AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg koser meg aldri skikkelig uten snacks. Skal jeg få god-følelsen og virkelig slappe av så trenger jeg enten chips, junk, sjokolade eller alkohol. Hva er gode substitutter? Jeg trenger virkelig råd. Hva har du skiftet slik snacks og drikke ut med? Anonymkode: 92262...e16 1
Milky Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Det samme lurer jeg på... kan aldri chille uten chips eller snop 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Å ta seg en skitur eller trene og så se på en god serie med en kopp te etterpå. Det gir god stemning Jeg pleier også å legge puslespill, og da blir jeg så opphengt at jeg glemmer helt å både spise og drikke i flere timer. Anonymkode: 400b1...a07
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg koser meg aldri skikkelig uten snacks. Skal jeg få god-følelsen og virkelig slappe av så trenger jeg enten chips, junk, sjokolade eller alkohol. Hva er gode substitutter? Jeg trenger virkelig råd. Hva har du skiftet slik snacks og drikke ut med? Anonymkode: 92262...e16 Jeg bytter det ut med snacks som har mindre kalorier. Eks Rista kikerter Hjemmelagd rotfrukt chips Lompechips Ovnsbakte grønnsaker med hummus Eplebiter med peanøttsmør Frosne druer (har du ikke prøvd det,så PRØV 😍) Anonymkode: 5e1db...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå