AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Er en bekjent av meg som har tilbudt seg å hjelpe meg å skru opp en hylle og litt sånt forskjellig. Han skulle komme igår kl 12 og kln12:30 så spurte han om vi kunne ta det imorgen (idag) istede, fordi det var en del igjen å gjøre på jobben og idag har han fri. Jeg spurte ved 21 tiden igår om når han tenkte å komme idag. Han svarte at jeg bare skulle sende melding når jeg våkner så kommer han. Jeg jobber rare vakter så jeg sa at jeg skulle prøve å være våken før 11 ihvertfall. Det var greit det sa han. Så litt før 11 så sa jeg at han bare kunne komme. Han så meldingen med en gang men svarte ikke. Jeg har sendt ny melding som ikke har blitt åpnet. Har gått snart 5 timer siden første melding. kjenner jeg blir irritert da jeg har brukt hele min fridag på å vente på han. Men samtidig så føler jeg meg smålig om jeg blir sur siden han ikke skal ha noe for det og det heller ikke egentlig var avtalt noe spesifikt tidspunkt.. Hva ville dere gjort/sagt? Anonymkode: a0084...919
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Hadde sagt at "neste gang må vi avtale et tidspunkt, så jeg slipper å sitte hjemme på fridagen min og vente på deg når du ikke dukker opp. Gi meg beskjed i det minste så jeg kan bruke dagen på noe annet". Du bruker jo, som du sier, fridagen din på å vente, og det tror jeg ikke han hadde satt pris på heller. Anonymkode: 3a847...84a 11
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Hadde situasjonen vært snudd, og han hadde bedt deg om hjelp til noe, for så å ikke svare, så er det god grunn til å bli sur. Men man kan ikke kreve tjenester av andre, så å bli sur synes jeg ikke er på sin plass. Å bli litt irritert fordi han ikke svarer synes jeg er ok. Anonymkode: 24548...44e 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde situasjonen vært snudd, og han hadde bedt deg om hjelp til noe, for så å ikke svare, så er det god grunn til å bli sur. Men man kan ikke kreve tjenester av andre, så å bli sur synes jeg ikke er på sin plass. Å bli litt irritert fordi han ikke svarer synes jeg er ok. Anonymkode: 24548...44e Jeg har jo ikke krevd noen ting? Han har tilbydd seg det og jeg har takket ja til det. Anonymkode: a0084...919
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Spør deg selv hva godt det kommer ut av å være "sur" for noe som helst. Anonymkode: d09f7...46c 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør deg selv hva godt det kommer ut av å være "sur" for noe som helst. Anonymkode: d09f7...46c Irritert da, om du skal være så nøye. Anonymkode: a0084...919
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 Hvorfor skrur du ikke opp hylla selv i stedet for å sitte og vente? Anonymkode: 2ab53...a93 6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skrur du ikke opp hylla selv i stedet for å sitte og vente? Anonymkode: 2ab53...a93 Foedi jeg har ikke verktøy til det her! Og man må nesten være to. Tung. Og det er som sagt flere ting også som jeg ikke har peiling på hvordan man gjør. Men hallo? Det er jo ikke det jeg spør om.... Anonymkode: a0084...919
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Verktøy kan du jo kjøpe. Hvis hylla er så tung at dere må være to for å holde den bør du ikke henge den på veggen. Ting man "ikke har peiling på" kan googles. Anonymkode: 2ab53...a93 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verktøy kan du jo kjøpe. Hvis hylla er så tung at dere må være to for å holde den bør du ikke henge den på veggen. Ting man "ikke har peiling på" kan googles. Anonymkode: 2ab53...a93 Det er ikke det jeg lurer på. Så bare kutt ut med det, det har ingenting med saken å gjøre. Nei, de andre tingene kan jeg faktisk ikke gjøre selv selvom jeg Google det. Der er uforsvarlig. Anonymkode: a0084...919 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Bleieangsten skrev (1 minutt siden): Har henet?.... BLEIEPASS! ? Anonymkode: a0084...919
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Bleieangsten skrev (Akkurat nå): Jo, det har det. BLEIA ER VIKTIG!!!! Hva ruser du deg på? Anonymkode: a0084...919 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ? Anonymkode: a0084...919 Nylig oppretter bruker som poster "bleie" i alle trådene hn kommer over. Anonymkode: b17ce...0c6 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nylig oppretter bruker som poster "bleie" i alle trådene hn kommer over. Anonymkode: b17ce...0c6 Okei. Jeg har rapportert det Anonymkode: a0084...919 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Jeg skjønner at det er kjedelig for deg å bruke fritiden din på å sitte å vente, ts. Og om dette er en god venn av deg, så syns jeg det er helt på sin plass å si at han i alle fall kunne sagt i fra at det ikke ble noe allikvel. Har han hatt for vane å ikke svare tidligere, eller er det noe helt nytt? Anonymkode: b17ce...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner at det er kjedelig for deg å bruke fritiden din på å sitte å vente, ts. Og om dette er en god venn av deg, så syns jeg det er helt på sin plass å si at han i alle fall kunne sagt i fra at det ikke ble noe allikvel. Har han hatt for vane å ikke svare tidligere, eller er det noe helt nytt? Anonymkode: b17ce...0c6 Nei det er ikke en venn, bare bekjent. Jeg spurte om oppdraget i en gruppe på Facebook, han så det og sa at han kunne gjøre det.. var innom her om dagen for å se på det. Så skulle han komme igår å gjøre det. Utsatte avtalen til idag, og idag svarer han ikke. Så egentlig har jeg brukt store deler av 3 fridager da på han uten noe fremgang. Anonymkode: a0084...919 1
Gjest Jaconandersen Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 (endret) Det er han som har rett til å bli sur. Du har bedt han om hjelp. Han er sliten, stresser på jobb. Han har trolig hatt eksistensiell krise i dag. Får ikke slappet av nokk. Musklene strammer seg og han blir mer nervøs. Så kommer han på at han skal være DIN slave i dag. Så sier det pang og han er helt ute av det. Et vaskeekte nervøst sammenbrudd. Pling, pling, pling og atter pling sier telefonen, mens han vugger og kjenner nakken verke mer og mer. Angst, nervøsitet, smerter. Alt på grunn av at du ikke greier de enkleste ting, ikke har tatt de få sekundene det tar å lære deg de mest basic tingene i verden. Nei. Sett pris på han og ikke krev, krev, krev. Endret 9. april 2021 av Jaconandersen
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #18 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Foedi jeg har ikke verktøy til det her! Og man må nesten være to. Tung. Og det er som sagt flere ting også som jeg ikke har peiling på hvordan man gjør. Men hallo? Det er jo ikke det jeg spør om.... Anonymkode: a0084...919 Poenget er at du ikke skal trenge noen som helst! Du er selvstendig og voksen. Å skru opp en hylle klarer du fint med en venninne. Ikke gjør deg avhengig av en mann! Ikke treng noen! Viktig å løsrive deg fra en forestilling om at du trenger noen som helst. Ja, bli sur. Skjell han ut og si at du ikke aksepterer dusteoppførsel. Anonymkode: afd99...391 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 Jaconandersen skrev (Akkurat nå): Det er han som har rett til å bli sur. Du har bedt han om hjelp. Han er sliten, stresser på jobb. Han har trolig hatt eksistensiell krise i dag. Får ikke slappet av nokk. Musklene strammer seg og han blir mer nervøs. Så kommer han på at han skal være DIN slave i dag. Så sier det pang og han er helt ute av det. Et vaskeekte nervøst sammenbrudd. Alt på grunn av at du ikke greier de enkleste ting, ikke har tatt de få sekundene det tar å lære deg de mest basic tingene i verden. Nei. Sett pris på han og ikke krev, krev, krev. Jeg har ikke bedt om hjelpen hans. Jeg skrev den i en gruppe på fb og han svarte på den og tok på seg oppdraget. Tror uansett du troller Anonymkode: a0084...919 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Poenget er at du ikke skal trenge noen som helst! Du er selvstendig og voksen. Å skru opp en hylle klarer du fint med en venninne. Ikke gjør deg avhengig av en mann! Ikke treng noen! Viktig å løsrive deg fra en forestilling om at du trenger noen som helst. Ja, bli sur. Skjell han ut og si at du ikke aksepterer dusteoppførsel. Anonymkode: afd99...391 Nei men herregud. Anonymkode: a0084...919 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå