AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #21 Skrevet 10. september 2021 Blander mellom gjenbruk, nille og rusta interiør. Er ikke så opptatt av dyre merke eller høy pris. Liker og få mye for pengene enn at en simpel blomster vase skal ta få kontoen min til gråte av fortvilelser. Anonymkode: c358b...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #22 Skrevet 10. september 2021 Nordic nest, bohus, kid, royaldesign, hm home, jotex, ellos home finner jeg mye fint. Anonymkode: aac95...313
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #23 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 21.53): Jeg sliter med å finne nettsider med ting jeg liker. Liker vintage/rustikk/industriell/landlig stil.. Hvilke nettbutikker liker du? Anonymkode: 55809...f82 Som flere her sier - Finn, bruktbutikker, Facebook marketplace. Både Finn og Facebook lar deg oppfatte søk på ting som «kjøkkenbord» eller «vintage skjenk» i ditt nabolag og få varsler. Bonusen er at ting er billige, miljøvennlige, ferdig montert og ofte kvalitetssikret (dårlig kvalitet type Nille, Europris, jysk etc overlever sjelden en eier). Det fine med interiør er også at alle tror de har en «unik og personlig» stil hjemme. Men egentlig har alle samme stil. Så det du liker liker tusenvis av andre, og så går de lei av det og selger det på nett. Nå er rustikk/landlig på full vei ut av motebildet, så bruktbutikker bugner av det, og du er på rett sted til rett tid. Anonymkode: 6aae4...aae 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå