Gå til innhold

hotel cæsar er mye bedre enn dagens serier.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som føler at dagens norske serier slutter før de kommer skikkelig i gang ? også skjer alltid handlingen i koder.Så man alltid må sitte å tenke over hva som egenlig skjer . også akkurat i det spenningen begynner er hele serien ferdig ? Hotel cæsar var en bra serie! uten et handlingsmønster i koder. Skjønner egentlig ikke hvorfor hotel cæsar har et ufortjent dårlig rykte.

Anonymkode: 4a9d0...37b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Men det var mange koder i Cæsar! Mye skjult humor!

Tenk da Daphne, spilt av den daværende kona til Sondre Lerche forsvant ut av serien, og det lå igjen en masse Sondre Lerche-CD'er etter henne! "Sondre Lerche..? Det må jo være hennes!" 

Svein og Nigeria-svindelen! "Vatt?! Tvennti faiv millioner?!?"

Da Svein Krogstad kalte Jens August for "tarmfreser" var legendarisk!

For ikke å snakke om da Juni og Christian Borchmann drakk seg fulle og planla OL!

Anonymkode: aa783...bad

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå har det omsider raknet deg for deg, Jeanette.

Anonymkode: 63d1c...08b

AnonymBruker
Skrevet

Føler bare det var en del som manglet.. Noe bare var ikke som det skulle med Cæsar. Ble også mye rot og kaos. Flåsete historier. Men så lenge det var "hverdagsunderholdning" så var det vel bra nok for folk flest.

Anonymkode: fadd1...0bb

AnonymBruker
Skrevet

jeg også likte Cæsar best av alle norske seriser som har blitt sendt. Jeg syntes Neste Sommer var litt morsomt en liten periode, men det er jo akkurat det samme om igjen og så har du 2 nesten identiske serier som Helt Perfekt og Side om side. Jeg blir så lei!! Cæsar fikk vel for få seere etter hvert, fordi dagens folk foretrekker søppel som Paradise Hotel og Ex on the B. 

Jeg husker da Svein skulle hjelpe han kortvokste! Jeg tror det ligger på youtube! 😂 lillebjørn Nilsen! Svein blir så krenka på hans vegne!

Og Juni en gang hun ble paranoid: "det er mann der ute" "det er en brevbombe!" Ligger ute en remix av Linni Meister- cheezy hvor de har mikset inn replikker fra Juni i sangen.

Og den gangen Svein og Pelle ble desperate etter penger. Skulle satse på stripping så de øvde og Bea (dama til Svein) kommer inn i leiligheten der Pelle står og stripper til Svein. Det blikket til Svein der han bare vil synke ned i et sort hull.

Anonymkode: 27287...3dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 20.40):

Enig!

Men det var mange koder i Cæsar! Mye skjult humor!

Tenk da Daphne, spilt av den daværende kona til Sondre Lerche forsvant ut av serien, og det lå igjen en masse Sondre Lerche-CD'er etter henne! "Sondre Lerche..? Det må jo være hennes!" 

Svein og Nigeria-svindelen! "Vatt?! Tvennti faiv millioner?!?"

Da Svein Krogstad kalte Jens August for "tarmfreser" var legendarisk!

For ikke å snakke om da Juni og Christian Borchmann drakk seg fulle og planla OL!

Anonymkode: aa783...bad

Og da Juni og han superkonservative fyren trilla det liket i rullestol gjennom gangene og så tippa rullestolen 😂 Jeg trodde jeg skulle dø av latter! :hoho: Masse humor i Cæsar, ja! 

Og hotellene Crystle og Alexis (som het det samme som hovedpersonene i Dynastiet) Er selv for ung til å ha sett dynastiet, men har jo hørt om serien. 

Anonymkode: 4d0f4...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og da Juni var på alkishjemmet med det passende navnet Fjellbekk 😂. Og den schizofrene Linn Fylke som jobber der, kom og kidnappet Victoria etterpå. 

Anonymkode: b2105...455

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...