Gå til innhold

Tenner på lavt utdannede damer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det flere med denne fetishen? Synes lavt utdannede damer er så "dirty" og digg. Føler meg veldig unormal, har ikke hørt om andre med denne fetishen.

Anonymkode: 0742a...450

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på de høyt utdannende. Tenk deg ei jurist i den svarte sexy frakken - grrrrrr 🐯

Anonymkode: 9b87e...ec6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tenner på de høyt utdannende. Tenk deg ei jurist i den svarte sexy frakken - grrrrrr 🐯

Anonymkode: 9b87e...ec6

Jurist i den svarte sexy frakken?

Anonymkode: 25051...e34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Finnes det flere med denne fetishen? Synes lavt utdannede damer er så "dirty" og digg. Føler meg veldig unormal, har ikke hørt om andre med denne fetishen.

Jeg tenner på personen. Om de er ufør eller rik spiller ingen rolle. Har vært sammen med begge deler.Er selv høyt utdannet.

Anonymkode: 22c79...e58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er sikker på at jeg har sett eksakt samme tråd om samme tema før her på KG. Så du får bare starte å lete i gamle tråder, ts. Da finner du nok likesinnede...

Anonymkode: bce73...532

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tenner på personen. Om de er ufør eller rik spiller ingen rolle. Har vært sammen med begge deler.Er selv høyt utdannet.

Anonymkode: 22c79...e58

Ja menn driter i utdannelse, men tenker kun på personlighet, kjemi og at han liker henne. Damer er fasadebyggere så de sikter bare oppover stort sett. 

Anonymkode: 69f6f...509

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 9.34):

Jurist i den svarte sexy frakken?

Anonymkode: 25051...e34

Ja, du vet, den svarte frakken alle jurister går med? 😂

Anonymkode: 9a3f3...568

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 4/9/2021 at 9:34 PM, AnonymBruker said:

Oj så bra at jeg har startet på bachelor i en alder av 31 da, slipper jeg slike menn som deg ;) utdannelse bare gir og gir gitt!

Anonymkode: d0a01...f11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplever høyt utdannede kvinner som mer leken hva sex angår. De er selvsikker, smart og forførende og tar gjerne styringen. De vet hva de vil ha og liker. 

Anonymkode: 722fc...869

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør du etter cv for og kunne dokumentere hvor lav utdanning dem har.

Anonymkode: 987b4...5fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...