Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pipaluk skrev (18 minutter siden):

Tror dere Prince Harry får deltatt i begravelsen? Får han gjennomført dette med karantenereglene som stillles i England ?

Blir det opprør om han får særbehandling fordi han er kongelig?

Han kommer nok til få særbehandling men så blir spørsmålet hvordan han skal gjøre det når han kommer hjem til fruen og sønnen  sin. For hun er gravid og han må i hvertfall da i karantene for å ikke utsette henne å deres ufødte datter for corona smitte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MaleficentAurora skrev (3 timer siden):

Han kommer nok til få særbehandling men så blir spørsmålet hvordan han skal gjøre det når han kommer hjem til fruen og sønnen  sin. For hun er gravid og han må i hvertfall da i karantene for å ikke utsette henne å deres ufødte datter for corona smitte.

Tipper han kommer alene. Og jeg tror egentlig han trenger å skvære opp med familien sin uten å ha kona si i hælene

• Liker 10
Skrevet
Pipaluk skrev (13 timer siden):

Tror dere Prince Harry får deltatt i begravelsen? Får han gjennomført dette med karantenereglene som stillles i England ?

Blir det opprør om han får særbehandling fordi han er kongelig?

Jeg tror ikke det blir opprør. De fleste vil forstå at begravelse ikke kan ta hensyn til karanteneregler og så er det en fin anledning for ham, hvis han drar alene, å gjøre noe for å forbedre forholdet til sin egen familie. Men jeg håper han holder tilstrekkelig med avstand, bruker munnbind og gjør det som trengs for å unngå å spre smitte og å bli smittet selv. 

Når han reiser tilbake, bør han absolutt i karantene for å unngå å utsette for risiko kone, barn og barn i magen.

• Liker 4
Gjest trollmannen
Skrevet
Honey Dew skrev (17 timer siden):

Dronningmoren levde lenge etter at George VI døde.

Nå døde George VI ganske ung også han ble bare 56 år gammel tror dronningmoren bare var 50 når han døde så det er jo ikke så rart.

Skrevet

Flere britiske nettsider melder at Harry blir å komme til sin bestefars begravelse. Meghan har fått reiseforbud av sin lege ettersom hun nærmer seg stadie av høygravid i graviditeten.

Det meldes også at William og Harry skal gjengi sin respekt fra 1997 med at de går sammen bak kisten skulder mot skulder. Det baseres på at deres bestefar prins Philip følgte de hele veien i deres mors begravelse prinsesse Diana.

Det er lite opplysninger fra norske medier om dette men fant en artikkel fra SE&Hør.

Prins Harry vil delta i begravelsen

https://www.seher.no/kongelig/prins-harry-vil-delta-i-begravelsen/73628231

• Liker 1
Skrevet
MaleficentAurora skrev (4 timer siden):

Flere britiske nettsider melder at Harry blir å komme til sin bestefars begravelse. Meghan har fått reiseforbud av sin lege ettersom hun nærmer seg stadie av høygravid i graviditeten.

Det meldes også at William og Harry skal gjengi sin respekt fra 1997 med at de går sammen bak kisten skulder mot skulder. Det baseres på at deres bestefar prins Philip følgte de hele veien i deres mors begravelse prinsesse Diana.

Det er lite opplysninger fra norske medier om dette men fant en artikkel fra SE&Hør.

Prins Harry vil delta i begravelsen

https://www.seher.no/kongelig/prins-harry-vil-delta-i-begravelsen/73628231

Tror dere brødrene kommer til å gå skulder mot skulder? Må ikke Harry overholde avstandskrav etter turen fra LA?

Skrevet
Pipaluk skrev (1 time siden):

Tror dere brødrene kommer til å gå skulder mot skulder? Må ikke Harry overholde avstandskrav etter turen fra LA?

Begravelsen skal hvis nok sendes på tv og da vil man få svar på det. 

• Liker 2
Skrevet

Ble veldig trist av å se bildet av dama på over 90 år som satt helt alene på kirkebenken og sørget i begravelsen! :( 

Jeg synes synd på henne. Nå er den siste av de som har støttet henne siden hun var ung borte. Faren døde jo tidlig, så døde både søsteren og moren med kort tids mellomrom (jeg husker faktisk begravelsen til dronningmoren. Jeg tror hun ble over 100 år) og nå er også ektemannen borte. Hun er den siste som står igjen alene. Det må være tungt å bli gammel :(

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...