AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Er bare nysgjerrig 😸 Anonymkode: 92b96...5eb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Ja, nå nettopp, det er veldig ubehagelig, og jeg er sint. Og det må minst like ubehagelig for fyren som catfishet. Hva er poenget med å gjøre det? Anonymkode: c8263...f89
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Ja, av en dude for maaaange år siden. Han hadde gamle bilder, kjekk og fin, så når jeg møtte han så tenkte jeg bare "hva...faen.." Han var ikke slik han så ut da han var yngre på de bildene for å si det slik. Anonymkode: 809ce...d62
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og det betyr? Anonymkode: 62049...071 Det betyr å ha blitt lurt av en falsk profil på nettet. Gjerne med stjålne bilder og helt feil personlig info. Det står at han er kjekke Jose fra Spania, så er det Mohammad fra Somalia eller Terje fra Tysnes. Anonymkode: e81b7...e65
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Måtte google hva der var og nei, har ikke det.
Gjest Kaiminator Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 På tinder veldig mye før ja. Men jeg ser de rødde flaggene milevis unna så ikke så overaska. Tilogmed her har jeg blitt forsøkt det.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Ja, på en måte. Var den gang da MSN var det store. Jeg og ei i klassen var i en krangel, som vi alltid var. Og hennes søskenbarn (med hennes ukjente venner) bestemte seg for å ta hevn på hennes vegne. Ved å utgi seg for å være en gutt jeg var småforelsket i og som var noen år eldre. Hun viste jeg var forelsket i han, for det var også hun i klassen min og vi kranglet ofte over hvem sin han var. Om det var kranglene vi hadde den gang, er fult mulig, men jeg husker ikke hva vi kranglet om. 😂 Vi (jeg og han) pratet i noen uker og det gikk veldig mye i sexprat, hvor 98% var løgn, fordi jeg var bare 11 år. 😂 Vi ble så klart kjærester på nett, en av mange for min del. 🙈 Bildene jeg delte var av kroppen til en underutviklet 11 åring som prøvde å leke sexy foran webkameraet, For mobil og ekte kamera var ikke normen, det besto av å vise kløft og rumpe jeg ikke hadde. Et par bikinibilder, men ingen nakenbilder eller undertøysbilder, takk gud for det. "Han" delte også flere bilder av seg selv, det gikk begge veier. Plutselig en dag så ble jeg blokkert og han forsvant. Fikk så vite av hun i klassen hvem som sto bak like etterpå og hva som foregikk på den andre siden av skjermen. Den gang så føltes byen kjempe stor ut. Du kom deg bare dit sykkelen din tok deg, for busspenger var det ingen som hadde. På en annen skole i byen, så ble meldingene og bildene spredt og latterliggjort. Veldig ubehagelig, men jeg møtte ingen fra den skolen, takk gud for det. Ryktene gikk på min skole, de voksne fant utav det og det ble en gedigen greie utav det. Vi snakker møte med foresatte, og kontaktlærere fra begge skolene og to fra politiet. Hun havnet i seriøs trøbbel. Det var stort med tanke på hvilken tid det var. Nettmobbing var ikke et ord som eksisterte den gang. De fra politiet var der for å ta en prat med henne om å spre bilder. Ikke noe politi-sak sånn sett. Vi var jo bare 11 og uviten hele gjengen. Det å spre bilder uten samtykke var vell heller ikke et fenomen den gang. Vi snakker om myspace, piczo og limewire-tiden, før facebook og youtube var det store, før nettby også. Barnedrama med barnefølelser gjorde jo at alt ble så mye større og verre enn nødvendig. Med en god dose overhysteriske voksne som ikke forsto hva de drev på med. I dag ler jeg bare av hvor barnslig vi var og takker gud for at jeg ikke vokste opp med dagens sosiale medier. Men der og da så var det grusomt, spesielt det at alt som ble sagt og delt ble delt med de i det møte, med foreldrene mine til stede, inkludert alt sexrelatert. Men det aller verste var.. han ble dratt inn i det og var der, for hun måtte si unnskyld til han også. Det var nok det flaueste som skjedde. Anonymkode: a97c2...a63 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Det har skjedd to ganger at kvinnen jeg dro på date med egentlig var prostituert, noe hun ikke fortalte meg før daten var i gang. Anonymkode: f0c6c...796 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Aldri skjedd. Jeg sjekker alltid folk før jeg møter dem. Om det er noe som ikke ser ut til å stemme så dropper jeg det. Men foreløpig er det eneste jeg har funnet en som hadde adskillig flere barn enn han sa, med ulike damer. Anonymkode: e442c...41f 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Ja!! når jeg var 13-14 fant jeg ut at jeg likte begge kjønn (jeg er dame). Jeg snakket jeg med en jente. Vi flørtet og hadde god kontakt. Jeg ble litt forelsket, men hun hadde bare bilder. Kunne aldri sette på video eller noe. Det viste seg å være en voksen mann.. min mor oppdaget at jeg snakka med denne «jenta» og fant ut av at det var en mann. Jeg skammet meg og følte meg forferdet på samme tid. Nå er jeg voksen og kjenner på et ekkelt sinne når jeg tenker på det. når jeg var 15år ble jeg catfishet av en venninne. Hun hadde en «kompis» jeg bare måtte legge til på face(hennes ord). Han var søt, og han syntes at jeg var søt. Men samme greia der, ingen video. Bare bilder. Likevel valgte jeg å stole på venninnen min, hvorfor skulle hun lyve om han, sant? det gikk 6mnd så «døde» han. På mystisk vis. I ettertid fant jeg ut at det var venninnen min, og hun hadde vært forelsket i meg. kan si jeg sliter med tillit i dag 😅 Anonymkode: ca129...cb0 4
Hannah80 Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): når jeg var 15år ble jeg catfishet av en venninne. Hun hadde en «kompis» jeg bare måtte legge til på face(hennes ord). Han var søt, og han syntes at jeg var søt. Men samme greia der, ingen video. Bare bilder. Likevel valgte jeg å stole på venninnen min, hvorfor skulle hun lyve om han, sant? det gikk 6mnd så «døde» han. På mystisk vis. I ettertid fant jeg ut at det var venninnen min, og hun hadde vært forelsket i meg. kan si jeg sliter med tillit i dag 😅 Anonymkode: ca129...cb0 Hva skal man med fiender,når man har slike venner? Huff. Håper hun la seg paddeflat etterpå? 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #15 Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (9 timer siden): Hva skal man med fiender,når man har slike venner? Huff. Håper hun la seg paddeflat etterpå? Nope, var tvillingsøsteren som avslørte ho. Jeg hørte aldri fra jenta igjen. Hvis vi «tilfeldig» møter hverandre ute så later jeg som om jeg ikke kjenner ho. Anonymkode: ca129...cb0 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #16 Skrevet 10. april 2021 Nei, det har jeg ikke blitt, men jeg har ikke kontakt med folk jeg ikke kjenner på nett. Anonymkode: b319b...f9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå