Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Testet med clearblue sin digitale test som viser 4 eller flere fruktbare dager. Fikk blinkefjes fra mandag og til og med idag. Altså 5 dager. 15 dager siden mens startet idag. Hvor mange dager er det vanlig å ha blinkende smilefjes før den viser fast fjes og maksimal fruktbar? Hvor mange dager er det vanlig å produsere østrogen før lh?

Anonymkode: 8367a...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på pakninga prosentvis, så lurt å lese bruksanvisninga for sånne spørsmål. Men jeg kan jo vise hva de skriver: 

Antall dager med høy fertilitet før maksimal fertilitet Antall kvinner
0–4 57 (66 %)
5–9 22 (25 %)
10+ 1 (1 %)
Ingen maksimal fertilitet detektert etter høy fertilitet 7 (8 %)
TOTALT 87 (100 %)
Skrevet

Som du ser har cirka 1 av 4 fra 5 til 9 dager. 

Skrevet

Veldig individuelt hvor raskt man når LH-toppen. Tabellen over gir en indikasjon, men er absolutt mange som er utenfor den. Det finnes kvinner som går rett fra negativ test (tom sirkel) til max (fast smil), men også dem som får blinkende smil i mange dager før den går tilbake til tom sirkel, som aldri får maks. Akkurat hvordan din kropp fungerer må du prøve deg frem. Tips: ta testen på så konsentrert ettermiddagsurin som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok de testene i veldig mange sykluser. Hos meg har blinkesmil variert fra 2-7 dager, før fast.

Anonymkode: 35436...7b4

AnonymBruker
Skrevet
Amatariel skrev (5 timer siden):

Veldig individuelt hvor raskt man når LH-toppen. Tabellen over gir en indikasjon, men er absolutt mange som er utenfor den. Det finnes kvinner som går rett fra negativ test (tom sirkel) til max (fast smil), men også dem som får blinkende smil i mange dager før den går tilbake til tom sirkel, som aldri får maks. Akkurat hvordan din kropp fungerer må du prøve deg frem. Tips: ta testen på så konsentrert ettermiddagsurin som mulig.

Hvordan er det å bli gravid om man ikke får fast smilefjes?

Anonymkode: 8367a...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...