AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Vet jeg virker veldig teit nå, for har hatt den i et par mnd. Men vanligvis så skrur alltid macbooken seg på automatisk når jeg åpner lokket eller hva jeg skal kalle det. Også logger jeg meg på med fingeravtrykk. Men nå er den bare svart når jeg tar opp lokket. Finner ingen som helst form for på/av-knapp på den. Finnes ikke det? Generelt liker jeg ikke Mac og syns det er vanskelig å bruke, men må ha den pga jobb. Anonymkode: 6870e...e4a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Den er ofte øverst til høyre på tastaturet Anonymkode: 494e2...a42
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er ofte øverst til høyre på tastaturet Anonymkode: 494e2...a42 Nei ikke på min, der er sensoren som scanner fingeravtrykket mitt når jeg logger inn. Ingen andre type knapper på den. Anonymkode: 6870e...e4a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her altså Anonymkode: 494e2...a42 Har ingen sånn knapp jeg Evt må jeg sende tilbake pc-en til vår IT-avdeling, for jeg får den ikke til å funke. Var helt i orden for 2 dager siden. Anonymkode: 6870e...e4a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 "Looking for the power button on your new MacBook? Read on for where to find the power button on modern MacBook Air and MacBook Pro notebooks, and also why you don’t really need it. On 2016 and later MacBook Pro notebooks and the 2018 MacBook Air, the power button is no longer labeled. That’s because Apple combined it with Touch ID on its latest notebooks. As noted in an Apple support document, recent MacBooks will power on when you: Open the lid of your Mac, even if it’s not connected to power. Connect your Mac to a power adapter while its lid is open. Connect your Mac to a power adapter while its lid is closed and it’s connected to an external display." Anonymkode: 494e2...a42
Titania Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei ikke på min, der er sensoren som scanner fingeravtrykket mitt når jeg logger inn. Ingen andre type knapper på den. Anonymkode: 6870e...e4a Det ER av og på knappen 😛 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 På de fleste nyere mac'er med touchsensor, så kan du trykke på den også siden det også er en påknapp Anonymkode: b2c97...836
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå