AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Eller er det revnende likegyldig bare du får det du vil? Anonymkode: 55e03...ddd 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Jeg er helt åpen om hva jeg ønsker, så jeg opplever egentlig ikke at folk blir såret. Kan kanskje skje at noen blir skuffet om man vil mer enn meg, men det er følelser som eies av den andre og som jeg ikke får gjort noe med. Jeg lurer ingen. Anonymkode: 5d873...1d6 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Det er dessverre mange mennesker som ikke bryr seg om andre mennesker enn seg selv. Sånn har det alltid vært, og kommer alltid til å være. Egoistiske og griske mennesker kommer aldri til å dø ut. Anonymkode: 39732...af1 14
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Er ikke en av de du henvender seg til, men tenker i grunn at dere som ikke vil bli såret, må unngå å ha sex med noen som ikke er kjæresten deres. Da slipper dere bli såret. Jeg blir litt sjokkert av å lese her inne om mennesker som tror sex = kjærlighet. Nei, sex er IKKE kjærlighet. Anonymkode: 05c37...64a 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Det ville vært mer logisk at disse som blir "såret" hadde hatt et mer realistisk syn på saken. Anonymkode: 05dec...98e 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Når man bare er ute etter sex så sier det seg selv, da er det det man er ute etter ikke noe annet... Anonymkode: 3dbb9...15f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ville vært mer logisk at disse som blir "såret" hadde hatt et mer realistisk syn på saken. Anonymkode: 05dec...98e Nettopp. Anonymkode: 05c37...64a 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Jeg har aldri lurt noen, at folk blir såret fordi jeg ikke vil gifte meg og leke "mor, far og barn" er absolutt en mulighet. Men det er ikke min feil. Sex kan være gøy, spennende, deilig, fantastisk etc etc men det er overhode ikke slik at det må bety at vi skal leve i tosomhet og feire gullbryllyp sammen og dø i hverandres armer. Om noen tenker det er det ikke rart de blir såret Anonymkode: 393db...5a0 5
Resignert Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Ja, mange legger nok alt for mye i sex. Sex kan være gøy, spennende, deilig, om man bare slipper ned skuldrene litt......
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Resignert skrev (Akkurat nå): Ja, mange legger nok alt for mye i sex. Sex kan være gøy, spennende, deilig, om man bare slipper ned skuldrene litt...... Tror en del legger for mye i sex. Tror også en del nyter å kunne føle seg som et offer. At de selv er så edle som har kjærlighet å tilby, mens den andre er sleip som bare har sex å tilby. De kan jo bare bli sammen med en som sliter med å få seg kjæreste, problem løst. Så spørs det om de er så edle da.. Anonymkode: 05c37...64a 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Eller er det revnende likegyldig bare du får det du vil? Anonymkode: 55e03...ddd Hva med å satse på en incel, TS? Der bør du ha gode muligheter Anonymkode: 05c37...64a 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er helt åpen om hva jeg ønsker, så jeg opplever egentlig ikke at folk blir såret. Kan kanskje skje at noen blir skuffet om man vil mer enn meg, men det er følelser som eies av den andre og som jeg ikke får gjort noe med. Jeg lurer ingen. Anonymkode: 5d873...1d6 Sier du det rett ut? Opplever at mange tror de har et kroppsspråk og holdning som tilsier at de bare er ute etter sex. Men min erfaring er at de nærmest oppfører seg som kjærester når vi møtes, er sammen. For så oppføre seg helt kaldt så snart de er ute av huset. Helt til neste gang vi har sex. Dette opplevde jeg så ofte, at jeg trodde det var ‘spillet’ i singel tilværelsen ved uforpliktende sex. Og har knust noen hjerter selv, fordi mannen jeg har vært med har trodd det ville utvikle seg til noe mer🙈 Anonymkode: b6e5f...75a 10
Trolltunge Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Det er da ingen ting galt med å bare ønske seg sex. Det er derimot noe galt med å lyve og lure noen for å få sex. Likevel må jeg vedkjenne meg at jeg ikke tror det alltid ligger luring og lyving bak at noen føler seg lurt og brukt. Veldig ofte gikk det bare ikke slik som noen ønsket, og det kan ingen garantere. Helt uten å lyve og lure. Ja jeg ønsker et seriøst forhold, men jeg har skjønt at det ikke kan bli med deg. Få sier det så rett ut, men dette er jo ofte realiteten. Skuffende og vondt om man har fått følelser, og ønsket annet utfall, men likevel ikke luring, lyving og at noen er brukt. Jeg har selv opplevd at en kvinne klikket helt over i å bli skremmende crazy da absolutt avklart FF falt for en annen dame. Da var hun plutselig lurt og brukt, og det så voldsomt at stalking og trakassering av ham og kjæresten var "berettiget". Joda, hun vedkjente seg at det var absolutt avklart at det kun var sex mellom de to. Det hadde vært helt greit for henne fordi hun antok at det kom av at han ikke ønsket seriøst forhold med noen kvinner. Sviket var at han ønsket og var klar for seriøst forhold, men ikke med henne. Jeg forstår at slike ting er sårt å oppdage, men lurt og brukt? Hvis noen ønsker seriøst forhold så burde det være med deg? Forelskelse og at du ikke var riktig for vedkommende som varig partner for er urelevant? Man kan like gjerne gifte seg med hvem som helst om man faktisk ønsker å gifte seg? Som nevnt forstår jeg at det er sårt å finne ut at man ikke nådde opp. At en annen gjorde det. At han ikke ønsker seriøst forhold med DEG, selv om han faktisk ønsker seriøst forhold. Man er likevel ikke lurt og brukt om ting ikke gikk din vei, og vedkommende aldri hadde intensjon om å lure og bruke. Kanskje til og med var helt ærlig om at du ikke var den han så for seg et liv med. De fleste datinger renner ut i ingenting, fordi ene eller begge ikke fant det riktig. Selv når begge to virkelig ønsker å finne den rette. Det finnes nok litt luring og lyving også, men jammen er det mange som hevder seg lurt og brukt på helt urimelige grunnlag også. De samme som hevder det dumper likevel menn uten tanke om annet enn at det har de rett til, om det er mannen som faller og ønsker forhold, mens hun ikke synes han var den rette. 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 Folk som bare er ute etter sex? Mener du alle som har hatt sex med deg og ikke vil møte deg mer? Anonymkode: 2a549...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Ja, det er vel de som blir såret sin skyld. Anonymkode: 55e03...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 Synes få svarer på om de bryr seg eller ikke? Anonymkode: 55e03...ddd 2
Silva Pluvialis Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er helt åpen om hva jeg ønsker, så jeg opplever egentlig ikke at folk blir såret. Kan kanskje skje at noen blir skuffet om man vil mer enn meg, men det er følelser som eies av den andre og som jeg ikke får gjort noe med. Jeg lurer ingen. Anonymkode: 5d873...1d6 Det er bra at du er ærlig om dine intensjoner. Mange er ikke det, de later som de egentlig vil noe mer, for å så dumpe personen rått og brutalt. Hinsides sleipt gjort. Endret 9. april 2021 av Gjenferdet 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 For en tragisk tråd. Alle menn vet at kvinner som regel får følelser av sex. Når man velger å ha sex med vanlige kvinner bare for sex sier det seg selv at ting ikke er riktig på plass i topplokket på mannen som gjør det. Hvem som helst skjønner jo at noe er riv ruskende galt i verden når menn bruker datingtjenester som et gratistilbud for sex og alternativ til horehus. Trist å si, men kvinnefrigjøringen er fullstendig feilslått på dette området, der kvinner faktisk bør endre kursen for å kunne beskytte sitt kjønn. Eneste uvei er at kvinner igjen nekter menn sex utenfor forhold der de kun vil ha tilgang på illegale tjenester som koster penger når de er nøden om de ikke ønsker forhold. Anonymkode: 4e18f...040 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes få svarer på om de bryr seg eller ikke? Anonymkode: 55e03...ddd Hva med å heller lese det som står og forholde deg til det da? Jeg tror få egentlig forstår hva det er de skulle bry seg om eller med. Anonymkode: 05c37...64a 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes få svarer på om de bryr seg eller ikke? Anonymkode: 55e03...ddd Å ikke lure noen, ha samtykkende deilig sex, ikke gifte meg med personen eller gjøre noe lovnader om gullbryllyp og dø i hverandres armer, for så enten å gå hver til sitt etter en kveld eller etter en stund med digg sex for så at den andre blir dypt vonbroten, såret, krenket osv når det ikke blir noe annet enn dette: nei det bryr jeg meg ikke om.. Du har et valg du også, om å ikke ha sex før det blir et seriøst forhold eventuelt ekteskap. En må jo ta litt ansvar selv også eller Anonymkode: 393db...5a0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå