Lille85 Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Nå er godterispisingen helt ute av kontroll, har spist godis i nesten to uker. Og jeg spiser ikke noen biter, her er det snakk om 600 gram veiegodt rett i nebbet! 😑 Tenkte å høre om noen vil hive seg med? ☺️ Da kan vi klage på søtsug, heie på hverandre og følge hverandre i denne tråden! ☺️ Jeg trener 6 ganger i uken, så har en aktiv livsstil. Spiser ikke så mye godis til vanlig, men nå er jeg tydeligvis i en eller annen periode! 😅 Gått opp i vekt har jeg og. Jeg er 166 cm høy og veier 71 kilo. Spennende å se om jeg går ned noe uten sukker disse ukene! ☺️ Dere andre må ikke veie dere hvis ikke dere ønsker det. I utgangspunktet var denne tråden bare for å forhåpentligvis ha noen å gjøre dette med! ☺️ Endret 10. april 2021 av Lille85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Del Skrevet 10. april 2021 Jaaaa, jeg med! Begynner idag! Har egentlig holdt på i hele april, men holder på å sprekke, så vi kan heie på hverandre. 😘 Anonymkode: b56ab...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Del Skrevet 10. april 2021 Meg over. Jeg har dessverre spist en stor 200 grams sjokoladeplate hver kveld, og gjerne litt smågodt. Heldigvis liker jeg ikke brus, og er ikke så glad i så mye potetgull. Anonymkode: b56ab...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 10. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaaaa, jeg med! Begynner idag! Har egentlig holdt på i hele april, men holder på å sprekke, så vi kan heie på hverandre. 😘 Anonymkode: b56ab...98f Yaay!! 🥳 Så flink du er!! Misunner deg som klarte påsken uten snop, det er rå viljestyrke! 💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 10. april 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Meg over. Jeg har dessverre spist en stor 200 grams sjokoladeplate hver kveld, og gjerne litt smågodt. Heldigvis liker jeg ikke brus, og er ikke så glad i så mye potetgull. Anonymkode: b56ab...98f Du er heldig som ikke liker brus! 🙏🏼 Jeg drikker to energidrikker og nesten 1 liter Pepsi Max hver dag. Energidrikkene kutter jeg fra i morgen, kun fordi jeg syns det er penger ut vinduet. Pepsi maxen blir! 😬 Tror muligens jeg dør uten, aldri turd å prøvd å slutte! 🙊 Er du med du og da? 😎💪🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg er allerede på dag 6 uten godteri nå, så jeg er med! Jeg er en skikkelig godtegris, har ikke noe stopp liksom, null problem å spise ei hel sjokoladeplate osv. Og jeg har et godtesug som ikke ligner grisen(lakris er min aller største fiende, kunne seriøst levd på alle typer lakris). Er heldigvis ikke bruselsker(og er også avholds) så de flytende kaloriene har aldri vært et problem. Har lyst på noe godt(med mest mulig sukker) hele dagen, og det er såpass ille at hvis det ikke finnes noe hjemme så kan jeg lage meg litt kakedeig eller røre(som består nesten bare av sukker og smør). Nå må dette stoppe! Jeg trener minst seks dager i uka(tung styrke) og har «rettferdiggjort» godterispisinga mi med det. Men jeg blir jo aldri kvitt det lille sideflesket jeg har, og nå skal jeg gå all inn for å gjøre et forsøk på det. Bruker appen Lifesum nå for å telle kalorier og få oversikt over hvor mye skjult dritt det er i maten jeg spiser. Har fått noen wake-up calls i løpet av uka på hvor mye kalorier det er i enkelte matvarer(meierismør feks som jeg elsker!). Vil gjerne ha tips til «godterierstatning» da frukt ikke er noe høydare for meg. Liker bær da, men det er jo så himla dyrt. I går ble fredagskosen en proteinbar. Anonymkode: f6a6c...cac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 10. april 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er allerede på dag 6 uten godteri nå, så jeg er med! Jeg er en skikkelig godtegris, har ikke noe stopp liksom, null problem å spise ei hel sjokoladeplate osv. Og jeg har et godtesug som ikke ligner grisen(lakris er min aller største fiende, kunne seriøst levd på alle typer lakris). Er heldigvis ikke bruselsker(og er også avholds) så de flytende kaloriene har aldri vært et problem. Har lyst på noe godt(med mest mulig sukker) hele dagen, og det er såpass ille at hvis det ikke finnes noe hjemme så kan jeg lage meg litt kakedeig eller røre(som består nesten bare av sukker og smør). Nå må dette stoppe! Jeg trener minst seks dager i uka(tung styrke) og har «rettferdiggjort» godterispisinga mi med det. Men jeg blir jo aldri kvitt det lille sideflesket jeg har, og nå skal jeg gå all inn for å gjøre et forsøk på det. Bruker appen Lifesum nå for å telle kalorier og få oversikt over hvor mye skjult dritt det er i maten jeg spiser. Har fått noen wake-up calls i løpet av uka på hvor mye kalorier det er i enkelte matvarer(meierismør feks som jeg elsker!). Vil gjerne ha tips til «godterierstatning» da frukt ikke er noe høydare for meg. Liker bær da, men det er jo så himla dyrt. I går ble fredagskosen en proteinbar. Anonymkode: f6a6c...cac Det kommer litt ann på hvor streng du er på kaloriene, om du regner fruktsukker som fyfy feks eller om noe frukt går. Prøv å fryse druer, det er knall godt og kan hjelpe på søtsuget! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 10. april 2021 #8 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg er med! Men kommer til å ha unntak på bursdagen min😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg er med! Har vært på godtestopp siden tirsdag 6.april. Ble altfor mye godteri i påsken (og tiden før...). Jeg har ikke veid meg, da jeg fort kan bli opphengt i vekt. Men vet jeg har lagt på meg, det har nemlig buksene mine gjort klinkende klart. Visste at helgen kunne bli tøff når familien spiste godteri og chips, så jeg ga meg lov til en pose popcorn. Det er det snilleste kalorivalget, også er det noe med å ikke sette seg i posisjon for å mislykkes (trøkke i seg en pose chips samt 200 gram sjokolade, minst!). Så nå har jeg vært uten godteri en halv uke, og det føles bra Anonymkode: 25d67...76d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 10. april 2021 #10 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg blir med, fra i morgen (søndag) for jeg har allerede spist lørsdagsgodt 🙈. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 11. april 2021 Diamant20 skrev (23 timer siden): Jeg er med! Men kommer til å ha unntak på bursdagen min😅 Bursdag er bursdag! 😎💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er med! Har vært på godtestopp siden tirsdag 6.april. Ble altfor mye godteri i påsken (og tiden før...). Jeg har ikke veid meg, da jeg fort kan bli opphengt i vekt. Men vet jeg har lagt på meg, det har nemlig buksene mine gjort klinkende klart. Visste at helgen kunne bli tøff når familien spiste godteri og chips, så jeg ga meg lov til en pose popcorn. Det er det snilleste kalorivalget, også er det noe med å ikke sette seg i posisjon for å mislykkes (trøkke i seg en pose chips samt 200 gram sjokolade, minst!). Så nå har jeg vært uten godteri en halv uke, og det føles bra Anonymkode: 25d67...76d God start! ☺️💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille85 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg har en innrømmelse å komme med.. Vurderte å holde det for meg selv, for jeg er ikke typen som sprekker når jeg har satt meg mål så denne glippen må deles. Jeg tror det er lurt å være ærlig med dere for hvis ikke tror jeg det kan være lett for mange å sprekke litt her og der og bare holde det for seg selv. Men, i går spiste jeg opp snopet som stod igjen fra Fredag.. 🙄 Den «tømme huset for snop» mentaliteten slo brått inn! 🤦🏻♀️ Det var ikke særlig godt, og i hvertfall ikke verdt kaloriene. Men fra NÅ, er det null sukker og energidrikke! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er med. Spiste ikke noe i går. Delte lørdagsgodt rettferdig i skåler til barna og ingenting til meg. Jeg spiste bær og drakk boblevann. Jeg har også spist veldig mye sjokolade i tre ukers tid, selv om jeg ellers ikke bruker å gjøre det. 200 grams... Passiv livsstil så kjenner det på buksen. Anonymkode: 0c8e1...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #15 Del Skrevet 11. april 2021 JA! Jeg er med. Jeg trenger dette. Buksene mine passer meg ikke lengre og jeg er uten tvil sukkeravhengig. Har igjen litt godis fra i går som jeg kommer til å spise opp. Fra i morgen av er jeg med. Jeg har hatt godtestopp før og vet at jeg går ned i vekt (rundt midjen) slik. Dessuten er godteri dyrt og jeg vil heller spare pengene Min fremgangsmåte fremover er å spise meg mett på proteinrik kost slik at jeg unngå å få lyst på noe utover dagen. Jeg må også skjerpe meg når jeg handler. Ikke handle når jeg er sulten, planlegge med handleliste på forhånd og selvsagt bare bestemme meg for at godis ikke skal inn i min munn Lykke til! Anonymkode: b9af9...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er med, fra i dag! Trener 4-5 ganger i uka, men de siste mnd har det sklidd helt ut med godis!. Og resultatet er trange bukser og 3 kg opp! Så vil gjerne ta litt grep nå, merker at hud og energi også blir dårlig når jeg spiser så mye sukker! Meeen vanskelig når man er en søtmoms. Jeg er 168 høy og veier 66. Anonymkode: 18538...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 11. april 2021 #17 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er med, startet på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aloc Skrevet 11. april 2021 #18 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er med!😀 Men jeg starter i morgen, da jeg allerede har spist i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 11. april 2021 #19 Del Skrevet 11. april 2021 Åh, jeg trenger dette! Er så sykt godtesugen hele tiden. Har hørt at hvis man klarer å utsette å spise godis i 10 min så går suget over? Tror ikke helt det fjelder for meg 😂 Men bra å ha en tråd å finne støtte i 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 11. april 2021 #20 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 7.37): Jeg er allerede på dag 6 uten godteri nå, så jeg er med! Jeg er en skikkelig godtegris, har ikke noe stopp liksom, null problem å spise ei hel sjokoladeplate osv. Og jeg har et godtesug som ikke ligner grisen(lakris er min aller største fiende, kunne seriøst levd på alle typer lakris). Er heldigvis ikke bruselsker(og er også avholds) så de flytende kaloriene har aldri vært et problem. Har lyst på noe godt(med mest mulig sukker) hele dagen, og det er såpass ille at hvis det ikke finnes noe hjemme så kan jeg lage meg litt kakedeig eller røre(som består nesten bare av sukker og smør). Nå må dette stoppe! Jeg trener minst seks dager i uka(tung styrke) og har «rettferdiggjort» godterispisinga mi med det. Men jeg blir jo aldri kvitt det lille sideflesket jeg har, og nå skal jeg gå all inn for å gjøre et forsøk på det. Bruker appen Lifesum nå for å telle kalorier og få oversikt over hvor mye skjult dritt det er i maten jeg spiser. Har fått noen wake-up calls i løpet av uka på hvor mye kalorier det er i enkelte matvarer(meierismør feks som jeg elsker!). Vil gjerne ha tips til «godterierstatning» da frukt ikke er noe høydare for meg. Liker bær da, men det er jo så himla dyrt. I går ble fredagskosen en proteinbar. Anonymkode: f6a6c...cac Litt kjipt av meg, men ble glad for å høre at det ikke bare er meg som klarer å spise 200-grsms sjokoladeplate alene... Jeg spiser ikke godteri hver dag, men har et sukkersug som irriterer meg å kjempe mot! Skle fullstendig ut i påsken og fråtset i sjokolade. Noe jeg syns er godt, er dadler med rålakris. Selges i poser på Kiwi og Rema (plassert i frukt og grønt avdelingen) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå