Gå til innhold

Hva er det deiligste dama deres veit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva liker dama deres aller best at dere gjør med dem? 

Anonymkode: f9542...c1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eat it like you mean it

• Liker 2
Skrevet

Hadde ei som likte å våkne i skje på tidlig morgen... Det var frisk sommerduft, sola varmet opp og fuglene sang så fint gjennom det åpne vinduet. Vi lå der i skje og ikke sa et ord, jeg pjusket henne på ryggen og begynte å kysse henne, smake på henne, lekte med håret hennes. Kuken min var allerede gjennomvåt og den fikk rykninger av kåthet, nesten så deilig at det gjorde ondt. Jeg la den inntil og stanget lett mot bakmusa hennes, i sakte underlivsbevegelser. Jeg var nede og justerte litt og kjente hun var klissvåt, så hun hadde nok fantasert litt mens jeg pjusket henne. Jeg hørte pusten hennes tydeligere nå, vi sa fremdeles ikke et ord. Jeg hørte hun svelge flere ganger etterfulgt av små smattelyder. Jeg klarte ikke å erte mere så jeg lot kukhodet gli inni henne. åhjaa sånn ja, stønnet hun frem, vi så på hverandre og smilte og var skjønt enige.

Sexen i seg selv var god men forspillet var best syntes hun. jeg er skjønt enig der også. Lyder, lukter, inntrykk, sakte oppkåting, erting, kjenne våthet, full kontroll og være tålmodig, hjertebank og glede. Det er så mange sanser som settes i sving, og ikke minst gleden av å gi og motta. Det startet med et ONS men vi ble FF den sommeren.

• Liker 1
Skrevet

Fjern en bekymring (vask trappa, støvsug stua, fiks kjøkkenet el )

Gi en oppmerksomhet (te, vin, snack)

Gi din tid (det er ingen andre steder jeg trenger å være)

Gi et kjærtegn.

Forvent ingenting

• Liker 5
Skrevet

Sende henne ut på shopping med Mastercardet🤣

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...