AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Del Skrevet 9. april 2021 Er det noen som har erfaring med noen slankepiller som faktisk virker? Ja, jeg vet godt at kosthold og trening er det som skal til, men jeg lurer likevel på om det er noen som har opplevd å gå ned vekt ved hjelp av en viss type piller. Anonymkode: aaa3c...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Del Skrevet 9. april 2021 Nei. Kort og greit. Utenlands kan du få speedtabletter i pilleform, utskrevet av lege og da blir aktivitetsnivået skyhøyt og sultfølelsen lav, men da blir en avhengig av det istedenfor og det hjelper ikke på sunnheten akkurat. Den vanlige måten er den beste. Anonymkode: 43f7e...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 NEI! Anonymkode: 6d6a3...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 10. april 2021 #4 Del Skrevet 10. april 2021 Neei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleluring Skrevet 10. april 2021 #5 Del Skrevet 10. april 2021 Nei desverre... Kutt ut alt sukker og spise mindre og sunnere. Samt løpe. Kjærlighetssorg hjalp mye på meg 😂 du får prøve det 😂 hehe neida.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det noen som har erfaring med noen slankepiller som faktisk virker? Ja, jeg vet godt at kosthold og trening er det som skal til, men jeg lurer likevel på om det er noen som har opplevd å gå ned vekt ved hjelp av en viss type piller. Anonymkode: aaa3c...c96 Ja, det fins ting på resept hvis du har en viss bmi. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 10. april 2021 #7 Del Skrevet 10. april 2021 Mysimba virker. Du må ha resept. Jeg ønsker meg den selv, men har ikke mor til å spørre lege. Har 8 kg for mye. Jeg har prøvd cla og jade virket faktisk. Buksene ble litt videre. Jeg skal starte på det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debyrazi Skrevet 10. april 2021 #8 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det noen som har erfaring med noen slankepiller som faktisk virker? Ja, jeg vet godt at kosthold og trening er det som skal til, men jeg lurer likevel på om det er noen som har opplevd å gå ned vekt ved hjelp av en viss type piller. Anonymkode: aaa3c...c96 Det handler ikke om hvor mye du spiser, men hva du spiser. Grønnsaker har lite kalorier og er sunt. Det kan man spise masse av for å bli mett. Deretter spiser du noe annet i tillegg som er godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Del Skrevet 10. april 2021 Jon Are skrev (36 minutter siden): Mysimba virker. Du må ha resept. Jeg ønsker meg den selv, men har ikke mor til å spørre lege. Har 8 kg for mye. Jeg har prøvd cla og jade virket faktisk. Buksene ble litt videre. Jeg skal starte på det igjen. Mysimba virker like dårlig som alt annet. Man kan gå lettere ned i vekt på egenhånd, og da uten bivirkninger. Anonymkode: e5936...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #10 Del Skrevet 10. april 2021 Ei jeg kjenner har gått ned mye med mysimba. Dersom den ikke fungerer kan man gå over til sprøyter, som skal taes en gang om dagen. Den heter saxenda. Men man må uansett tenke over hva man dytter inn i gapet. Anonymkode: 52502...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #11 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 17.02): Er det noen som har erfaring med noen slankepiller som faktisk virker? Ja, jeg vet godt at kosthold og trening er det som skal til, men jeg lurer likevel på om det er noen som har opplevd å gå ned vekt ved hjelp av en viss type piller. Anonymkode: aaa3c...c96 Ja det finnes piller som fungerer som man kan få på resept, en av bivirkningene er anal lekkasje ... Anonymkode: 69dd2...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12 Del Skrevet 10. april 2021 Slankepiller som fungerer har masse bivirkninger, og er ikke noe man kan gå på resten av livet. Hva tror du skjer når du slutter på pillene? Du har dempet sulten så lenge dietten varer, men når apetitten kommer tilbake etterpå eller forbrenningen går ned, så har man ikke lært seg noen grep som gjør at man kan holde på vektnedgangen. Anonymkode: ff63f...055 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #13 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ei jeg kjenner har gått ned mye med mysimba. Dersom den ikke fungerer kan man gå over til sprøyter, som skal taes en gang om dagen. Den heter saxenda. Men man må uansett tenke over hva man dytter inn i gapet. Anonymkode: 52502...de3 Jeg har fått Ozempic som er og sprøyte men den tas en gang i uken. Den hjelper på matlysten min. Mye mindre lyst på mat og en blir fortere mett når en spiser. Jeg har bmi på 40 så jeg får den dekket av helfo. Men en kan få den ved å betale den da den koster rundt 1100 kr mnd. Anonymkode: 3c532...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #14 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slankepiller som fungerer har masse bivirkninger, og er ikke noe man kan gå på resten av livet. Hva tror du skjer når du slutter på pillene? Du har dempet sulten så lenge dietten varer, men når apetitten kommer tilbake etterpå eller forbrenningen går ned, så har man ikke lært seg noen grep som gjør at man kan holde på vektnedgangen. Anonymkode: ff63f...055 Knepet er når en går på slankepiller å spise mindre måltider og holde seg til det, og spise lite sjokolade og godteri. Selvfølgelig må en legge om på kostholdet, ellers legger en jo på seg igjen. Så det er en utfordring å holde vekten nede. Anonymkode: 3c532...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zionnas Skrevet 10. april 2021 #15 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Om du har høy nok bmi så kan du få resept på enten Mysimba som er tabletter eller saxenda som er sprøyter. Det er et hjelpemiddel, det hindrer sultfølelsen men man må fortsatt spise sunt og bevege seg 🙂 Det er litt bivirkninger men man blir fulgt opp av lege Endret 10. april 2021 av Zionnas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 14.45): Mysimba virker like dårlig som alt annet. Man kan gå lettere ned i vekt på egenhånd, og da uten bivirkninger. Anonymkode: e5936...2c4 TULL. Mysimba virker bra, men du må ha BMI på 30 evt noe lavere BMI, men da med tilleggssykdommer for å få den. Saxenda, Metformin og Osempic er andre midler som også fungerer bra. Men disse midlene er for overvektige folk, ikke folk som skal miste 5 pyntekilo liksom. Har selv gått på Mysimba og mistet 10 kg ganske fort. Har hørt uttalige suksesshistorier i ulike grupper på Face også, så å avfeie seriøse legemidler er kunnskapsløst. Anonymkode: d533d...e3b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 12. april 2021 #17 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg har prøvd Mysimba og fikk MYE bivirkninger, så det er viktig å ha tett oppfølging hvis du skal bruke dette. Jeg sluttet med de og går ned like mye uten. Jeg ble ikke mindre sulten med pillene heller, så for meg hadde disse bare negative effekter. Legen var også helt enig i at disse pillene IKKE var noe for meg, så hun var glad jeg selv hadde sluttet på de. Det jeg har funnet ut er at mye fysisk aktivitet, og fokus på å spise sunt og mindre porsjoner er det som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #18 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg har fått metformin fra legen. Har gått ned 5 kilo på 3 uker nå. Skal sies at jeg har gjort en god innsats med mat og kaloritelling også. Men jeg tror de har gitt litt ekstra effekt, jeg føler iallefall det, og da blir motivasjonen større😄 har fått mindre matlyst, så jeg småspiser ikke konstant, og blir raskere mett. Anonymkode: 8fa70...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 12. april 2021 #19 Del Skrevet 12. april 2021 Hvis det fantes ufarlige piller uten bivirkninger som garantert fikk folk til å gå ned i vekt uten å legge om kostholdet, hadde ingen vært overvektige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #20 Del Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har fått metformin fra legen. Har gått ned 5 kilo på 3 uker nå. Skal sies at jeg har gjort en god innsats med mat og kaloritelling også. Men jeg tror de har gitt litt ekstra effekt, jeg føler iallefall det, og da blir motivasjonen større😄 har fått mindre matlyst, så jeg småspiser ikke konstant, og blir raskere mett. Anonymkode: 8fa70...d16 Jeg gikk også ned mye på metformin i starten, men det er ikke fordi metformin i seg selv er slankende, mem man blir kvalm av de og dermed mindre matlyst. Jeg fikk disse for overvekt, men hadde også pcos. På ett år forsvant alle cystene og jeg går fortsatt på metformin for å holde cystene borte. Hjelper ikke lengre på vekta, da jeg har lagt på meg mye igjen, men det hjalp meg ned i hvertfall 15 kilo da jeg startet på de 👍 Anonymkode: 0485f...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg