AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Hei fine damer! Så har jeg falt over en hau med fine klær fra Moss Copenhagen, som er en dansk nettbutikk. Man kan derimot velge på siden hvilken land man ønsker å få klærne sendt til. Ser at flere land har en kontaktadresse i Danmark, mens Norge har egen: Company details for all orders (except Norway) Moss CPH A/S Artvej 1 DK-7100 Vejle CVR: 37424366 Company details for all orders for Norway MSCH Norge AS C/O Avanse Regnskap Grev Wedels Plass 50151 Oslo Norge Organisasjonsnr. 918574611 Betyr dette at hvis jeg bestiller klær fra nettsiden, lages det en ordre fra Norge, slik at jeg slipper betale toll? Eller?? Noen med erfaring eller har kjennskap til denne nettsiden? :) Anonymkode: 49139...4d9
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 De er jo et norsk registrert selskap så der skal det ikke være noe mva. Blir som Zalando Anonymkode: 2d8da...726
Mannisinbestealder Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Jeg blir stadig overrasket over hvor mange som ikke vet forskjellen på toll og merverdiavgift. Her er tilsynelatende en til. Dette bør alle ha et minimum av kunnskap om. Søk informasjon på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå