Gå til innhold

Sex med eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 😊 Er det noen som har erfaring med å ha et seksuelt forhold til eksen? Fungerte det i så fall for deg? 
Jeg og eksen gikk fra hverandre for over 2 år siden, men verken han eller jeg har slått oss til ro med en ny partner. Siste halvåret har han vært ekstremt  pågående på snapchat og tatt initiativ til å treffes flere ganger. Vi hadde et veldig bra sexliv og jeg savner jo egentlig det utrolig mye. Men jeg nøler fortsatt selv om lysten er veldig tilstede. Er nok litt sårt for min del siden det var han som dumpet meg og det tok meg nærmere et år å komme over han 🙈 Er det dømt til å mislykkes?  Vil gjerne høre andres erfaringer 🤗

Anonymkode: 2aa40...c5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke gjør det. Det blir ikke bra. Vil du være kjæresten hans så nytter det ikke med ff forhold. Gå videre. Finn en som vil ha hele deg.

Anonymkode: a81c2...c58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei. Ikke gjør det. Det blir ikke bra. Vil du være kjæresten hans så nytter det ikke med ff forhold. Gå videre. Finn en som vil ha hele deg.

Anonymkode: a81c2...c58

Du har sikkert rett 🙂 jeg burde nok la det ligge og gå videre, men fristelsen er veldig stor 🙈og har ikke truffet noen jeg er like tiltrukket av etter bruddet. Har aldri vurdert å bli ff med andre ekser tidligere 😬 det har alltid vært et stort no no. Men han var og er spesiell på mange måter. Hvis det fungerer for noen kan jo det kanskje fungere for oss og 🤷🏼‍♀️ 

• Liker 1
Skrevet

Etter at jeg og kjæresten min slo opp (tidlig 20-årene) så begynte vi å møtes igjen etter hvert. Jeg var fortsatt veldig forelsket, da det var han som slo opp. Han var litt svak for sex, så etter vi var på samme fest igjen en gang så ble jeg med ham hjem. Og sånn startet et av-og-på-forhold. Veldig frustrerende tid egentlig, da jeg ville ha et forhold og han ville bare ha sex. Men sakte men sikkert så utviklet det seg, og nå litt over 10 år senere så er vi gift og har to barn ❤️ Han har unnskyld seg mange ganger for at han var ung og dum den gangen og så redd for å forplikte seg.

Men skal sies at jeg ikke tror dette er det mest vanlige utfallet av å hooke opp med eksen igjen... Tror bare jeg var ekstremt heldig.

• Liker 1
Skrevet
-Danielle- skrev (7 minutter siden):

Etter at jeg og kjæresten min slo opp (tidlig 20-årene) så begynte vi å møtes igjen etter hvert. Jeg var fortsatt veldig forelsket, da det var han som slo opp. Han var litt svak for sex, så etter vi var på samme fest igjen en gang så ble jeg med ham hjem. Og sånn startet et av-og-på-forhold. Veldig frustrerende tid egentlig, da jeg ville ha et forhold og han ville bare ha sex. Men sakte men sikkert så utviklet det seg, og nå litt over 10 år senere så er vi gift og har to barn ❤️ Han har unnskyld seg mange ganger for at han var ung og dum den gangen og så redd for å forplikte seg.

Men skal sies at jeg ikke tror dette er det mest vanlige utfallet av å hooke opp med eksen igjen... Tror bare jeg var ekstremt heldig.

Så fint det endte så godt for dere 🥰 men forstår frustrasjonen i tiden det var av og på 😬 det kan ikke ha vært lett 😓 jeg er nok ganske svak for eksen min enda, hvertfall fysisk 🤤 liker å tro at jeg er over han følelsesmessig. Både jeg og han er i starten av 30 årene nå 🙂 og begge har et barn hver fra tidligere forhold som gjorde forholdet litt ekstra utfordrende før det ble slutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...