AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg vet ikke om det er her jeg skal poste dette, men jeg prøver. Jeg skal kjøpe TV og har satt grensen til maks 6000. Den må være enten 50 eller 55 tommer. Fikk vite i dag at «fart» kan være en avgjørende faktor for meg, da jeg skal spille en del og ikke vil at bilde skal «henge etter». Er dette hertz? Hva vil dette si, og hva skal jeg se etter? Hva er bra eller hvert fall ikke dårlig? Anonymkode: be728...310
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet ikke om det er her jeg skal poste dette, men jeg prøver. Jeg skal kjøpe TV og har satt grensen til maks 6000. Den må være enten 50 eller 55 tommer. Fikk vite i dag at «fart» kan være en avgjørende faktor for meg, da jeg skal spille en del og ikke vil at bilde skal «henge etter». Er dette hertz? Hva vil dette si, og hva skal jeg se etter? Hva er bra eller hvert fall ikke dårlig? Anonymkode: be728...310 Gamingmannen min sier at man ser på verdien som er oppgitt i ms, (som i millisekund). Anonymkode: 329ec...c3d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gamingmannen min sier at man ser på verdien som er oppgitt i ms, (som i millisekund). Anonymkode: 329ec...c3d Vet han hvor denne infoen ligger? Jeg ser på spesifikasjoner, men det står ikke opplyst Anonymkode: be728...310
Titania Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Nå er ikke jeg noe "hardcore gamer", men spiller en del og har en av de billige Samsung Qled-tvene, som allerede er rukket å bli et par år gammel. Jeg syns den er super Tror det er denne, bare ett år eldre https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/149417/samsung-50-q60t-4k-uhd-qled-smart-tv-qe50q60tau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå