Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å finne nettsider med ting jeg liker. Liker vintage/rustikk/industriell/landlig stil.. Hvilke nettbutikker liker du?

Anonymkode: 55809...f82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn.no

Anonymkode: b56f8...801

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

På Indiska har jeg kjøpt en del når jeg ser meg rundt og så kjøper jeg litt her og der som jeg får til å passe av både fretex, modcloth, etsy, brukthandel, søstrene grene, lagerhus, Ting

Anonymkode: d7307...757

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig opptatt av gjenbruk og har kjøpt det meste brukt (Finn, loppis og bruktbutikker), men har også kjøpt noe fra Bolia.  Bl. a. et par svindyre blomsterpotter som jeg bare måtte ha 😄

Anonymkode: 87c7d...071

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker moderne og ren interiør, så det passer nok ikke til din stil, men det er mye fint på: 

Upstairs.no 

søstrene grenes nettbutikk

h&m Home 

har du sjekket Home and cottage?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kuttet ut billig nips fra f eks Kremmerhuset og HM Home. Man knytter seg sjelden til billige ting. Jeg kjøper heller dyrere. Da forbruker jeg langt mindre, og jeg blir generelt mye mer glad i tingene mine 😊

Anonymkode: 875d2...e18

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

H&M home. Zarahome. KID. Marokko.

Anonymkode: f31de...1d6

AnonymBruker
Skrevet

Handler nesten bare på ikea

Anonymkode: a2043...82c

AnonymBruker
Skrevet

Ikea og finn 🙃 

Takk til alle, som liker å kjøpe nye dyre ting i møbelbutikker. Pga dere kan jeg fint leve med ting kjøpt på finn.. 

Anonymkode: faae8...d55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer mye. 

Har mye fra ulike merker, kjøpt på Illums, særlig lamper. Flere Slettevoll møbler. Rum21 på nett. Men også innslag fra IKEA. 

Har fokus på å kjøpe ting som skal vare, ikke følge trender, og ikke kjøpe nips. 

Anonymkode: 4971c...7e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lunehjem, Soma interiør (fysisk butikk) og multitend.no

Anonymkode: 37473...76a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har kuttet ut billig nips fra f eks Kremmerhuset og HM Home. Man knytter seg sjelden til billige ting. Jeg kjøper heller dyrere. Da forbruker jeg langt mindre, og jeg blir generelt mye mer glad i tingene mine 😊

Tja, yndlingskoppen min kostet sånn 10 kr (kjøpt for 8-9 år siden) og mye annet jeg har som jeg er oppriktig glad i er slett ikke dyrt, jeg kjøper jo ting fordi jeg liker det, og liker jeg det knytter jeg meg til det:Nikke: sånn er det vel uavhengig av prisklasse. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja, yndlingskoppen min kostet sånn 10 kr (kjøpt for 8-9 år siden) og mye annet jeg har som jeg er oppriktig glad i er slett ikke dyrt, jeg kjøper jo ting fordi jeg liker det, og liker jeg det knytter jeg meg til det:Nikke: sånn er det vel uavhengig av prisklasse. 

Meget mulig at det er sånn! Personlig så merker jeg imidlertid at jeg tar bedre vare på dyre ting og at de er såpass tidløse at jeg ikke går lei av dem eller selger dem videre 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt over alt, egentlig. En miks av lokale butikker som Keisernes nye (de har og nettbutikk), Bakklandet Blomster, Strå blomsterverksted, Annikas hus, Alvar og Maja, Traktøren, Nypan Interiør, og nettbutikker som royaldesign og nordicnest. Bruker også finn. Kommer an på hva jeg vil ha.

Anonymkode: 7b554...087

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 21.53):

Jeg sliter med å finne nettsider med ting jeg liker. Liker vintage/rustikk/industriell/landlig stil.. Hvilke nettbutikker liker du?

Anonymkode: 55809...f82

IKEA har jeg kjøpt møbler i industriell stil. Sjekk ut Fjällbo-serien, Vittsjö-serien og Pinning-serien 

• 4 måneder senere...
Skrevet

Loppemarked, bruktbutikker, finn.no

Anonymkode: fb23b...2e1

Skrevet

Europris. Tar denne som anonym...

Anonymkode: 2e05c...4bc

• Liker 2
Skrevet

Mest Kid og Ikea, men blir vel et par andre butikker og, samt Finn av og til. Fant tilmed et fint pledd på Rusta, av alle steder.

Anonymkode: 03e2e...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...