Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
av og til får mannen min ereksjon, men han sier at det ikke alltid er fordi han er kåt. Det er ikke full ereksjon det er snakk om, men typ halvveis. 
jeg har aldri hørt om dette før og stusser. Er det flere menn som opplever det? Da er det ikke snakk om morrabrød, men typ midt på dagen. 
Han sier det også kan skje når han kjører bil, bare plutselig. Uten at han er kåt på noen måte. 

Dere menn der ute, opplys en uviten dame er dere snill :) 

Anonymkode: b5fb3...dc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han tenker på andre! Dump!!

Anonymkode: c7aee...648

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan skje i tide og utide. Heldigvis ikke så ofte som i tenårene, men det skjer.

Anonymkode: 8b24a...c4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han tenker på andre! Dump!!

Anonymkode: c7aee...648

Ts her. Om han tenker på andre så går det helt fint. Hender at jeg også gjør det. Jeg tror det er helt normalt :) kanskje du burde bruke fredagskvelden din på noe annet enn å trolle på kvinneguiden? :) 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det kan skje i tide og utide. Heldigvis ikke så ofte som i tenårene, men det skjer.

Anonymkode: 8b24a...c4e

men okei. Litt fint å høre. Han er 28år, ikke tenåring lenger, men fortsatt «ung».  Gøy å lære i og med dette var helt nytt for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange årsaker til ereksjon. Det er jo egentlig bare blodgjennomstrømning i penis. 

Anonymkode: 29259...c7f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt! Slutt å klag. Det kommer tidsnok den tiden da det går andre veien. Mannfolka er på sitt høydepunkt i 20 åra og litt i 30 åra, så begynner nedoverbakken, da det må mere til for å få liv i staken.

Anonymkode: 1f546...bb7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei. 
av og til får mannen min ereksjon, men han sier at det ikke alltid er fordi han er kåt. Det er ikke full ereksjon det er snakk om, men typ halvveis. 
jeg har aldri hørt om dette før og stusser. Er det flere menn som opplever det? Da er det ikke snakk om morrabrød, men typ midt på dagen. 
Han sier det også kan skje når han kjører bil, bare plutselig. Uten at han er kåt på noen måte. 

Dere menn der ute, opplys en uviten dame er dere snill :) 

Jeg er oftere «ikke kåt» en «kåt» når jeg har ereksjon. Ereksjonen som kommer på grunn av seksuell stimulering blir jo noe annet.

grunnen til at mange menn våkner om morgenen med ereksjon er jo ikke fordi de er kåte.

Gutter og menn kan få ereksjon når som helst, hvor som helst uten å være kåt. Dette er helt normalt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er helt normalt! Slutt å klag. Det kommer tidsnok den tiden da det går andre veien. Mannfolka er på sitt høydepunkt i 20 åra og litt i 30 åra, så begynner nedoverbakken, da det må mere til for å få liv i staken.

Anonymkode: 1f546...bb7

Erru på tur, det var ikke en klage. 
men om du sliter med ereksjon etter 30 så burde du snakke med legen din. For det tror jeg ikke er normalt..

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt normalt. Dette er almennkunnskap. 

Anonymkode: 69ade...2ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Erru på tur, det var ikke en klage. 
men om du sliter med ereksjon etter 30 så burde du snakke med legen din. For det tror jeg ikke er normalt..

ts

Du skriver at du stusser på det, som om du nærmest betviler litt det han sier og må dobbeltsjekke med KG. 

Tror det får oss til å stusse litt på ditt innlegg og tulle med at du må dumpe osv. ;)

Det er helt normalt, som bruker over så trodde jeg dette var noe allmennkunnskap. Det er vel særlig velkjent at pubertale tenåringsgutter kan oppleve å få ereksjoner i hytt og gevær, gjerne når de minst ønsker og venter det. Dette er jo et komisk poeng i utallige filmer og serier. Og jeg har hørt mang en historie fra mannlige venner/kjærester om når de har måttet sitte med beina i kryss litt og ikke kunne reise seg :P 

Men vi har jo alle noe vi har vært treige med å skjønne i livet, nå var du "today years old" da du lærte om konseptet ufrivillig ereksjon. Gratulerer med ny kunnskap!

Anonymkode: ce8eb...54c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skriver at du stusser på det, som om du nærmest betviler litt det han sier og må dobbeltsjekke med KG. 

Tror det får oss til å stusse litt på ditt innlegg og tulle med at du må dumpe osv. ;)

Det er helt normalt, som bruker over så trodde jeg dette var noe allmennkunnskap. Det er vel særlig velkjent at pubertale tenåringsgutter kan oppleve å få ereksjoner i hytt og gevær, gjerne når de minst ønsker og venter det. Dette er jo et komisk poeng i utallige filmer og serier. Og jeg har hørt mang en historie fra mannlige venner/kjærester om når de har måttet sitte med beina i kryss litt og ikke kunne reise seg :P 

Men vi har jo alle noe vi har vært treige med å skjønne i livet, nå var du "today years old" da du lærte om konseptet ufrivillig ereksjon. Gratulerer med ny kunnskap!

Anonymkode: ce8eb...54c

Haha blei du butthurt av kommentaren min, muu stakkars 🥲 

men nei, det er ikke allmennkunnskap å vite at menn på nesten 30år får reisning av ingenting. Det vi lærer er at det skjer med tenåringer som går igjennom puberteten. Ikke at det skjer voksne menn, derfor spør jeg andre menn for kunnskap. Sånn hvis det bare skjer et fåtall eller hvis det er en greie som skjer menn flest. 
hvis man ikke spør/ undersøker ting så er man jo uviten. Og det var jeg på akkurat dette temaet 💁🏼‍♀️

du bør fortsatt snakke med legen din😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...