AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg har lyst til å leve på kun sjokolade, noen som vet om jeg overlever og får i meg nok kalorier til å leve?? Anonymkode: 9b6c5...1d1
Milky Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Ja. Du blir faktisk ekstra sunn om du kun spiser sjokolade🤣
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 https://www.nrk.no/video/hva-skjer-naar-man-spiser-bare-sjokolade-i-ti-dager_127092 Du kan jo se hvordan det gikk for Newton- Line.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Just now, Milky said: Ja. Du blir faktisk ekstra sunn om du kun spiser sjokolade🤣 Ok. Klarer jeg å holde vekta greit med kun sjokolade eller kommer jeg til å rase ned i vekt og bli helt radmager Anonymkode: 9b6c5...1d1
Milky Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Klarer jeg å holde vekta greit med kun sjokolade eller kommer jeg til å rase ned i vekt og bli helt radmager Anonymkode: 9b6c5...1d1 tror vekta holder ganske så greit med kun sjoko. Håper du skjønte at det jeg skrev var ironisk
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 3 minutter siden, Catalina Culès said: https://www.nrk.no/video/hva-skjer-naar-man-spiser-bare-sjokolade-i-ti-dager_127092 Du kan jo se hvordan det gikk for Newton- Line. Ok men det er kun 10 dager. Jeg tenker å kun spise sjokolade permanent. Men skal ta en titt på programmet da. Anonymkode: 9b6c5...1d1
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok. Klarer jeg å holde vekta greit med kun sjokolade eller kommer jeg til å rase ned i vekt og bli helt radmager Anonymkode: 9b6c5...1d1 😂😂😂 Det kommer selvfølgelig an på hvor mye sjokolade du spiser hver dag. Er det snakk om en bit Smil som i Kompani Lauritzen, så kan du nok rase ned i vekt. Men om du spiser deg god og mett, så tror jeg nok vekta øker istedet for å rase nedover. 3
Camillapb Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 Du kommer til å miste mye muskler, men kommer også til å gå ned i vekt iom at kroppen får mye mangler ol. Plis ikke gjør det. Du kan absolutt spise sjokolade hver dag om du ønsker det, uten å gå hverken opp eller ned. - Men vær så snill å spis annen næringsrik mat også, du kommer ikke til å ha det godt psykisk etterhvert om ikke. 1
Sylvelin Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Også kommer du til å bli veldig slapp og sliten dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 23.20): Ok. Klarer jeg å holde vekta greit med kun sjokolade eller kommer jeg til å rase ned i vekt og bli helt radmager Anonymkode: 9b6c5...1d1 Du skal ikke se bort fra at du går ned i vekt. I forsøket som det linkes til over gikk hun ned ca 3 kg på 10 dager. Tror de aller fleste vil være så lei av å spise bare sjokolade, at det blir spist for lite etter få dager 😄 Dessuten kommer du nok til å føle deg ganske sliten og slapp. Anonymkode: 66702...d76
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Høres ut som en dyr diett. Anonymkode: f45f5...d53
Million Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 Høres ikke ut som om du har hørt om vitaminer og mineraler. Du tenker jo kun på antall kalorier i maten, ikke hva maten/det du spiser inneholder av NÆRINGSSTOFFER. Skal du leve på sjokolade, noe jeg fraråder, bør du definitivt ta en del tilskudd i form av vitamintabletter etc. F.eks. Omega-3 Multi. Fås på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå