AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Del Skrevet 9. april 2021 Skal prøve å forklare. Det gjelder beina mine, gjerne etter jeg har sittet en liten stund. Det skjer alltid etter mye aktivitet tidligere på dagen. Akkurat som uro i særlig lårene, klarer ikke slappe av. Det blir en midlertidig forbedring når jeg strekker på leddene, men det går fort tilbake. Jeg har tidligere hatt kramper, og dette er ikke det. Dette er ikke smertefullt, bare velfig ubehagelig. Anonymkode: f4e33...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Del Skrevet 9. april 2021 Ja, det er godt mulig det er urolige bein😊 magnesiumspray kan hjelpe mot det. Anonymkode: 91253...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg har det også, hatt det i flere år. Hos meg sitter det i leggene. Det kommer typisk på kvelden, når jeg har lagt meg ned på sofaen eller i senga. Føler et konstant behov for å strekke eller røre på beina. Har funnet ut at det hjelper hvis samboeren min masserer leggene mine. Anonymkode: 42a30...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 10. april 2021 #4 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg sliter med det hver natt Så må ta Ibux hver natt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå