Gå til innhold

Har du TV?  

43 stemmer

1. 1. Har du TV?

• Ja, men ser ikke noe serlig på.
      16
    • Ja, og ser masse på TV.
      24
    • Nei, har ikke TV, men savner det.
      0
    • Nei, og jeg savner det ikke.
      3
    • Nei, men skal snart skaffe meg.
      0
    • Vet ikke? ;)
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig og lurer på om det er fler enn meg som ikke har TV. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet frem at tven min er det apparatet som gjør meg mest lykkelig her i stua. ;)

Gjest Embla s
Skrevet

Ja, jeg har tv. Tre stykker faktisk!

Men ser fryktelig lite på tv.

Bodde lenge uten tv en stund, og da jeg endelig(?) fikk tv, hadde jeg mest lyst til å hive den ut igjen, for det er utrolig hvor mye man får gjort uten tv i hus.. (Men når det er sagt: kunne ikke tenke meg å leve uten tv igjen!)

Gjest WaterWaves
Skrevet

Bor hjemme med foreldrene mine, og de har eget, men jeg har ikke. Ser på deres, jeg. ;)

Skrevet

Har to stk. Den ene på soverommet. Funker fint det når det er noe sambo og jeg vil se på på likt.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Har nå en tv, men den er aldri i bruk. Får bare inn nrk og tv2, så jeg syns ikke det er så mye å skru tv'en på for. Før, da jeg hadde kabel, ble den adskillig mer brukt. Men jeg ser mye filmer og tv-serier som jeg laster ned på pc'en. Har tv-kort på pc'en også, så det hender jeg titter innom tv2 for å se nyhetene der. :)

Skrevet

Har TV ja, men ser veldig lite på...

Skrevet

Vi har to (en på stua og en på soverommet). Ser ikke så mye på TV egentlig. Ser nyhetene på GodMorgenNorge hver morgen og nyhetene på kvelden og en og annen film. Ingen serier jeg følger med på, men hvis jeg gidder ser jeg gjerne Frasier og noen dokumentarer på Discovery og NatGeo. Jeg liker å ha TV, kunne ikke tenke meg å leve uten (men jeg har levd ett år frivillig uten TV og det var ikke noe problem), men det betyr ikke at jeg gidder å se 2-3 timer hver dag.

Skrevet

Har tv ja. Både i stuen og på soverommet.

Det går veldig i perioder hvor mye jeg ser på tv. Nå i sommer har jeg knapt nok sett noe - hvis det har vært noe så har det vært nyhetene og filmer. Men når vinteren kommer og det blir mer "innetid" så komme jeg nok til å begynne å følge med på ett par serier, så da blir det nok litt mer tv-titting ja.

Skrevet

Jepp, skaffet meg tv kort etter at forrige tv'n tok kvelden.

Nå "ser" jeg vel ikke så mye på tv men den står så og si alltid på. Må ha litt bakrunnsstøy.

Skrevet

Ja, har 1 på rommet mitt, og 1 i stua, som er hele familien sitt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Ja, jeg har TV. Men ser lite på den! Har bare 3 kanaler og der er det sjeldne det går noe interessant.

Endret av Milah
Skrevet

Jeg bor fortsatt hjemme hos foreldrene mine og de har tv. Men jeg har også min egen tv på soverommet. Kunne ikke tenkt meg å levd uten, dessverre ser jeg altfor mye på tv.

Skrevet

Ja jeg har TV, men jeg ser hverken på det hele tiden eller sjelden, men sånn en plass midt i mellom. Liker godt å se på TV, følger med på noen serier, se nyheter etc, men vil ikke karakterisere meg som noen TV-slave. Internett stjeler alt for mye tid! ;)

Skrevet

Jepp, har tv. Den står på stua. Og jeg ser for det meste nyheter og serier. Den brukes også til film-titting (dvd).

Skrevet

Såklart har jeg TV! Kunne nok aldri vært foruten..... :forvirret:

Skrevet

Jeg har TV ja. Venter på HDTV...*drool*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...