AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Har seifilet men mangler potetmel. Har rismel og bokhvetemel, egg, vårløk og mandelmelk. Kan noe av dette brukes? Anonymkode: 9ebad...5d0
SmokeyEye Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Skal du lage seikaker trenger du potetmel, men skal du bare dyppe ferdige seikaker i det før steiking, kan du bruke det du har.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 SmokeyEye skrev (2 minutter siden): Skal du lage seikaker trenger du potetmel, men skal du bare dyppe ferdige seikaker i det før steiking, kan du bruke det du har. Siden det står at hun har seifilét men mangler potetmel, så sier det vel seg selv at det ikke er snakk om ferdige kaker som skal dyppes... Anonymkode: f4373...c50 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Egg kan brukes som et bindemiddel, ja. Hvetemel også, så det er godt mulig at noen av de meltypene du har også kan det. Anonymkode: aacc6...fd7
SmokeyEye Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Siden det står at hun har seifilét men mangler potetmel, så sier det vel seg selv at det ikke er snakk om ferdige kaker som skal dyppes... Hjelpes... Endret 9. april 2021 av SmokeyEye
SmokeyEye Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Egg kan brukes som et bindemiddel, ja. Hvetemel også, så det er godt mulig at noen av de meltypene du har også kan det. Anonymkode: aacc6...fd7 Ikke hvetemel, det må være bindende. Potetmel er det beste.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Hva er kan jeg bruke en pakke seifilet til da, hvis jeg ikke kan lage seg kaker? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Steke dem og servere med kokte poteter, stekt løk og revet gulrot 😊 Anonymkode: 3e26d...189 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Steke dem og servere med kokte poteter, stekt løk og revet gulrot 😊 Anonymkode: 3e26d...189 Tror du misforstod. Jeg har ikke potetmel så jeg kan ikke lage seikaker. Hva ellers kan jeg bruke en pakke seifilet til med de råvarer som jeg har? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0
SmokeyEye Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tror du misforstod. Jeg har ikke potetmel så jeg kan ikke lage seikaker. Hva ellers kan jeg bruke en pakke seifilet til med de råvarer som jeg har? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0 Ja, hun misforsto. Nei, jeg har ikke flere gode idéer.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Er kokt sei godt, eller er det kun torsk som passer til koking? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0
Brunhilde Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er kokt sei godt, eller er det kun torsk som passer til koking? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0 Jeg er ikke glad i kokt sei, jeg foretrekker den stekt, men hva skjer om du prøver å lage fiskekaker med rismel? Jeg vet at det brukes i oppskrifter på thai-fiskekaker, og så stor er kanskje ikke forskjellen? Jeg bruker egentlig sei til bare to ting, ikke at det hjelper deg, men det er seibiff og fiskegrateng.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Brunhilde skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke glad i kokt sei, jeg foretrekker den stekt, men hva skjer om du prøver å lage fiskekaker med rismel? Jeg vet at det brukes i oppskrifter på thai-fiskekaker, og så stor er kanskje ikke forskjellen? Jeg bruker egentlig sei til bare to ting, ikke at det hjelper deg, men det er seibiff og fiskegrateng. Ok takk🙂 Ts Anonymkode: 9ebad...5d0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Tror du misforstod. Jeg har ikke potetmel så jeg kan ikke lage seikaker. Hva ellers kan jeg bruke en pakke seifilet til med de råvarer som jeg har? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0 Jeg skjønte at du ikke kunne lage seikaker. Det var derfor jeg foreslo å steke seifilèt.... (Du spør jo hva du kan bruke en pakke seifilèt til hvis du ikke kan lage kaker). Anonymkode: 3e26d...189 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tror du misforstod. Jeg har ikke potetmel så jeg kan ikke lage seikaker. Hva ellers kan jeg bruke en pakke seifilet til med de råvarer som jeg har? Ts Anonymkode: 9ebad...5d0 Tviler på at hun misforstod. Hun foreslo å steke seifilétene dine og servere de med det tilbehøret hun beskrev. Det var et veldig godt forslag og hvorfor tror du hun misforstod? Anonymkode: f4373...c50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå