AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg føler at alle missliker meg, nesten alle. Er noen av oss bare dømt til å ikke bli likt selv om vi ikke har gjort noe galt? Kanskje det er det som er feil? at jeg har vært for forsiktig? Ikke vet jeg, men jeg føler at alle venter på fallet mitt. Jeg har turt å satse litt på min egen vei, flere som gikk i klassen min ser alle stories jeg legger ut, de som mobbet mest. De ser bort når jeg møter dem på veien, noen er blitt hyggelige. Jeg har trodd jeg har fått nye venner ila livet men ingen av disse har noen gang tatt kontakt etter vi gikk hver vår vei. Er jo sårt å se at de fremdeles har kontakt og ikke en eneste en husker meg virker det som, men jaja. Nå bor jeg alene i Oslo fordi jeg er på aap og skal på jobbintervju snart, (ikke hjelp fra nav). Er jo ensomt og vondt på en måte, men er liksom der jeg har litt kjennskap og føler muligheter. Når jeg er på stedet jeg vokste opp så føler jeg at ingen liker meg. INGEN tar kontakt og spør om vi skal finne på noe. Føler folk glor stygt og snakker stygt. Selv om jeg hilser så kommer det ingen vei. Snakker noen til meg føler jeg at de bare skal le av meg etterpå, at de står og ser på hvor dum jeg er. hvor naiv jeg er som tror at de faktisk er hyggelige. Voksne folk også altså, de som er nærmere 50. Noen menn har flørtet med meg, også i fylla, føler de kanskje ser meg som en hore. Så er det litt yngre gutter på sånn 23 som legger meg til som venn, føler de kanskje har hørt noe om meg og må legge meg til for å se hvor teit jeg er? Jeg har ikke gjort noe spesielt som har vekket oppsikt så det er ikke noe de skal se, jeg føler de bare står klare til å mobbe meg for noe, eller kanskje skal late som de prøver seg snart for å sjekke om jeg er innbilsk nok til å tro på det. Så, de eldre menn ser på meg som ei ung hore (de som selv ikke er helt voksne i hodet), yngre menn ser på meg som dum, yngre kvinner enten missliker meg eller er hyggelige og de på min alder missliker meg stort sett/venter på fallet og de godt voksne damene ser på meg som dum og naiv. Jeg føler meg så jævla alene. Anonymkode: 93d2d...1a7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Prøv å finne noen venner i Oslo? Sjekke Hey Girl-grupper på fb? Ikke så mye treff nå kanskje, men hva med å delta på nettkurs, bli med i diverse hobbygrupper på fb. Så får du kanskje noen bekjente etter hvert, via felles interesser. På sikt kan det utvikle seg til vennskap, møtes f eks for en kaffe i en park eller på bryggekanten. Glem de du kjente før. Anonymkode: 0635d...335
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Det meste av dette er nok i hodet ditt. I verste fall så bryr de seg ikke så mye om det. Du må nesten bare prøve å ta kontakt med gamle kjente eller nye folk, ha et åpent sinn og takle noen avslag til du finner noen du klaffer med. ☺️ Helt sikker på at det finnes noen gode venner til deg der ute, det må bare litt leting og mot til. Anonymkode: 87292...fda 4
Troyamin Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Anbefaler deg å snu tankegangen din litt. For ut i fra det du skriver, så lager du scenarioer i hodet som du tolker i verste mening. Hva om oppmerksomheten du får fra både yngre og eldre menn er hyggelig ment? At de synes du er pen og ser interessant ut? Og at unge og eldre kvinner faktisk liker deg for den du er? Hvis du går rundt og tror at alle misliker deg, så kan jeg forsikre deg om at du tar feil. De aller fleste har ingenting i mot deg. Kognitiv terapi eller en livscoach kunne kanskje vært tingen for deg? 1
Gjest Skogsalv Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 (endret) Dette er mye i ditt eget hode ♥️Søk opp Hey Girl som noen her foreslo 🙂 og PS!! : slutt og overtenk! Du er nok. ! Ja ,det er mye rart der ute,,,men ikke følg i deres rekker ! Vær deg! Finn en organisasjon/aktivitet du liker . Da er mye gjort. ! Nå venter vi på at Corona skal dabbe av,,,etter det : GO ! Har du sangstemme ? KOR! Så sosialt og du er en nødvendig ressurs 🙂 Du trenger ikke engang notekunnskap eller erfaring ,om du liker musikk og synger rent 🌿🎵 Jeg kan hjelpe deg å finne et kor ,som passer deg ! Bare si ifra 🙂( har kontakter over hele landet ♥️) Endret 10. april 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 Ja jeg håper nå at det bare er i hodet mitt. Det er bare at jeg har liksom ingen jeg føler bryr seg. Og det er depresjonen som har ødealgt det. Jeg har hatet hjemstedet lenge fordi jeg opplevde mobbing der, men det var først og fremst jevnaldrede. Men jeg rømte jo stedet så fort jeg kunne, flyttet 2 kommuner unna da jeg startet på videregående men mobbinga fulgte dit, samme type miljø og mange felles kjente fra før. Så jeg flyttet 30 mil unna til slutt og alt ble bedre. Så gikk livet videre og jeg flyttet dit jeg fikk jobber og til slutt til Oslo. Så ville jeg prve meg i utlandet og gikk for noe der, veldig dårlig betalt men hadde spart opp på jobbene i norge så hadde litt å gå på. Så har jeg vært i hjembyn nå i korona tiden siden alt har vært stengt ned og kjempe kjedelig. Jeg føler bare alle missliker meg. Fordi, jeg gikk på en liten fest da, hadde 1 bekjent som bare intviterte meg (nå han fått dame så vi har ikke særlig kontakt) og der satt det ei, som begynte å slenge noe med en enenste gang. "Fått med deg inn hun der ja?" og dette er ikke ei jeg engang har kranglet med noen gang. Ikke har jeg gjort noe så noen har grunn til å være sint heller. Kom i prat med ei annen der som var ganske full, jeg ble brisen men når jeg ser henne mens hun er edru så ser hun bort, ja jeg vet hun har psykise problemer. Har ei annen som alltid hilser til meg men det blir med det. hun har liksom sitt, nok venner og kjæreste. Ei annen jeg jobbet litt med har alltid vært slik som aldri tar kontakt først, men ble med meg når hun ble invitert. Hun ble invitert med på fest foran trynet mitt, ikke jeg. Ikke samme kveld altså, men hun ble invitert til å bli med kvelden etter. Den som inviterte så ikke engang på meg. Mange hilser ikke når de ser meg, noen gjør. For noen mnd siden så var det ei som litke et flere år gammelt bilde av meg, noe som kan tyde på at hun gikk gjennom profilen min? Dette var et 2 år gammelt bilde. Hun skal få lov altså men vi kjenner ikke hverandre så godt. Jeg blir aldri invitert på noe med folk der. Har hørt en positiv ting, og det var en som var interessert i meg, men så var det ei som hadde sagt til han "du sikter litt vel høyt" . Er dette at de ikke liker meg, kan det være jeg virker overlegen og de ikke føler seg gode nok eller bare er det slik at når du kommer litt uheldig ut så blir det slik? Anonymkode: 93d2d...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå