AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg må kjøpe sykkel. Har ingen peiling. Vil ha noe veldig timelig. For en del år siden fikk jeg en superlett sykkel på Xxl for 1200,- ca.. den var tipp topp. Nå finner jeg ingenting under 3000,- ca. Tips? Jeg kan ingenting om sykler 😅 Burde være lett. Ellers til å kunne sykle både på asfalt og skogsveier. Ingeting avansert. Hadde blitt så glad for tips! Anonymkode: 76523...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Umulig per dags dato pga korona. Syklene er blitt dyrere. Og dei får ikke nye i 2021 sa butikk kjeden til meg. Det er mangel mange plasser på sykler. Og frakten fra utlandet har jo gått kraftig opp, og dermed dyrere sykler nå. Anonymkode: 64572...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Det er billigere sykler på Biltema 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 Finn! Anonymkode: 4bd5b...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå