AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Har noen erfaringer med disse produktene? Anonymkode: df809...83e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Styr unna, det er MLM, dvs at de som selger deg det tjener gode penger på å overbevise deg om at dette er et fantastisk produkt. Anonymkode: f1128...b15 7
Embla82 Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Styr unna, det er MLM, dvs at de som selger deg det tjener gode penger på å overbevise deg om at dette er et fantastisk produkt. Anonymkode: f1128...b15 Rettelse: de som selger deg det kan tjene gode penger på det, men sannsynligvis bruker de mye penger på det selv og bare håper på at de skal tjene mye etterhvert. Om de bare er pushy nok. De fleste går i minus på MLM. 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Embla82 skrev (2 minutter siden): Rettelse: de som selger deg det kan tjene gode penger på det, men sannsynligvis bruker de mye penger på det selv og bare håper på at de skal tjene mye etterhvert. Om de bare er pushy nok. De fleste går i minus på MLM. Hva står MLM for? Det er jo mange som slutter i vanlige jobber for å pushe Herbalife produkter. De har jo historier selv om allergier og plager de hatt som har blitt mye bedre eller forsvunnet ved hjelp av Herbalife sine produkter. Alle kan vel ikke lyve? Ts Anonymkode: df809...83e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Multi Level marketing, dvs et finere ord for pyramidespill. De på toppen tjener mest og tjener på at de under seg selger varer. Jeg tror mange av disse liksom fulltidsselgere av sånne ting gjerne har en annen inntekt ved siden av som de ikke opplyser om. Vet om flere som gjør det ved siden av nav-stønad feks. Da kan det jo høres fint ut. Anonymkode: f1128...b15 2
Uakseptabel Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Brukte de fordi jeg prøvde å legge på meg en periode, ei venninne brukte de av den grunnen. Kjøpte av henne, hun brukte dem selv og jeg syntes de smakte greit. Vet ikke hva du spør om ts, men virker som du spør om erfaring med bruk. Jeg la ikke på meg men jeg likte smaken men ser at det er de negative som kommer frem først og roper høyest. sånn er det nesten alltid
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Uakseptabel skrev (Akkurat nå): Brukte de fordi jeg prøvde å legge på meg en periode, ei venninne brukte de av den grunnen. Kjøpte av henne, hun brukte dem selv og jeg syntes de smakte greit. Vet ikke hva du spør om ts, men virker som du spør om erfaring med bruk. Jeg la ikke på meg men jeg likte smaken men ser at det er de negative som kommer frem først og roper høyest. sånn er det nesten alltid Jeg trenger å øke muskelmassen i forbindelse med trening. Ts Anonymkode: df809...83e
Uakseptabel Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trenger å øke muskelmassen i forbindelse med trening. Ts Anonymkode: df809...83e da funket det for hun ene venninnen min. Vi brukte shakes med smaker men så var det et ekstra proteinpulver i tillegg. Men nå er det mye du kan bruke for det som du nok også kan få kjøpt hos Tights eller noe.. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trenger å øke muskelmassen i forbindelse med trening. Ts Anonymkode: df809...83e Vanlig whey protein shaker er mye billigere og like bra. Legg gjerne til kreatin monohydrat. Det er egentlig alt du trenger i tillegg til å ligge i ett kalorioverskudd så klart.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trenger å øke muskelmassen i forbindelse med trening. Ts Anonymkode: df809...83e Kjøp heller Whey protein fra feks proteinfabrikken. Anonymkode: f1128...b15
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Tåler ikke egg eller melkeprodukter. Ts Anonymkode: df809...83e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Vanlig whey protein shaker er mye billigere og like bra. Legg gjerne til kreatin monohydrat. Det er egentlig alt du trenger i tillegg til å ligge i ett kalorioverskudd så klart. Jeg har prøvd Kreatin en gang, og opplevde å bli veldig tørr i huden, nese og munn. Ts Anonymkode: df809...83e
jabx Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva står MLM for? Det er jo mange som slutter i vanlige jobber for å pushe Herbalife produkter. De har jo historier selv om allergier og plager de hatt som har blitt mye bedre eller forsvunnet ved hjelp av Herbalife sine produkter. Alle kan vel ikke lyve? Ts Anonymkode: df809...83e Bare tull. De dikter opp slikt fordi de er desperate etter å komme oppover i pyramiden. 2
jabx Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tåler ikke egg eller melkeprodukter. Ts Anonymkode: df809...83e Spis koteletter og kyllingfilet da.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 jabx skrev (1 minutt siden): Spis koteletter og kyllingfilet da. Jeg gjør det, men jeg legger ikke på meg eller øker muskelmassen selv om jeg spiser masse. Jeg har skyhøy forbrenning og tror kanskje ikke næringen bli tatt opp? Ts Anonymkode: df809...83e
loppekasse Skrevet 10. april 2021 #18 Skrevet 10. april 2021 Det finnes proteinpulver med erteproten og soyaprotein feks. Legger ved noen linker til deg. https://myrevolution.no/proteinpulver/vegan-protein-chocolate-900g?gclid=CjwKCAjw9r-DBhBxEiwA9qYUpcqTfSsS7XYqDdz_yNy-BKNvkbmPOIOA1ltbh3gyQIa2EsIj1wRy0RoCVyYQAvD_BwE https://www.gymgrossisten.no/kosttilskudd/proteinpulver/vegansk-protein https://www.tights.no/kampanje/veganske-produkter/?gclid=CjwKCAjw9r-DBhBxEiwA9qYUpZ7ZJQzTp_PtTJDKbJ7Wg1-GzfYtvO2PoeOvYuDWsO2Kf1rd7nXD9BoCiasQAvD_BwE 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #19 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tåler ikke egg eller melkeprodukter. Ts Anonymkode: df809...83e Det finnes proteinpulver på feks soya Anonymkode: f1128...b15
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #20 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg trenger å øke muskelmassen i forbindelse med trening. Ts Anonymkode: df809...83e Finnes masse på markedet som ikke er sånn sektprodukt. Ville holdt meg langt unna både sekten og produktene deres. Snakker av erfaring... 🙄 Anonymkode: 718fc...91d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå