker hele pakken på en gang og tror nok det er ganske mange kalorier i en sånn pose uten at jeg vet med sikkerhet altså🤷🏼♀️ Også gir det meg bare mer lyst på skikkelig lakris! Frukt spiser jeg mye av(uten at det demper noe sug da), tenker ikke at vanlig frukt er fyfy. Min «helgekos» nå framover blir en proteinbar eller to. Skal også kjøpe inn noe sukkerfritt godteri fra tights.no, og protinella som jeg kan smøre på riskaker. Jeg må kutte ut ALT godt(godteri, bakverk, kaker, rent sukker, potetgull osv.), for jeg evner ikke å begrense meg hvis jeg først smaker på noe. Er en kakemons uten like og jeg ELSKER solskinnsboller og kanelsnurrer, så jeg har bedt mamma om å aldri ha noe sånt nybakt når jeg er innom til henne(som er typ nesten hver dag, og hun liker å bake😩). Men er på dag 8 uten sukker nå, lengste jeg noen gang har klart tror jeg. Slet hardt med å gå forbi godterihylla på butikken på fredag kan man si, skrubbsulten og sugen etter jobb! Anonymkode: f6a6c...cac Sukkerfritt godis fra tights.no har jeg ikke prøvd, takk for tipset! Jeg er også sånn som å kutte ned på sukker. I veldig stor grad! Godteri, bakst, kaker you name it. Grattis med 8 dager uten sukker! Måtte vi andre være like flinke ❤️ Anonymkode: b9af9...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #27 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg blir også med. Fra i morgen, da det ble litt kvikklunch på tur i dag. Hvor streng er dere på «godteristopp»? Medregnes vaffler osv? Anonymkode: a11f9...c77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #28 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir også med. Fra i morgen, da det ble litt kvikklunch på tur i dag. Hvor streng er dere på «godteristopp»? Medregnes vaffler osv? Anonymkode: a11f9...c77 Jeg er skikkelig avhengig så må starte litt "soft". Til å begynne med må jeg kutte ut godterispisinga. Søtbakst blir lite av hos meg, men tenker å fortsette å holde det lavt. Kanskje i helgene. Anonymkode: b9af9...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #29 Del Skrevet 11. april 2021 Dette vil jeg bli med på. Men på bli fra i morgen, da jeg allerede er på å tømme påskegodteri i dag🙈 167 cm og 10 kg for mye i alle fall🤪 Lurer også på hvor strenge. R det lov med Pepsi Max i helgene og litt popcorn Dette kan bli vanskelig, er så godte sjuk hele tiden og da spes sjokolade Anonymkode: 6eb40...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aloc Skrevet 11. april 2021 #30 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg blir også med. Fra i morgen, da det ble litt kvikklunch på tur i dag. Hvor streng er dere på «godteristopp»? Medregnes vaffler osv? Anonymkode: a11f9...c77 For min del er det litt alt eller ingenting. Lettere å unngå godteri hvis jeg også unngår vafler og søt bakst osv. Tenker også på potetgull og kjeks som godteri. Popcorn derimot er jeg litt i tvil om. Men jeg bor alene, så spiser jo fort hele posen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #31 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg spiste opp (er par) kjeks etter barna. Jeg har aldri tenkt på kjeks som snop siden jeg ikke er spesielt begeistret. Tar den på tabbekvote (sikkert flere måneder siden sist jeg spiste kjeks så det bør ikke være et problem). Uansett fant ut at jeg egentlig ikke liker Ballerina og siden det er sjokoladeaktig skal jeg overføre tanken til det. Så fra nå av liker jeg ikke sjokolade Anonymkode: 0c8e1...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #32 Del Skrevet 12. april 2021 Min erfaring fra da jeg stoppet i kortere perioder var at det var lidelse i 2-4 uker. Når man begynte å spise igjen spiste man mer enn før. Min erfaring fra da jeg spiste kun helg, var at suget var der konstant søndag-fredag. Min erfaring da jeg prøvde sunne alternativer og distraksjoner var at jeg sprakk til slutt, og spiste søtt på toppen av dette. Nå spiser jeg tre måltider om dagen. Og tenker aldri på sukker eller godteri. Det føles som at jeg er kvitt en avhengighet, en utrolig befrielse. Nå er det ikke slik at en metode passer alle. Men for meg, og mange, tror jeg dette er eneste løsning om man ikke ønsker et liv der suget etter noe søtt henger over en hver dag. Anonymkode: ccb10...187 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #33 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Jeg drikker Pepsi Max til den dagen jeg dør! 😂 Noe kos må man unne seg i livet. Drikker det hver dag. Jeg kommer til å holde meg unna godteri, chips ol, is, kjeks, typ nugatti ol, kaker og bakevarer i hele April. Målet mitt med dette er å jobbe litt med selvdisiplinen, og bane vei for å kunne nyte godteri en kveld hver helg. Ikke hele helgen og dra det med meg utover uken! 😛 Holder meg også unna sukkerfritt snop. Endret 12. april 2021 av Lille85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 12. april 2021 #34 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg blir med! Hadde ikke noe "tradisjonelt" godteri i helga, bare litt hjemmelagt ostedip med tortillachips. Trenger litt ekstra motivasjon for å fortsette vektnedgangen, det er vanskelig for tida, og det lille jeg spiser av godteri i helga hjelper nok ikke. Det er små mengder, men alt teller jo. Merker det godt nå når jeg skal ned de siste 3 kiloene. For meg er det kun for godteri, bakst/kake etc er så sjeldent for meg at det ikke er et problem om noen tilbyr. Når jeg får noe slikt erstatter det bare et annet måltid, det er aldri i tillegg til de andre måltidene. Vi snakker kanskje en gang i mnd uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 12. april 2021 #35 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 18.01): Hva har dere tenkt å unne dere for å komme over kneika? Det blir nok en vanskelig uke for min del, så jeg må ha noe back-up i tilfelle det blir godte-krise. Jeg kommer nok å unne meg Pepsi max og frukt, tror jeg. Kanskje Monster. Hva med dere? Anonymkode: b9af9...101 Jeg går for pepsi max og skal kjøpe litt light saft snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 12. april 2021 #36 Del Skrevet 12. april 2021 For min del blir det rent godteristopp, mens bakevarer/kjeks/chips er lov, for det begrenses uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #37 Del Skrevet 12. april 2021 Hvordan har det gått i dag? Jeg er ferdigspist for dagen og det gikk ganske bra å ikke spise godteri! Det ble et gl. pepsi max til middagen (som besto av søtpotet, torsk og brokkoli) og kakao søtet med sukrin gold som dessert. Kakaoen tror jeg at jeg vil unne meg tross godtestopp, spesielt ettersom jeg lager den uten ordentlig sukker. Håper det har gått bra med dere også 😌 Anonymkode: b9af9...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #38 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvordan har det gått i dag? Jeg er ferdigspist for dagen og det gikk ganske bra å ikke spise godteri! Det ble et gl. pepsi max til middagen (som besto av søtpotet, torsk og brokkoli) og kakao søtet med sukrin gold som dessert. Kakaoen tror jeg at jeg vil unne meg tross godtestopp, spesielt ettersom jeg lager den uten ordentlig sukker. Håper det har gått bra med dere også 😌 Anonymkode: b9af9...101 Det får bra med meg også. Jeg har holdt meg til planen. Om litt skal jeg spise frosne blåbær med gresk yoghurt og sukrin gold. Jeg har drukket boblevann og blir jeg mer sugen skal jeg ta en kopp te eller tre Jeg har gått tom for røyk og lurer på å bare hoppe ut i det med en gang. Altså slutte å røyke når jeg først er i gang (har gjort det før). Har liggende noe epok snus om det blir uoverkommelig. Føles veldig ambisiøst. Anonymkode: 0c8e1...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #39 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det får bra med meg også. Jeg har holdt meg til planen. Om litt skal jeg spise frosne blåbær med gresk yoghurt og sukrin gold. Jeg har drukket boblevann og blir jeg mer sugen skal jeg ta en kopp te eller tre Jeg har gått tom for røyk og lurer på å bare hoppe ut i det med en gang. Altså slutte å røyke når jeg først er i gang (har gjort det før). Har liggende noe epok snus om det blir uoverkommelig. Føles veldig ambisiøst. Anonymkode: 0c8e1...1d1 Støtter deg full ut i det du skriver om å kutte røyken i samme slengen! 🤗 Anonymkode: b9af9...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #40 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Støtter deg full ut i det du skriver om å kutte røyken i samme slengen! 🤗 Anonymkode: b9af9...101 Takk ❤️ Da hopper jeg ut i det. Det er jo litt motiverende å holde seg ansvarlig, så timingen er jo bra. Også er det skikkelig teit å dra på butikken med munnbind bare for å kjøpe røyk 😉 Anonymkode: 0c8e1...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå