Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er relativt nyutdannet lærer og skal ut i permisjon. Skulle sjekke kalkulatoren som beregner differansen i åtti og hundre prosent lønn ved permisjon. Den har valg om mor/far får dekket over 6G... aner ikke. Noen som hva kommunalt ansatte får? 

Anonymkode: f7070...bd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tjener du over 600 000 som nyutdannet lærer? 
Ville sjekket personalhåndboken for din arbeidsplass. 

Anonymkode: a16ea...602

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er relativt nyutdannet lærer og skal ut i permisjon. Skulle sjekke kalkulatoren som beregner differansen i åtti og hundre prosent lønn ved permisjon. Den har valg om mor/far får dekket over 6G... aner ikke. Noen som hva kommunalt ansatte får? 

Hvis det er en aktuell problemstilling for deg, så har du nok sikret deg en uvanlig gullkantet lærerlønnavtale.. Tror ikke det finnes praksis for det på skolen min, har nok aldri vært en aktuell problemstilling. 

Anonymkode: f2078...e00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i staten (ikke som lærer) og fikk dekket det over 6G av arbeidsgiver som en selvfølge ;)

Anonymkode: ec1bc...b0c

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i kommunen (admin, ikke lærer), og her utbetales lønn som vanlig i permisjon. Kommunen får refusjon fra nav, du får ordinær lønn (og følgelig feriepenger neste år som vanlig)

Anonymkode: 20c0c...168

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får spørre litt på mandag. 
jeg er nyutdannet som lærer, men voksen med mange års ansiennitet i kommunen og tjener nå 650k i året. 

Skrevet

Dersom du er kommunalt ansatt lærer, dekker arbeidsgiver full lønn i permisjon, også det som er over 6G. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...