Gjest Sint frøken Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Kan bare advare dere på det sterkeste fra nettaysjon/netthandel. Humbug fra enden til annen
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Kan bare advare dere på det sterkeste fra nettaysjon/netthandel. Humbug fra enden til annen ← Jaha? Litt utdypning hadde vært fint.
Gjest 1111 Skrevet 29. august 2005 #4 Skrevet 29. august 2005 De fleste sier det etter å ha handlet første gang på nett og endt opp med gebyrer og regninger de ikke forventet. Det er noe med å sette seg inn i reglene før du handler. Og ikke minst bare handle fra sider du har en viss pekepinn på at er seriøse. Men nå vet ikke jeg hva som er problemet ditt, kanskje du kan utdype litt?
TNode Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Tøv! Har handla masse fra Amazon.com, mpx.no m.m. uten problemer. Så lenge du handler fra respektable og/eller kjente firmaer er det null problemer. Bare å bruke litt nettvett og sjekke litt rundt det.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Lurer på om det er Netthandelen h*n mener.
Superlammet Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 (endret) Har handlet fra nevnte side et par ganger og må si meg fornøyd med resultatet. Målet mitt var jo faktisk å...handle? Endret 30. august 2005 av Superlammet
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #8 Skrevet 30. august 2005 Ja har heller ikke hatt noen problemer med dem, men det var det ikke oppe på tv2 hjelper deg for en periode siden at endel folk var mindre fornøyd med kvaliteten på varene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå