AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Altså en person med sadistiske seksuelle tendenser som tenner på å ydmyke / skade / såre andre mennesker seksuelt, uten at den andre personen har samtykket til dette. Er det noen her som har opplevd dette? Hva tenker dere om mennesker med disse behovene? Anonymkode: 073d3...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Det er ganske mange folk som liker å såre andre med vilje. Anonymkode: 7f4de...a86
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Et familie medlem tatoverte meg på venusbeget da jeg var 14.. Når en brennmerker noen som en slave eller kveg føler jeg det desidert innfrir innenfor kategorien. Har fått den fjernet i voksen alder, men det tok tid og mye skade, ikke fysisk nødvendigvis men psykisk.. Anonymkode: 14650...2eb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Et familie medlem tatoverte meg på venusbeget da jeg var 14.. Når en brennmerker noen som en slave eller kveg føler jeg det desidert innfrir innenfor kategorien. Har fått den fjernet i voksen alder, men det tok tid og mye skade, ikke fysisk nødvendigvis men psykisk.. Anonymkode: 14650...2eb Fy faen! 😡 Vet ikke hva jeg skal si... Er det lov å spørre om vedkommende ble dømt for dette/ andre lignende forhold? AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ganske mange folk som liker å såre andre med vilje. Anonymkode: 7f4de...a86 Ja, men jeg er interessert i å høre om folka erfaringer med de som utøver seksuell vold i ulike former, og får seksuell tenning av det. Anonymkode: 073d3...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå