AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Er det slik at spesielt menn fra 40 og opp garantert er villige om ei 15 år yngre jomfru vil ligge? Eller kan de fort tenke at jeg er for ung? For fin for dem? Eller kanskje bare ikke liker meg.. Har utseende noe å si? Foretrekker de modellfine jenter eller har det ingenting å si så lenge hun er ung? Jeg snakker her om menn som ikke har klart å holde på familien eller aldri fikk barn fordi de ikke vil leve dette "klaustrofobiske" familielivet. Vet ikke hva de gjør sosialt, men ser de bare på pub, festival og jobben som er mekanisk, lastebilkjøring, snekring eller anlegg. Likte bare at jeg tenner plutselig på noe som ikke er typisk "min liga". De 2 siste mennene jeg likte var på min alder, ikke festmennesker og interessert i familie osv.. Er selv ikke noe familiedame for å si det sånn. Anonymkode: b1eab...523
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 At de ikke vil leve det klaustrofobisk familielivet er bare noe de sier. Dette er menn som ikke fikset det. Hold deg unna gamlingene som røyker og drikker og ikke fikser livet, finn deg heller en annen jomfru på egen alder. Anonymkode: f1171...b70 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): At de ikke vil leve det klaustrofobisk familielivet er bare noe de sier. Dette er menn som ikke fikset det. Hold deg unna gamlingene som røyker og drikker og ikke fikser livet, finn deg heller en annen jomfru på egen alder. Anonymkode: f1171...b70 Hvorfor skal jeg det? Hva mener du med å ikke fikse livet? Har du fasiten på å fikse livet? Anonymkode: b1eab...523 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 og dette her er sex!! ikke forhold Anonymkode: b1eab...523 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): At de ikke vil leve det klaustrofobisk familielivet er bare noe de sier. Dette er menn som ikke fikset det. Hold deg unna gamlingene som røyker og drikker og ikke fikser livet, finn deg heller en annen jomfru på egen alder. Anonymkode: f1171...b70 og så svarer du ikke på det jeg spør om. eneste du var opptatt av var å komme med noe moralsk politiske korrekt for å fremstå som klok dame Anonymkode: b1eab...523 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal jeg det? Hva mener du med å ikke fikse livet? Har du fasiten på å fikse livet? Anonymkode: b1eab...523 Finnes dem som gidter seg, får barn med dama, men sekundet barnet popper ut av livmora så endrer deg seg og vil ut.De klarer ikke ta ansvar for deg valg de tok. velger du ha barn så stå for det for svarte. Ikke bare løp din vei.Det er vel det vedkommende mener med å fikse livet. Finnes ingen fasit på hva er rett levemåte, ikke alle vil leve A4, men da bestemmer du deg helst på forhånd, ikke lar dama stå igjen med 2 barn og dårlig økonomi bare fordi han orker ikke mer. Anonymkode: 420b2...8a6 3
Gjest Kaiminator Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Personlig ville jeg heller hatt ei 30åring med erfaring, enn ei jomfru.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: og så svarer du ikke på det jeg spør om. eneste du var opptatt av var å komme med noe moralsk politiske korrekt for å fremstå som klok dame Anonymkode: b1eab...523 Til å være jomfru er du veldig standhaftig i å vite mye om menns seksualitet. Jeg har hatt mine menn opp gjennom både seksuelt og som vennskap, og felles for de som har sett på familielivet som klaustrofobisk er at de har hatt mye emosjonelle lidelser og noen traumer. De fikser det ikke. Fikser ikke å gi noe av seg selv annet enn litt hyggelig, overfladisk vennskap, og det er de ærlige om. Så AB har helt rett i det. Anonymkode: e84a8...bee 4
Gjest Acer Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Er det slik at spesielt menn fra 40 og opp garantert er villige om ei 15 år yngre jomfru vil ligge? Eller kan de fort tenke at jeg er for ung? For fin for dem? Eller kanskje bare ikke liker meg.. Har utseende noe å si? Foretrekker de modellfine jenter eller har det ingenting å si så lenge hun er ung? Du får kanskje forsøke å teste dette ut i praksis 😄
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): og så svarer du ikke på det jeg spør om. eneste du var opptatt av var å komme med noe moralsk politiske korrekt for å fremstå som klok dame Anonymkode: b1eab...523 Du ga meg to minutter. Jeg var i dusjen. Herregud. Du får bare glemme mine råd hvis de ikke passer deg. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til å være jomfru er du veldig standhaftig i å vite mye om menns seksualitet. Jeg har hatt mine menn opp gjennom både seksuelt og som vennskap, og felles for de som har sett på familielivet som klaustrofobisk er at de har hatt mye emosjonelle lidelser og noen traumer. De fikser det ikke. Fikser ikke å gi noe av seg selv annet enn litt hyggelig, overfladisk vennskap, og det er de ærlige om. Så AB har helt rett i det. Anonymkode: e84a8...bee Takk. Dette er min erfaring også. Anonymkode: f1171...b70 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Til å være jomfru er du veldig standhaftig i å vite mye om menns seksualitet. Jeg har hatt mine menn opp gjennom både seksuelt og som vennskap, og felles for de som har sett på familielivet som klaustrofobisk er at de har hatt mye emosjonelle lidelser og noen traumer. De fikser det ikke. Fikser ikke å gi noe av seg selv annet enn litt hyggelig, overfladisk vennskap, og det er de ærlige om. Så AB har helt rett i det. Anonymkode: e84a8...bee Men da har vi noe til felles. Hadde jeg blitt frarådet om jeg var en mann som spurte? Eller er det vi kvinner som skal velge så fornuftig hele tiden? Føles som vi må være så ekstra forsiktige hele tiden fordi vi er "svake" . Traumer kan være litt å ta i og jeg vet jo ikke om de har dette. Og hva er det med kvinner og holde med de typiske kloke rådene? "hun har rett i det altså" Anonymkode: b1eab...523
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Finnes dem som gidter seg, får barn med dama, men sekundet barnet popper ut av livmora så endrer deg seg og vil ut.De klarer ikke ta ansvar for deg valg de tok. velger du ha barn så stå for det for svarte. Ikke bare løp din vei.Det er vel det vedkommende mener med å fikse livet. Finnes ingen fasit på hva er rett levemåte, ikke alle vil leve A4, men da bestemmer du deg helst på forhånd, ikke lar dama stå igjen med 2 barn og dårlig økonomi bare fordi han orker ikke mer. Anonymkode: 420b2...8a6 men jeg skal ikke ha barn med dem. jeg skal ikke ha barn med noen. ikke alle som kun tenker på a4 livet her altså, selv om mange tror at de er vellykkede fordi de får masse barn og holder sammen som foreldre Anonymkode: b1eab...523
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men da har vi noe til felles. Hadde jeg blitt frarådet om jeg var en mann som spurte? Eller er det vi kvinner som skal velge så fornuftig hele tiden? Føles som vi må være så ekstra forsiktige hele tiden fordi vi er "svake" . Traumer kan være litt å ta i og jeg vet jo ikke om de har dette. Og hva er det med kvinner og holde med de typiske kloke rådene? "hun har rett i det altså" Anonymkode: b1eab...523 Som mann hadde du blitt frarådet om du ønsket å bli tart vare på, ja. Om du kun ønsker en tøm og røm natt er de perfekt, forførende og gode i senga. Anonymkode: e84a8...bee
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde jeg blitt frarådet om jeg var en mann som spurte? Ja!!! Anonymkode: f1171...b70
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Jeg skrev ikke min erfaring med menn som jeg hadde tenkt for jeg så at det har blitt langt. Men hva pokker skal man? gå for den kjedelige forsiktge mannen? Jeg føler hele tiden at særlig kvinner liker å leke "mamma" og blir alltid enige om at de har hatt samme vonde erfaring selv. Får dere vonde erfaringer bare fordi det gir en følelse av å komme klokere ut av det? Jeg er død på enkelte områder følelsesmessig, så jeg spør om ting her fordi jeg føler noe kanskje er galt med meg. Føler kvinner er veldig hysteriske og følsomme og ikke minst har en ekstrem flokkmentalitet. De gjør ting, for så å fraråde det samme til andre. Anonymkode: b1eab...523
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg føler hele tiden at særlig kvinner liker å leke "mamma" og blir alltid enige om at de har hatt samme vonde erfaring selv. Det er nettopp derfor jeg anbefaler deg å holde deg unna en sånn mann. Med en sånn mann så ender du opp med å bli en mamma. Snakker ikke nå om menn som har valgt bevisst å ikke få barn, men om menn som kaller familielivet klaustrofobisk. Anonymkode: f1171...b70
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 Du virker å ha hodet fullt av forestillinger om menn, ligaer, sex, forhold, og alt mulig. Hva med å heller prøve å nærme deg noen, slik at du kan få litt erfaring? Jeg skjønner det virker farlig for deg, men det er på tide med handling nå. Anonymkode: c6b73...262 2
jabx Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det slik at spesielt menn fra 40 og opp garantert er villige om ei 15 år yngre jomfru vil ligge? Eller kan de fort tenke at jeg er for ung? For fin for dem? Eller kanskje bare ikke liker meg.. Har utseende noe å si? Foretrekker de modellfine jenter eller har det ingenting å si så lenge hun er ung? Jeg snakker her om menn som ikke har klart å holde på familien eller aldri fikk barn fordi de ikke vil leve dette "klaustrofobiske" familielivet. Vet ikke hva de gjør sosialt, men ser de bare på pub, festival og jobben som er mekanisk, lastebilkjøring, snekring eller anlegg. Likte bare at jeg tenner plutselig på noe som ikke er typisk "min liga". De 2 siste mennene jeg likte var på min alder, ikke festmennesker og interessert i familie osv.. Er selv ikke noe familiedame for å si det sånn. Anonymkode: b1eab...523 Eh, hva mener du egentlig nå? Du tenner på middelaldrende menn som ikke er helt gode i hodet? Er det det du sier? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er nettopp derfor jeg anbefaler deg å holde deg unna en sånn mann. Med en sånn mann så ender du opp med å bli en mamma. Snakker ikke nå om menn som har valgt bevisst å ikke få barn, men om menn som kaller familielivet klaustrofobisk. Anonymkode: f1171...b70 Jeg har delvis ansvar for å ikke bli mamma. Jeg er tiltrukket av en som har valgt å ikke få barn fordi han ikke orker tanken på familie. Er det ikke litt det samme? Anonymkode: b1eab...523
Milky Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 Selvfølgelig er ikke alle menn over 40 villige til å ligge med deg bare fordi du er 10 år yngre. Tror du alle menn foretrekker samme alder, samme type jente osv? Alle er forskjellige så du må nesten bare prøve deg frem 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå