Ainaen Skrevet 29. august 2005 #1 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Ja lurer litt på dette. En vanlig graviditet regnes vel fra første dag i menstruasjonen før man blir gravid. Hvordan er det da med oss som trenger assistanse?? Første dag i siste menstruasjon er jo veldig lenge før egg settes inn ....hm..... Noen som kan svare?? Endret 29. august 2005 av Ainaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Man kan regne sånn ca fra sprøytestart - det blir nesten riktig. Ellers så kan man regne tilbake 15-16 dager fra innsetting, og regne den datoen som første mensdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainaen Skrevet 29. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2005 Okey... Takk... Bare en liten ting til.... Jeg regner med å ringe inn mens en av de nærmeste dagene. Da skal det gå 20 dager, så skal jeg begynne på spray..Eller??? Hvor lenge er det vanlig å spraye og hvor lenge er det vanlig å ta sprøyte? Hvor lenge går jeg på spray før jeg begynner på sprøyter?? Mange spørsmål, men håper noen kan svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 29. august 2005 #4 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Med denne kalkulatoren kan du beregne termin ut fra befrukningstidspunkt. Og så får du så masse fint om tiden femover. Så til de andre spørsmålene dine. Jeg startet med spray på dag 21. Så sprayet jeg i ca 20 dager før jeg startet med sprøyter. (Du skal få en mens før du kan begynne med sprøyter) Du fortsetter med sprøyter og spray i 10-16 dager avhengig av din utvikling. To dager før uttak er det slutt på både sprøyter og spray, og du setter en EL sprøyte. Lykke til med forsøket ditt. Jeg har desverre opptil flere bak meg så bare spør om det er andre ting du lurer på. Endret 29. august 2005 av Snuppelure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå