AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #61 Skrevet 10. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Eller er det revnende likegyldig bare du får det du vil? Anonymkode: 55e03...ddd Hvis jeg kun ønsker sex, så er jeg veldig klar på det. Om hun likevel velger å lure seg selv ved å tro noe annet, så er det leit, og jeg er ikke revnende likegyldig, men jeg står likevel ved at jeg kun er ute etter sex, og at det ikke blir noe mer. Hadde ei som stadig håpet det skulle bli noe mer, og etter noen kvelder avsluttet jeg det hele. Anonymkode: b1937...33f 4
Bamseklemmer Skrevet 10. april 2021 #62 Skrevet 10. april 2021 Jeg er stikk motsatt, for meg er alltid målet mitt å se ei svett og tilfredstilt kvinne med et stort smil om munnen... Såpass fornøyd at hun tar kontakt igjen🥰 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #63 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tenker at det kan fornuftig at du satser på kjønnsvorter i stedet for barn når du føler så lite for andre mennesker som du gir utrykk for i denne tråden. Jeg vet ikke om du bare tøffer deg litt i tråden og overdriver hvor kynisk du forholder deg i disse relasjonen men hvilke tilbakemeldinger får du? Jeg kan liksom ikke tenke meg at de kan være så bra.. Anonymkode: 4e18f...040 Fordi jeg ikke tenker det samme som deg? Fordi jeg ikke mener det samme som deg? Er folk med kjønnssykdom kyniske? Kan ikke mennesker med kjønnssykdom få barn? Eller har jeg kjønnssykdom fordi jeg ikke vil ha barn? Altså.. Her ble jeg egentlig mest fasinert over hvor lite det skulle til, rett og slett bare det at en kvinne bestemmer over sin egen kropp og seksualitet før sinnet til såra og litt krenkede mennesker kokte over.. Anonymkode: 393db...5a0 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #64 Skrevet 10. april 2021 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Fått tommel opp fra meg. Ja ikke det at tråden handler om meg, men brukeren du siterer er en av de mer rasjonelle i denne tråden. Jeg tror at dere som har gått skjevt i selvfølelse og dumpet ned i sårhet har godt av å bli motsagt av slike som meg og den du siterer. Kall det gjerne tøff kjærlighet, men å ta til seg tilbakemeldinger og råd er egentlig mindre vondt enn å stå fast i håpløshet og offermentalitet. Du tuller..altså du må for all del bare fortelle deg selv at jeg er en bitter, såret kvinne med offermentalitet som snakker over meg og ikke vet bedre, men jeg mener faktisk at seksuell frigjøring har vist seg å virke mot sin hensikt for kvinner selv om kvinnefrigjøring selvfølgelig er en ubetinget god ting. Jeg har flere kvinner rundt meg som har opplevd langt mer alvorlige bivirkninger av seksuell frigjøring enn sårete følelser og mange av disse "bivikningene" oppstår mange år etter de hadde sex med noen de ikke skulle hatt sex med. Jeg mener også at kvinner mentalt er tapende part fordi kvinner knytter seg til menn gjennom sex der dette er hormonelt betinget og ikke noe kvinner kan styre med tankens kraft. Jeg syns ikke kvinner som brukeren du sikter til på noen måte er representativ for "kvinnen i gaten" eller virker å ha en sunn psyke. Anonymkode: 4e18f...040 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #65 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi jeg ikke tenker det samme som deg? Fordi jeg ikke mener det samme som deg? Er folk med kjønnssykdom kyniske? Kan ikke mennesker med kjønnssykdom få barn? Eller har jeg kjønnssykdom fordi jeg ikke vil ha barn? Altså.. Her ble jeg egentlig mest fasinert over hvor lite det skulle til, rett og slett bare det at en kvinne bestemmer over sin egen kropp og seksualitet før sinnet til såra og litt krenkede mennesker kokte over.. Anonymkode: 393db...5a0 Kjære vene. Det er ikke din selverklærte promiskuøse adferd som skremmer meg. For meg må du bare pule deg rundt ekvator, 2 ganger. Det er kynismen din og følelseskaldheten du sier du har for andre som skremmer vannet av meg. Derfor jeg lurte på hvilken tilbakemelding du får fra de du er med. Noe sier meg at de ikke så positive.. Anonymkode: 4e18f...040 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #66 Skrevet 10. april 2021 Nei, hva andre føler er ikke mitt ansvar. Anonymkode: 8b10f...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #67 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjære vene. Det er ikke din selverklærte promiskuøse adferd som skremmer meg. For meg må du bare pule deg rundt ekvator, 2 ganger. Det er kynismen din og følelseskaldheten du sier du har for andre som skremmer vannet av meg. Derfor jeg lurte på hvilken tilbakemelding du får fra de du er med. Noe sier meg at de ikke så positive.. Anonymkode: 4e18f...040 Du, jeg er ei ganske likandes kvinne 😊 Ikke verken mer eller mindre verdt enn andre mennesker, har en god jobb, gode venner som stiller opp for hverandre i tykt og tynt. Jeg er et normalt menneske med gode dager og mindre gode dager. Liker fjellturer, har 2 hunder og trives med en bok i hånden. Så mine nærkontakter skal du faktisk ikke bekymre deg så innmari mye for. Men legg merke til at jeg i motsatt til deg verken snakker til andre fremmede mennesker på nett som at de var psykisk syk bare fordi de har en annen mening enn meg så hvem så er mest kynisk og manipulerende av oss to? Anonymkode: 393db...5a0 7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #68 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du, jeg er ei ganske likandes kvinne 😊 Ikke verken mer eller mindre verdt enn andre mennesker, har en god jobb, gode venner som stiller opp for hverandre i tykt og tynt. Jeg er et normalt menneske med gode dager og mindre gode dager. Liker fjellturer, har 2 hunder og trives med en bok i hånden. Så mine nærkontakter skal du faktisk ikke bekymre deg så innmari mye for. Men legg merke til at jeg i motsatt til deg verken snakker til andre fremmede mennesker på nett som at de var psykisk syk bare fordi de har en annen mening enn meg så hvem så er mest kynisk og manipulerende av oss to? Anonymkode: 393db...5a0 Ikke for å være drittsekk eller bekrefte noe av det hun sa, men folk som er kynisk og manipulerende kan være sjarmerende og likandes når de må just saying... Anonymkode: c3a96...5b7 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #69 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke for å være drittsekk eller bekrefte noe av det hun sa, men folk som er kynisk og manipulerende kan være sjarmerende og likandes når de må just saying... Anonymkode: c3a96...5b7 Nå tar jeg " diagnosene" folk stempler til randome mennesker på kg fryktelig lite seriøst i utgangspunktet.. synea ikke akkurat vedkommende utgir seg så veldig troverdig til å være lege om du skjønner. Anonymkode: 393db...5a0 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #70 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå tar jeg " diagnosene" folk stempler til randome mennesker på kg fryktelig lite seriøst i utgangspunktet.. synea ikke akkurat vedkommende utgir seg så veldig troverdig til å være lege om du skjønner. Anonymkode: 393db...5a0 Greit nok det hele jævla forumet er jo fullstendig skrudd når det kommer til sex (på begge sider av argumentet) uansett mye god underholdning ihvertfall. Enten så er de pripne og skal belære andre eller så er det overkåte jenter som kun krever minimum 20 cm penis, som tror at all svarte menn er avlshingster for deres nytelse, og som sitter å gjøre narr av partner fordi de ikke klarer det samme som en kar i 20åra som de knuller på si. Herregud glad jeg vokste opp i ett land med en normal tilnærming til både sex og kinker, fikk eksperimentert plenty selv men ikke faen om jeg ville gjort det her i Norge altså. Anonymkode: c3a96...5b7
Jadzia Skrevet 10. april 2021 #71 Skrevet 10. april 2021 Jeg er veldig ærlig på at jeg ikke ønsker noe forhold nå. Vennskap og sex ja. Men ikke noe mer. Så de er fullstendig klar over hva de går til. 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #72 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Greit nok det hele jævla forumet er jo fullstendig skrudd når det kommer til sex (på begge sider av argumentet) uansett mye god underholdning ihvertfall. Enten så er de pripne og skal belære andre eller så er det overkåte jenter som kun krever minimum 20 cm penis, som tror at all svarte menn er avlshingster for deres nytelse, og som sitter å gjøre narr av partner fordi de ikke klarer det samme som en kar i 20åra som de knuller på si. Herregud glad jeg vokste opp i ett land med en normal tilnærming til både sex og kinker, fikk eksperimentert plenty selv men ikke faen om jeg ville gjort det her i Norge altså. Anonymkode: c3a96...5b7 Jeg tror og mine opplevelser av sammfunnet utenfor kåke sine snevre vegger (og her mener jeg snevre i samme betydning som deg, rett og slett fordi det er snevert på begge sider) er annerledes. Jeg er for at alle mennesker skal velge det de ønsker for seg og sitt liv, og jeg er glad jeg ikke mener noen er pripne i den forstand, vel å merke så mener jeg at mennesker som skal begrense andres kropp og andres frie vilje til å gjøre hva en selv vil er... om ikke prippen så veldig ute å kjøre, og tar feil🤓 Hore/madonna greien ser jeg veldig lite til i min del av samfunnet og i de kretsene jeg selv vanker i. Men gamle og etter mitt syn fryktelig utdaterte dogmer som at kvinner er offer fordi vi kan føle kåtskap og lyst i et helt tilfeldig sex forhold som ikke nødvendigvis fører oss til alter, følte jeg veldig for å si til mine "medsøstre" at ikke er sant på en flekk.. Anyways.. en får gjøre som en vil, det er det viktigste, mwn det klarer dw fleste kvinner å gjøre uten å være i denne offerrollen hele tiden. Anonymkode: 393db...5a0 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #73 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nå tar jeg " diagnosene" folk stempler til randome mennesker på kg fryktelig lite seriøst i utgangspunktet.. synea ikke akkurat vedkommende utgir seg så veldig troverdig til å være lege om du skjønner. Anonymkode: 393db...5a0 Sier ikke at du skal ta det jeg eller andre her inne seriøst om du ikke ønsker det. Derfor jeg spurte hvilken reaksjoner du får fra de du ligger med enten preferansen din nå er menn eller kvinner. Du har valgt å la være å svare på det flere ganger. Ser for meg at du villig hadde svart om de du treffer var storfornøyd, siden du ellers ikke holder tilbake på selvskryten. Anonymkode: 4e18f...040 1
herzeleid Skrevet 10. april 2021 #74 Skrevet 10. april 2021 Resignert skrev (10 timer siden): Ja, mange legger nok alt for mye i sex. Sex kan være gøy, spennende, deilig, om man bare slipper ned skuldrene litt...... Eventuelt legger en for lite i det før i ettertid. Jeg tror dette er noe som rammer mange, en har blitt lært at "det er bare sex", og er dermed ikke så vanskelige å få til sengs, men sitter i ettertid med en dårlig følelse av å bli "brukt" osv. 3
Milky Skrevet 10. april 2021 #75 Skrevet 10. april 2021 Jeg var alltid tydelig på at det bare var sex og ikke noe mer. Om folk da likevel velger å ignorere det og deretter bli såret, nei da bryr jeg meg faktisk ikke 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #76 Skrevet 10. april 2021 Tinder og denne rullebåndstiden har gjort alt litt kynisk og kaldt. Etter å selv ha vært åpen, glad og sårbar under datingen bare for å ha blitt kastet bort etter sex, har jeg selv begynt å oppføre meg sånn (men er IKKE kald og slem, bare unnvikende), og nå hender det plutselig at det er mennene som blir lei seg når det ikke blir noe mer. Har bestemt meg for å ikke ligge utenfor forhold mer. Anonymkode: fdae5...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #77 Skrevet 10. april 2021 herzeleid skrev (20 minutter siden): Eventuelt legger en for lite i det før i ettertid. Jeg tror dette er noe som rammer mange, en har blitt lært at "det er bare sex", og er dermed ikke så vanskelige å få til sengs, men sitter i ettertid med en dårlig følelse av å bli "brukt" osv. Ding ding ding, dette er spot on! Det er en annen tråd her inne om mennesker som blir med på ting, men som finner ut i ettertid at de har blitt utsatt for et overgrep. Denne tråden handler om nøyaktig det samme, bare at det handler om en følelse av å bli brukt. I det første tilfellet er det gjerne snakk om enkeltpersoner som utfører overgrep, mens i det siste er det snakk om samfunnet. I det første tilfellet er det ofte snakk om eldre menn som presser unge kvinner, i det andre tilfeller er det ofte snakk om eldre kvinner som presser unge kvinner. Man lærer unge, med et særlig press på kvinner, at det er helt greit å ha sex, gjerne med mange, at kvinner kan pule som menn, at man vil ikke være gammeldags, at det er bare å ta abort, etc. Og vil man ikke, får man høre at man er usikker, umoderne, dum, lite rasjonell, etc. Jeg innrømmer lett at jeg tenkt sånn selv også. Hvor dum må man ikke være som har sex med en gang, man må da kjenne seg selv bedre osv. Nei, det må man så visst ikke, når man er ung. Man har ikke den samme modenheten. Det er helt det samme som i den andre tråden. Man skal ikke, som voksen person, lure de unge. Man skal avstå fra det. Så dette er til alle middelaldrende kvinner som fremdeles presser unge kvinner; Slutt med det! Du føle nok at dine motiver er mer hederlige, men du er ikke bedre enn sleipe-Rolf (30) som forsøker å få Trine (16) på tomannshånd. Anonymkode: 05c37...64a 2
MuffinStud Skrevet 10. april 2021 #78 Skrevet 10. april 2021 Jeg ser et sprik som er gjenstand for mye gnisninger. Så jeg velger å fremstille to stereotyper. Det er ikke ment å representere noen andre i tråden her. Det går på den klassiske historien at mann og kvinne hopper til køys og kvinnen blir såret når han i ettertid ikke agerer som om de har noe spesielt sammen. Er ikke ment å representere alle menn og ikke ment å representere alle kvinner. Mannen ser på sex som en forlengelse av masturbering. Det er to mennesker som har det kult sammen en time eller to. Det er merkelig for mannen at kvinnen mener "nå eier jeg deg" etterpå. Det er som om man hadde en koselig utepils med en kompis og plutselig begynner den kompisen å bli slitsom og skal alltid være den som du pilser med og forventer at du skal forstå hvor mye det går innpå kompisen hvis du gir en påminner om at pils med andre er aktuelt og hyggelig. Ja, kvinnen er en kroppslig rekvisitt, men han synes det er helt greit at han også er det. De hadde jo en god runk sammen. Kvinnen ser på sex som at de har tatt forholdet til et nytt nivå. At det er en nærhet som er spesiell og at de betyr noe for hverandre. Selv om han sier at sex er bare sex, ser hun det som naturlig at de former en knytning på sikt. Hun projiserer sine assosiasjoner rundt sex på han. Kvinnen forstår ikke distansen han har til sex. Mannen synes kvinnens knytning er rar. At han synes kroppen hennes er digg betyr ikke at han synes at hun er fascinerende som person. Mye av debatten her går på hvorvidt mannen er en dårlig person som "bare ligger med henne". Jeg synes ikke det. Ja, det er en mann som ikke passer for henne. "Hvis han ikke bryr seg om henne, hvorfor lå han med henne?" blir som "hvis han ikke ville kun drikke med den kompisen fremover, hvorfor hadde de pils sammen da?". Han kan da bry seg om begge uten at den klengende kompisen skal påberope seg eksklusivitet. Det blir en kamp om premissene. Skal samtalen foregå hvor man legger kvinnens premisser til grunn, så blir mannen en "sleiping" fordi han "vet godt at det er naturlig at de skal være eksklusive etterpå" og har tenkt til å "lure henne" ved å bare ha sex og ikke fortelle henne om sin "abnormalitet" at han ikke tenker på dette som at det herifra og utover er "de to". Derfor er han "kynisk". Men agerer han ikke som de fleste ville gjort hvis man byttet ut "kvinnen han hadde sex med" med "kompisen som han hadde utepils med"? 2
herzeleid Skrevet 10. april 2021 #79 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ding ding ding, dette er spot on! Det er en annen tråd her inne om mennesker som blir med på ting, men som finner ut i ettertid at de har blitt utsatt for et overgrep. Denne tråden handler om nøyaktig det samme, bare at det handler om en følelse av å bli brukt. I det første tilfellet er det gjerne snakk om enkeltpersoner som utfører overgrep, mens i det siste er det snakk om samfunnet. I det første tilfellet er det ofte snakk om eldre menn som presser unge kvinner, i det andre tilfeller er det ofte snakk om eldre kvinner som presser unge kvinner. Man lærer unge, med et særlig press på kvinner, at det er helt greit å ha sex, gjerne med mange, at kvinner kan pule som menn, at man vil ikke være gammeldags, at det er bare å ta abort, etc. Og vil man ikke, får man høre at man er usikker, umoderne, dum, lite rasjonell, etc. Jeg innrømmer lett at jeg tenkt sånn selv også. Hvor dum må man ikke være som har sex med en gang, man må da kjenne seg selv bedre osv. Nei, det må man så visst ikke, når man er ung. Man har ikke den samme modenheten. Det er helt det samme som i den andre tråden. Man skal ikke, som voksen person, lure de unge. Man skal avstå fra det. Så dette er til alle middelaldrende kvinner som fremdeles presser unge kvinner; Slutt med det! Du føle nok at dine motiver er mer hederlige, men du er ikke bedre enn sleipe-Rolf (30) som forsøker å få Trine (16) på tomannshånd. Anonymkode: 05c37...64a Ja jeg tror denne måten å fremstille lettvint sex som noe "alle" har, at det er frigjort og flott, gjerne kombinert med å "hylle" de som er åpne om det og kjefte voldsomt på alle som synes "lettvinthet" er uattraktivt eller snakker det ned, bidrar til å skape et feil bilde av virkeligheten. En virkelighet som unge kvinner ofte prøver å passe inn i. Så er det nok samtidig ikke så mange som egentlig tror på dette, og de fleste skjønner nok at det er mer utpoi enn virkelighet, men jeg tror nok de aller bitreste kvinnene ofte er de som ikke har blitt lært om forskjellene, tenker de er frigjorte og spennende og at det bare er sex, som så gradvis oppdager at få av opplevelsene gav dem særlig mye, dem de delte opplevensele med har ofte et negativt syn på dem, veldig få synes det gjør dem mer interessante, spennende eller "ville", og partnerne de helst ønsker synes det er uattraktivt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #80 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er ikke en av de du henvender seg til, men tenker i grunn at dere som ikke vil bli såret, må unngå å ha sex med noen som ikke er kjæresten deres. Da slipper dere bli såret. Jeg blir litt sjokkert av å lese her inne om mennesker som tror sex = kjærlighet. Nei, sex er IKKE kjærlighet. Anonymkode: 05c37...64a Sex er ikke kjærlighet, for deg. For andre har det en tett sammenheng. Jeg tenker at man har ansvaret for å ikke såre andre, og man har skyld hvis man gjør det. Hvis noen derimot blir såret og det ikke er på grunn av noe du har gjort mot dem, så er det ikke din skyld. Men den holdningen der minner meg litt om det å si at man selv må holde seg hjemme hvis man ikke vil bli voldtatt eller gjort noe kriminelt mot. Anonymkode: a842f...9ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå