AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Kjørelæreren min røyker mens vi har kjøretime. Han røyker ikke inni bile, men hver gang jeg har kjøretime, ønsker han at vi kjører innom en bensinstasjon eller en parkeringsplass slik at han får gå ut å røyke. Vi snakker for det meste om trafikkrelaterte ting, men også litt privat snakk. Jeg trodde ikke det var lov å røyke på arbeid lengre? Jeg er også redd at han bruker av min dyrebare kjøretime til å røyke. Utenom røykingen synes jeg kjørelæreren er en grei kar og vi har god kjemi, men det er bare det at jeg er redd han roter vekk tiden min... Hilsen fattig student Anonymkode: 340fa...969
-Danielle- Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Nei uff dette syns jeg ikke høres greit ut! Tror jeg hadde forsøkt å si at jeg ikke ønsket å stoppe underveis i timen når den pågikk... Om han ikke hører på det så må du nesten klage til kjøreskolen. Jeg hadde ikke funnet meg i at tiden ble brukt slikt. Det er jo kjempedyrt, og du skal jo bruke tiden på å kjøre. 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Så lenge han røyker utendørs så går det vel greit? Anonymkode: 11a1f...248 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Du får si det til han da. Eller bytte kjørelærer/-skole. Anonymkode: c9a4c...e3f 1
stan Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Hadde jeg ikke akseptert i det hele tatt. Jeg ville bare tatt kontakt med kjøreskolen og kansellert hele greia og funnet meg en seriøs kjøreskole. 5
Mezzosoprena Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Jammen kjære deg da, kan du ikke ta tiden på det som blir brukt til kjøring og det som blir brukt på røyking da? Da ser du jo om røykingen tar bort noe av den dyrebare kjøretiden din... 8
Misanthropis Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Kan du ikke klokka? Men nei da, seriøst, Du vet vel hvor lang tid kjøretimen din er på? Da vet du jo om han legger inn 10 min ekstra... og så er Det Selvfølgelig fritt frem å velge kjørelærer. Har du ikke noe reelt valg, si du har astma og har begynt å reagere i pusten og spør pent om han kan vente med røyken og pratingen til slutten av timen så slipper du å sitte i bil med en som oser 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge han røyker utendørs så går det vel greit? Anonymkode: 11a1f...248 Kjøretimer er dyrt, å ikke få brukt 15 minutter av dem fordi læreren skal ut å røyke er ikke greit . Anonymkode: 179fc...301 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Kan du ikke bare si "Nei, vi tar ikke røykepause nå, du får vente til etter timen" Anonymkode: 964b0...2a6 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke bare si "Nei, vi tar ikke røykepause nå, du får vente til etter timen" Anonymkode: 964b0...2a6 Jeg har hatt 6 t så langt og synes det er ubehagelig å gi beskjed i og med at han er en hyggelig kar. Får begynne å ta tiden for å se om han røyker av min tid. Ts Anonymkode: 340fa...969 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #11 Skrevet 10. april 2021 Han trenger ikke røykepause i løpet av den korte tiden. Det stinker jo også pyton å sitte i en bil med en som nettopp har røyket. Jeg hadde sagt nei. Anonymkode: 6ad87...7de 6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12 Skrevet 10. april 2021 Ta det opp med kjøreskolen, altså lederen. Anonymkode: e7df5...463 2
Flamme Skrevet 10. april 2021 #13 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjøretimer er dyrt, å ikke få brukt 15 minutter av dem fordi læreren skal ut å røyke er ikke greit . Anonymkode: 179fc...301 Hvem i alle dager bruker 15 min på å ta en røyk? Må være verdens lengste røyk. 😅 12
Me for life Skrevet 10. april 2021 #14 Skrevet 10. april 2021 Hvis dette er noe som skjer igjen hadde jeg: 1. Tatt det opp med hans leder. 2. Byttet kjøreskole hvis punkt 1 ikke hjelper. Å stoppe for røykepause er ikke greit. Det er noe som nå legges inn mellom kjøretimene. Faktisk synes jeg ikke en kjørelærer burde røyke overhode da røyking stinker forferdelig og man må sitte forholsvis tett. 3
Jane Eyre Skrevet 10. april 2021 #15 Skrevet 10. april 2021 Teatrica skrev (12 timer siden): Jammen kjære deg da, kan du ikke ta tiden på det som blir brukt til kjøring og det som blir brukt på røyking da? Da ser du jo om røykingen tar bort noe av den dyrebare kjøretiden din... Men kjære deg, hva om vedkommende har bedre ting å foreta seg enn å vente på at kjørelærer skal røyke?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #16 Skrevet 10. april 2021 Me for life skrev (7 minutter siden): Hvis dette er noe som skjer igjen hadde jeg: 1. Tatt det opp med hans leder. 2. Byttet kjøreskole hvis punkt 1 ikke hjelper. Å stoppe for røykepause er ikke greit. Det er noe som nå legges inn mellom kjøretimene. Faktisk synes jeg ikke en kjørelærer burde røyke overhode da røyking stinker forferdelig og man må sitte forholsvis tett. Jeg har dobbel time så han legger det inn som et naturlig stopp, da vi for eksempel skal se under panseret eller snakket om min kjøring. Jeg er konfliktsky og bare 19 år, og synes det er vanskelig å ta opp dette med en mann som kunne vært min bestefar... Ts Anonymkode: 340fa...969 4
Candy1 Skrevet 10. april 2021 #17 Skrevet 10. april 2021 Asså, du betaler jo for kjøretimen, da må han kjøre med deg hele timen, si d till han, å hvis han ikke hører, så si fra til sjefen hans
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #18 Skrevet 10. april 2021 Ts her. Han har andre elever enn meg også, så regner med det ikke bare er jeg som reagerer på det? Anonymkode: 340fa...969
Me for life Skrevet 10. april 2021 #19 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har dobbel time så han legger det inn som et naturlig stopp, da vi for eksempel skal se under panseret eller snakket om min kjøring. Jeg er konfliktsky og bare 19 år, og synes det er vanskelig å ta opp dette med en mann som kunne vært min bestefar... Ts Anonymkode: 340fa...969 Man stopper ikke og ser under panseret eller utvendig ellers hver eneste dobbeltime. Ei heller stoppe, gå ut og snakke om kjøringen. Så gjør han det hver dobbelttime finner han bare på det og utnytter tiden din. Dobbelttime har man oftest for å få lengre kontinuerlig kjøring, mer kjøretrening og ikke trenge å stykke opp læringen like mye som ved enkelttimer. 6
minister-mio Skrevet 10. april 2021 #20 Skrevet 10. april 2021 En kjøretime varer ikke så lenge at det er behov for røykevaner syntes jeg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå