Lunabelle Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Åååå hjelpes meg. Midt på kjøkkenbenken står en diger eske, en forsinket julegave. En airfryer fra Philips. XXL, fancy og flott. Men hva i all verden skal jeg med den? Blir den brukt noen gang tro? Eller skal jeg bytte den inn i en støvsuger eller noe...😅 Dere som har en sånn, bruker dere den eller er det bare en ting som tar (mye) plass i kjøkkenskapet? Og hva bruker dere den til? Har liksom aldri vært innom tanken på å kjøpe en sånn 😅 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Har ikke, men har ønsket meg det de tre siste julene. Så tar den gjerne 😉 Anonymkode: 32fdf...d16 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Jeg elsker i hvertfall vår! Først trodde jeg den aldri kom til å bli brukt men bruker den flere ganger i uka nå 🙂 Anonymkode: 1c360...dfe 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 HVA brukes det til? Anonymkode: 6e3a4...8dc 1
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke, men har ønsket meg det de tre siste julene. Så tar den gjerne 😉 Anonymkode: 32fdf...d16 Kanskje du er heldig og får en neste jul 😃. Men hvorfor har du ønsket deg en da? Hva har du sett for deg å lage i den? 1
skrue Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 (endret) Har antagelig akkuret den samme her. Blir veldig gode pommes frites av rå poteter med den maskinen. Endret 11. april 2021 av skrue 2
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg elsker i hvertfall vår! Først trodde jeg den aldri kom til å bli brukt men bruker den flere ganger i uka nå 🙂 Anonymkode: 1c360...dfe Det er liksom det jeg er redd for også, at den aldri blir brukt. På esken, så er det bilde av en kylling og en porsjon pommes frites, men det er jo begrenset hvor ofte vi spiser sånt. Hva annet bruker du den til? 😃 1
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2021 skrue skrev (3 minutter siden): Har antagelig akkuret den samme her. Blir veldig gode pommes fristes av rå poteter med den maskinen. Forkoker du de litt først? Eller er det rett opp i den? Og hvor mange grader og hvor lang tid, sånn ca?
Frk Midnattsol Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Jeg har en slik, og har hatt den i mange mange år. Bruker den kjempemasse, og gjør matlaging mye lettere, og i tillegg har du jo en av de aller beste utgavene. Sjekk ut noen sider på Facebook for Airfryer, så får du masse gode tips. 5
skrue Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Just now, Lunabelle said: Forkoker du de litt først? Eller er det rett opp i den? Og hvor mange grader og hvor lang tid, sånn ca? Rå poteter skrelles, kuttes opp, legges i vann (30 min), legges rask på rist, så 15 min på 100 grader, blandes med oljes og salt etc og så ca 15 min til på 180. Kanskje en ss olje for seks poteter. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Lager fisk, kylling, pommes frites og kaker. Anonymkode: 42dab...384 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Du kan visst bruke det til å lage brød også 😊 ellers går det an å hive både laks og grønnsaker oppi der også, samt Vårruller for eksempel. Tror det ligger oppskrifter på hjemmesida til Phillips også 😊 Anonymkode: 9b944...8cd 1
Morten1 Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Etter hva jeg har lest om det produktet så har ikke jeg tenkt å skaffe meg en, å fritere er kjempe lett. Hvis du ikke har bruk for den så burde du bytte den i noe du vet du får bruk for. 3
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2021 Frk Midnattsol skrev (4 minutter siden): Jeg har en slik, og har hatt den i mange mange år. Bruker den kjempemasse, og gjør matlaging mye lettere, og i tillegg har du jo en av de aller beste utgavene. Sjekk ut noen sider på Facebook for Airfryer, så får du masse gode tips. Takk for tipset! 💐 2
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2021 skrue skrev (4 minutter siden): Rå poteter skrelles, kuttes opp, legges i vann (30 min), legges rask på rist, så 15 min på 100 grader, blandes med oljes og salt etc og så ca 15 min til på 180. Kanskje en ss olje for seks poteter. Tusen takk! Det høres godt ut, så hvis jeg bestemmer meg for å beholde den, så skal jeg teste det ut 👍😃 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 16 minutter siden, Lunabelle said: Det er liksom det jeg er redd for også, at den aldri blir brukt. På esken, så er det bilde av en kylling og en porsjon pommes frites, men det er jo begrenset hvor ofte vi spiser sånt. Hva annet bruker du den til? 😃 Jeg googla meg ihjel i starten, så anbefaler deg å gjøre det. Finnes mange gode ideer og oppskrifter der ute Bruker den til å feks varme opp allerede ferdig friterte/panerte ting (som fiskepinner, Tempura scampi, Fryste vårruller, løkringer, mozzarella sticks osv Ellers så lager jeg mye fries, både av Potet, søtpotet, Sellerirot, Persillerot osv, chips som rødbete eller grønnkålchips, panert kjøtt/fisk/grønnsaker, ribbe, kyllingvinger, falafel.. Anonymkode: 1c360...dfe 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 Vi elsker vår! 😍 Vårruller og pommes frites er en slager her, og fyllt potet! Masse oppskrifter på nett, og det er veldig deilig at maten ikke drypper av fett 🤩 Anonymkode: 66f66...c2c 6
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #18 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg googla meg ihjel i starten, så anbefaler deg å gjøre det. Finnes mange gode ideer og oppskrifter der ute Bruker den til å feks varme opp allerede ferdig friterte/panerte ting (som fiskepinner, Tempura scampi, Fryste vårruller, løkringer, mozzarella sticks osv Ellers så lager jeg mye fries, både av Potet, søtpotet, Sellerirot, Persillerot osv, chips som rødbete eller grønnkålchips, panert kjøtt/fisk/grønnsaker, ribbe, kyllingvinger, falafel.. Anonymkode: 1c360...dfe Brukte litt tid på å google nå og ser jo at det er enorme muligheter med en sånn. Er bare litt redd den kun har nyhetens interesse og blir stående i skapet etterhvert. Bør kanskje ha den fremme, så det er enklere å bruke den 🤔. 3
Lunabelle Skrevet 9. april 2021 Forfatter #19 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi elsker vår! 😍 Vårruller og pommes frites er en slager her, og fyllt potet! Masse oppskrifter på nett, og det er veldig deilig at maten ikke drypper av fett 🤩 Anonymkode: 66f66...c2c Mmm vårruller er vi veldig glade i også 😅, men har jo klart oss fint uten en sånn koloss frem til nå, så er veldig usikker. Men selv om esken er diger, så er kanskje ikke den airfryeren like stor... Har du den fremme, lett tilgjengelig? 2
skrue Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 4 minutter siden, Lunabelle said: Mmm vårruller er vi veldig glade i også 😅, men har jo klart oss fint uten en sånn koloss frem til nå, så er veldig usikker. Men selv om esken er diger, så er kanskje ikke den airfryeren like stor... Har du den fremme, lett tilgjengelig? Maskinen er ganske stor 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå