AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Hvordan oppdager man det? går på microgynon og har også brukt dem før jeg fikk barn. De har fungert fint. Hadde pillefri uke og fikk mens, bare at jeg blødde litt mindre enn vanlig (mer som før barn) kan man likevel være gravid? Jeg slurver ikke med pillene, så isåfall må løs mage være eneste «mulighet» for at de har sviktet.. er det ikke mest vanlig at man har glemt piller osv om man blir gravid på pilla? Jeg har ikke sjekka, og er det sikkert ikke, men føler meg så lik som tidlig sist gang. Sliten, trøtt, verk i korsrygg, hodepine... Noen som har blitt gravid på pilla uten å ha glemt piller/ slurva? Anonymkode: c36e6...637
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Gikk på samme pilla, sitter her med en på 2,5 mnd. Oppdaget det fordi jeg ikke fikk mensen på den pillefrie uka. Anonymkode: 316c4...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Ble forøvrig gravid på pilla pga magesyken, slurver ikke selv. Anonymkode: 316c4...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gikk på samme pilla, sitter her med en på 2,5 mnd. Oppdaget det fordi jeg ikke fikk mensen på den pillefrie uka. Anonymkode: 316c4...fa9 Ojda..😅 vel, jeg fikk jo mens så da er jeg vel trygg?🙈 Anonymkode: c36e6...637
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ojda..😅 vel, jeg fikk jo mens så da er jeg vel trygg?🙈 Anonymkode: c36e6...637 Ja, jeg hadde tatt utgangspunkt i det hvertfall. Jeg fikk som sagt ikke mensen, så på dag 6 tok jeg en test for å få mensen, som da ikke kom før flere måneder senere. Anonymkode: 316c4...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 Har ei på 8 år som ble unnfanget på den pilla 😉 Null slurv, ikke dårlig mage og ingen medisiner som kunne ha kludret til virkningen. Fikk mistanke da jeg bare fikk sparsom brun «blødning» (holdt med truseinnlegg) da jeg skulle ha mensen. Og en test som ble veldig positiv da jeg testet etter noen dager da mensen aldri kom skikkelig i gang. Anonymkode: ad74e...432 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Ble gravid på to forskjellige piller to ganger. Tok abort begge gangene. Anonymkode: a5ad3...ac2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har ei på 8 år som ble unnfanget på den pilla 😉 Null slurv, ikke dårlig mage og ingen medisiner som kunne ha kludret til virkningen. Fikk mistanke da jeg bare fikk sparsom brun «blødning» (holdt med truseinnlegg) da jeg skulle ha mensen. Og en test som ble veldig positiv da jeg testet etter noen dager da mensen aldri kom skikkelig i gang. Anonymkode: ad74e...432 Såpass😅 jeg blødde fra fredag til mandag og truseinnlegg tirsdag. Brukte bind, men blødde mye mindre enn tidligere.. blod og brunt her, så begge deler.. får vente å se til neste mens kanskje hvordan den er🙈 Anonymkode: c36e6...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå