AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Er en mann jeg har bestemt meg for å ligge med, og han har veldig lyst til å ligge med meg også. Vi begge er nylig ute av forhold, og ingen av oss ønsker noe nytt forhold, som er veldig deilig. men... jeg har lagt på meg en del (20 kg). Han sier at han ikke bryr seg og at han syntes jeg er vakker uansett. Han er ikke akkuratt fit selv og han elsker store rumper 😂 Men jeg føler meg ikke komfortabel enda, hvertfall ikke før om 2 mnd med vekt nedgang. Og jeg er godt i gang! Så jeg holder flørten i gang på snapchat. Han vet at jeg vil. Men jeg ønsker ikke gå til sengs nå med de usikkerhetene jeg har, for jeg kommer til å holde så mye tilbake. Jeg vil heller føle meg fri og ikke bekymre meg for hvordan jeg ser ut i visse stillinger ect. Hvor lenge tror dere at han er villig til å vente på meg? Om han er med noen andre i mellomtiden bryr jeg meg ikke om, for ingen av oss er ute etter noe seriøst uansett. Jeg bare håper han ikke møter noen og forelsker seg, selv om han sier han ikke er ute etter noe forhold 🙈 Man kan jo ikke akkuratt kontrollere om man blir forelska eller ikke... og han har allerede ventet på meg i 1 mnd 😅 Anonymkode: d9ba9...55d
Milky Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Kommer litt ann på hvor mye han liker deg. Du kan jo tease litt med bilder og sånt så han ikke skal kjede seg av venting😂
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Tenk om han mister interessen når du går ned i vekt, er jo ikke sikkert du er det han tente på i starten lengre da. Pluss, 2. mnd er lenge. Høres veldig sært ut. Hadde jeg vært han mannen hadde jeg hoppa av, og heller funnet noen andre som stoler på at jeg liker dem for slik de er. Og ikke har så dårlig selvtillit at de føler at de må slanke seg og holde avstand i 2 mnd, selv synes jeg det er ekstremt usjarmerende og stort nei. Anonymkode: 7c186...668 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (16 minutter siden): Kommer litt ann på hvor mye han liker deg. Du kan jo tease litt med bilder og sånt så han ikke skal kjede seg av venting😂 Nei, vettuhva. Hvorfor skal hun drive og varte opp en fyr hun ikke en gang vil være kjæreste med? Dette dørmatte-greiene som unge damer driver med, er bare med på å skyve menn vekk. Her har TS en gyllen mulighet til å la mannen strekke seg litt, siden det uansett ikke er verdens undergang om han slutter å vente. Da får hun nok dreisen på hvordan man holder en mann i giv akt, så kan hun kunsten til en gang hun behøver det. Anonymkode: b25a2...5d0
Milky Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, vettuhva. Hvorfor skal hun drive og varte opp en fyr hun ikke en gang vil være kjæreste med? Dette dørmatte-greiene som unge damer driver med, er bare med på å skyve menn vekk. Her har TS en gyllen mulighet til å la mannen strekke seg litt, siden det uansett ikke er verdens undergang om han slutter å vente. Da får hun nok dreisen på hvordan man holder en mann i giv akt, så kan hun kunsten til en gang hun behøver det. Anonymkode: b25a2...5d0 Jeg er i et langt forhold jeg så hvordan beholde en mann har jeg full styring på. Men ser ikke helt hvorfor en skulle gidde å vente i flere månder på en bare for sex uten å få noe før. Da kan man like gidt ha sex med noen andre i stedet
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tenk om han mister interessen når du går ned i vekt, er jo ikke sikkert du er det han tente på i starten lengre da. Pluss, 2. mnd er lenge. Høres veldig sært ut. Hadde jeg vært han mannen hadde jeg hoppa av, og heller funnet noen andre som stoler på at jeg liker dem for slik de er. Og ikke har så dårlig selvtillit at de føler at de må slanke seg og holde avstand i 2 mnd, selv synes jeg det er ekstremt usjarmerende og stort nei. Anonymkode: 7c186...668 Ja, hva så? For en høykvalitetsdame er to måneder som ingenting å regne. Anonymkode: b25a2...5d0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Jeg er i et langt forhold jeg så hvordan beholde en mann har jeg full styring på. Men ser ikke helt hvorfor en skulle gidde å vente i flere månder på en bare for sex uten å få noe før. Da kan man like gidt ha sex med noen andre i stedet Fordi i valget mellom noe eksklusivt og noe mindre eksklusivt vil de fleste heller ha det mest eksklusive. Hun gjør seg bedre ved å si han må vente. Anonymkode: b25a2...5d0
Gjest Smeltemann Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, vettuhva. Hvorfor skal hun drive og varte opp en fyr hun ikke en gang vil være kjæreste med? Dette dørmatte-greiene som unge damer driver med, er bare med på å skyve menn vekk. Her har TS en gyllen mulighet til å la mannen strekke seg litt, siden det uansett ikke er verdens undergang om han slutter å vente. Da får hun nok dreisen på hvordan man holder en mann i giv akt, så kan hun kunsten til en gang hun behøver det. Anonymkode: b25a2...5d0 Synes det høres fornuftig ut jeg, tenk hvor glad han blir når han får bilder 👉👌
jabx Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er en mann jeg har bestemt meg for å ligge med, og han har veldig lyst til å ligge med meg også. Vi begge er nylig ute av forhold, og ingen av oss ønsker noe nytt forhold, som er veldig deilig. men... jeg har lagt på meg en del (20 kg). Han sier at han ikke bryr seg og at han syntes jeg er vakker uansett. Han er ikke akkuratt fit selv og han elsker store rumper 😂 Men jeg føler meg ikke komfortabel enda, hvertfall ikke før om 2 mnd med vekt nedgang. Og jeg er godt i gang! Så jeg holder flørten i gang på snapchat. Han vet at jeg vil. Men jeg ønsker ikke gå til sengs nå med de usikkerhetene jeg har, for jeg kommer til å holde så mye tilbake. Jeg vil heller føle meg fri og ikke bekymre meg for hvordan jeg ser ut i visse stillinger ect. Hvor lenge tror dere at han er villig til å vente på meg? Om han er med noen andre i mellomtiden bryr jeg meg ikke om, for ingen av oss er ute etter noe seriøst uansett. Jeg bare håper han ikke møter noen og forelsker seg, selv om han sier han ikke er ute etter noe forhold 🙈 Man kan jo ikke akkuratt kontrollere om man blir forelska eller ikke... og han har allerede ventet på meg i 1 mnd 😅 Anonymkode: d9ba9...55d Gjør det til et eksperiment da. Se om han klarer å vente.
Milky Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi i valget mellom noe eksklusivt og noe mindre eksklusivt vil de fleste heller ha det mest eksklusive. Hun gjør seg bedre ved å si han må vente. Anonymkode: b25a2...5d0 Finnes en grense for hvor lenge man gidder å vente.. han ha allerede ventet i en måned som er lenge nok, og ts vil han skal vente to mnd til.. 3 hele månder bare for et ligg? Så eksklusivt trenger man kkke 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Synes det høres fornuftig ut jeg, tenk hvor glad han blir når han får bilder 👉👌 Det synes du nok! Enda en grunn til å la være! Anonymkode: b25a2...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 jabx skrev (1 minutt siden): Gjør det til et eksperiment da. Se om han klarer å vente. Nemlig 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: b25a2...5d0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Finnes en grense for hvor lenge man gidder å vente.. han ha allerede ventet i en måned som er lenge nok, og ts vil han skal vente to mnd til.. 3 hele månder bare for et ligg? Så eksklusivt trenger man kkke Ja, det er sånn man skiller klinten fra hveten. Anonymkode: b25a2...5d0
Milky Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sånn man skiller klinten fra hveten. Anonymkode: b25a2...5d0 Altså hvor mye mer ekslusivt tror du et ligg blir? Hvis man bare skal pule en gang så er det ikke verdt det å vente så lenge.. skulle trodd ts var Beyonce 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (2 minutter siden): Finnes en grense for hvor lenge man gidder å vente.. han ha allerede ventet i en måned som er lenge nok, og ts vil han skal vente to mnd til.. 3 hele månder bare for et ligg? Så eksklusivt trenger man kkke Men om han er seksuelt frustrert så kan han jo bare knulle noen andre i mens 🙈 vi er ikke akkuratt exclusive, så jeg har ikke noe å si på hva han gjør ellers 😅 ts Anonymkode: d9ba9...55d
Gjest Smeltemann Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det synes du nok! Enda en grunn til å la være! Anonymkode: b25a2...5d0 Jepp. Dama vil ligge med gubben,blir like mye hennes tap.
Milky Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men om han er seksuelt frustrert så kan han jo bare knulle noen andre i mens 🙈 vi er ikke akkuratt exclusive, så jeg har ikke noe å si på hva han gjør ellers 😅 ts Anonymkode: d9ba9...55d Ja du har ingenting å tape så er bare å prøve😊
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Altså hvor mye mer ekslusivt tror du et ligg blir? Hvis man bare skal pule en gang så er det ikke verdt det å vente så lenge.. skulle trodd ts var Beyonce Jeg har hvertfall Beyonce rumpe 😏 ts Anonymkode: d9ba9...55d
Milky Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hvertfall Beyonce rumpe 😏 ts Anonymkode: d9ba9...55d Heldig da😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Altså hvor mye mer ekslusivt tror du et ligg blir? Hvis man bare skal pule en gang så er det ikke verdt det å vente så lenge.. skulle trodd ts var Beyonce Håper seriøst hun vil være som Beyonce, i stedet for å være så despo som damene her inne. Anonymkode: b25a2...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå