AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Utrolig bra at kjedene representerer alle altså, men føler det blir helt feil når de på flere plagg har gått helt bort fra vanlige folk og modeller, og det er de samme tjukkasene med tønnefasong som pryder bildene på kjoler etc de ikke kler. Hva er årsaken til dette? Anonymkode: 8ce50...617 6
Milky Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Fordi de vil at overvektige skal bli akseptert i samfunnet. Personlig mener jeg at å fremme overvekt og usunn livsstil som om det er normalt, er jævlig idiotisk 21
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Uff, stakkars deg. Sikkert vanskelig å finne modeller som har riktig fasong. Huff. Du får prøve deg som modell selv da. Anonymkode: 3dea7...3aa 10
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Dette eksempelet er ikke det verste, men hvorfor lager de sånne formløse fæle plagg? Milky skrev (2 minutter siden): Fordi de vil at overvektige skal bli akseptert i samfunnet. Personlig mener jeg at å fremme overvekt og usunn livsstil som om det er normalt, er jævlig idiotisk Skjønner bare ikke dette. Ja, det finnes mange overvektige men de fleste ser faktisk bedre ut enn det motesidene fremstiller de som. Anonymkode: 8ce50...617 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, stakkars deg. Sikkert vanskelig å finne modeller som har riktig fasong. Huff. Du får prøve deg som modell selv da. Anonymkode: 3dea7...3aa Det er ikke vanskelig å finne normale modeller. Det er vanskelig å finne overvektige modeller som har ok fasong og som kler plagget. Slutt og vær krenka Anonymkode: 8ce50...617 9
Milky Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette eksempelet er ikke det verste, men hvorfor lager de sånne formløse fæle plagg? Skjønner bare ikke dette. Ja, det finnes mange overvektige men de fleste ser faktisk bedre ut enn det motesidene fremstiller de som. Anonymkode: 8ce50...617 Enig.. hvis den hdde vært litt strammere i midjen ville ddt hvertfall vært litt former og sett bedre ut. Det der blir for firkantet 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 For et verdensproblem🙄 Anonymkode: 26dd8...23b 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Enig.. hvis den hdde vært litt strammere i midjen ville ddt hvertfall vært litt former og sett bedre ut. Det der blir for firkantet Syns faktisk det er dårlig gjort. Modellen vedlagt hadde sannsynligvis sett bedre ut i en kjole med litt ermer, innsvingt liv og generelt bare mer form. Istedet er det tønne Anonymkode: 8ce50...617 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Her er samme modell i en litt mindre teltaktig kjole. Synd med skoa, men det skal ikke så mye til å kle folk Anonymkode: 8ce50...617 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Jeg kjøper heller ikke klær der modellen er tydelig undervektig. Er normalvektig selv og kjøper nok klær på nett der modellene er mer lik meg i kroppen. Vil tro at overvektige sikkert heller kjøper klær der modellene er litt lik i kroppen som dem selv, for da kan man få et bilde av hvordan plagget ser ut på. Så det er jo bra at modellene er i forskjellige former og fasonger. Anonymkode: fbf60...998 10
flusa Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (10 minutter siden): Fordi de vil at overvektige skal bli akseptert i samfunnet. Personlig mener jeg at å fremme overvekt og usunn livsstil som om det er normalt, er jævlig idiotisk Fnis. Overvekt er helt normalt. Vil heller se modeller som har kjøtt på kroppen enn med anoreksi 9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Jeg ser jo at modellen er fra H & M sin klesside, og ja har kikket på den siden jeg er overvektig selv for å se hva som er der. Og flere ganger ser jeg modellene i store telt klær, det er så stygt og lite kledelig. Noen få ganger har klærene rett passform og det ser fint ut på modellene. Men hun på bildet over er ikke så stor syns jeg. Anonymkode: 3325c...70f 1
Milky Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 flusa skrev (Akkurat nå): Fnis. Overvekt er helt normalt. Vil heller se modeller som har kjøtt på kroppen enn med anoreksi Joda overvekt er desverre normalt men det er ikke sunt, og er ikke noe som bør fremmes som positivt!! Spesielt ikke fedme. Mange av disse modellene er ikke bare overvektige men sykelig overvektige 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser jo at modellen er fra H & M sin klesside, og ja har kikket på den siden jeg er overvektig selv for å se hva som er der. Og flere ganger ser jeg modellene i store telt klær, det er så stygt og lite kledelig. Noen få ganger har klærene rett passform og det ser fint ut på modellene. Men hun på bildet over er ikke så stor syns jeg. Anonymkode: 3325c...70f Nei det er hun heller ikke. Det er derfor det er veldig rart at hun skal kles som hun er 80kilo overvektig. Kan tenke meg hun bruker Large og kan bruke de aller fleste klær Anonymkode: 8ce50...617 4
flusa Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøper heller ikke klær der modellen er tydelig undervektig. Er normalvektig selv og kjøper nok klær på nett der modellene er mer lik meg i kroppen. Vil tro at overvektige sikkert heller kjøper klær der modellene er litt lik i kroppen som dem selv, for da kan man få et bilde av hvordan plagget ser ut på. Så det er jo bra at modellene er i forskjellige former og fasonger. Anonymkode: fbf60...998 Yees !
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 flusa skrev (2 minutter siden): Fnis. Overvekt er helt normalt. Vil heller se modeller som har kjøtt på kroppen enn med anoreksi Men da får man vel heller kle de i normale klær og ikke ørten varianter av t-skjorte som er oversized for modellen. Anonymkode: 8ce50...617
Gjest ti10 Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Syns faktisk det er dårlig gjort. Modellen vedlagt hadde sannsynligvis sett bedre ut i en kjole med litt ermer, innsvingt liv og generelt bare mer form. Istedet er det tønne Anonymkode: 8ce50...617 Men det er jo sånn moten er nå, og det har ikke noe med størrelsen på modellen å gjøre. Alt er sekkete og vidt for tiden. Jeg er slank, men jeg sliter med å finne noe som både kler meg og som jeg synes er fint. Hvis jeg skal slenge på moteriktig også, blir det helt umulig.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 Milky skrev (15 minutter siden): Fordi de vil at overvektige skal bli akseptert i samfunnet. Personlig mener jeg at å fremme overvekt og usunn livsstil som om det er normalt, er jævlig idiotisk Personlig så mener jeg at folk som diskriminerer andre ikke skal ha tilgang til internett. Å fremme slik idioti og usunne holdninger som om det er normalt, det er idiotisk det. Anonymkode: b0501...604 8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 https://www2.hm.com/no_no/productpage.0965828001.html Denne syns jeg ser stygt ut Anonymkode: 3325c...70f 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 Jeg synes det er mest tullete at de bruker et knippe ganske overvektige modeller, og fortsetter med de samme undervektige. De store blir bare symbolske, for å vise at firma er på rett side politisk. Det er nesten ingen normalvektige modeller, eller slanke med litt fett på lår og hofter. Eksempelvis Reformation, der de aller feste ser slik ut og et knippe ser slik ut. Anonymkode: 8ad76...6a7 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå