Gå til innhold

Hennes første møte med bdsm verdenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det jeg logget på så jeg at jeg hadde fått en melding. Er jo alltid hyggelig med en melding så jeg åpnet den. Den var fra en jente med en forholdsvis nyopprettet profil. Ut ifra profilbeskrivelsen var hun en liten og søt jente, tidlig i tjueårene med en del kinks. Men ingen bilder av henne.

«Jeg må ha deg! Jeg er desperat. Gjør hva du vil med meg. Jeg blir våt bare ved å se dine kinks på profilen din. Som om du var skapt for meg. Er nylig ute av et langt platonisk forhold og har drømt hver dag om å bli dominert skikkelig i mange år. Please hjelp meg!! Hilsen Marte.»

Jeg bestemte meg for å svare henne.

«Heia Marte. Gjøre hva jeg vil med deg? Du kjenner meg jo ikke. Ville ikke det være svært risikabelt? Tenk om jeg bortførte deg eller skadet deg?»

Det gikk ikke mange sekundene før en ny melding tikket inn.

«Eh, jeg er ny i dette. Tenkte ikke på det. Jeg er trolig litt naiv. Sorry. Men du er snill, ikke sant?»

«Jeg tror da det. Det tror jeg de fleste dominante er. Jeg er ikke her for å skade noen. Hva kunne du tenke deg da? At jeg gjorde for deg, mener jeg?»

«Kan jeg velge det?»

«Nei, du kan ikke velge det, men vi har alle våre grenser. Du har sikkert dine. Jeg har mine. Disse må du fortelle meg. Det ville være respektløst overfor deg og bare gå løs på deg. Det vil jeg ikke. Og ønsker heller ikke å skremme livskiten av deg i ditt første møte med bdsm.»

«Hvor vondt kan det være? Jeg vil at det skal svi skikkelig. Vil kjenne at jeg har blitt brukt. Du overtar helt kontrollen over meg. Bruke meg slik du ønsker. Det tenner meg enormt. Hardt. Rått. Brutalt. Kan du?»

«Nei, jeg tenner ikke på brutalitet. Jeg tenner ikke på rå vold. Det er ikke innenfor i min verden. Jeg er over 95 kilo, en stor og sterk mann. Det vil du ikke. En relasjon bygges på respekt. Og respekt og tillit er veldig viktig når man holder på med bdsm. Er du meg underdanig, er jeg takknemlig for det. Da fortjener du min omsorg og trygghet. Det ligger i bunnen. Jeg møter deg gjerne til en kaffe, så kan vi prate litt mer. Kanskje jeg liker deg. Kanskje du liker meg»

«Ok. Jeg jobber på Jordbærpikene. Er ferdig klokka 21. Bestill en dobbel kaffe mocca med krem, så vet jeg hvem du er. Jeg er jenta med det lange lyse håret. Vi er bare to der. Hun andre på jobb er helt mørk»

I god tid før klokka ni var jeg der. Det begynte å tømmes mot stengetid. Jeg hadde selvsagt ikke bestilt en dobbel mocca med krem. Bare svart kaffe. Hos den mørke jenta bak disken. Der inne satte jeg meg strategisk til i et hjørne og observerte jenta med det lange lyse håret.

En vakker ung kvinne. Normalt slank, ca 160 – 165cm høy et sted og langbeint. Sorte tights og en hvit v-formet topp. Vakre blå øyne og leppene var fremhevet med rød leppestift. Et vakkert smil, som om hun smilte med hele ansiktet. Jeg kunne ikke unngå å se at hun hadde en flott rompe der hun svinset rundt og ryddet av bordene og vasket dem mens hun nynnet litt for seg selv. Jeg ble sittende å se litt ned i kaffen min og drømme meg bort. Hva jeg kunne tenkt meg å ha gjort med den deilige rompa der. Før jeg brått blir hentet tilbake til virkeligheten av en stemme som prater til meg.

-Du, ikke for å stresse, men vi stenger om 5 minutter, sa hun smilende.

Det var henne. Den lyse jenta som stod ved bordet mitt og tørket vennlig av bordet foran meg. Jeg kunne ikke unngå å kjenne duften av en frisk og mild parfyme. Egentlig ikke billedskjønn, men en naturlig vakker jente. Lite sminke. Rene linjer. Brystene hadde en naturlig størrelse i forhold til den vakre kroppen. Hoftene utgjorde en normal bulk på den stramme buksa.

Jeg gjorde meg ukjent, og spurte henne: -Vet du av en hyggelig pub her i byen?

-Joda, rett over gata her ligger en hyggelig brun pub, det kan nok kle en mann på din alder, flørtet hun.

Jeg tok sats: -Jeg er «D». Møt meg der når du er ferdig, hvisket jeg.

Jenta sperret opp øynene som om hun hadde sett et spøkelse.

-Ehhhh…..jeg trodde du var eldre. Du ser jo ikke ut til å være nærmere 50, sa hun.

-Takk, og du ser ikke særlig desperat ut heller, kvitterte jeg.

Nå rødmet hun, mista filla på gulvet og velta kaffekoppen i det hun veivet med den andre hånda. Kaffen var kald, og kun en liten svett landa i skrittet mitt. Som i en ren refleks plukket hun opp filla og tørket meg i skrittet. Jeg grep håndleddet hennes med et fast grep. Plutselig gikk det opp for henne hva hun gjorde.

- Ehh….unnskyld. Det var klønete av meg, stammet hun.
Jeg slapp grepet, reiste meg og gikk mot utgangsdøren. Jeg la merke til at hun så etter meg mens jeg gikk. Regnet med at hun kom over etter hvert. Om ikke ville det være hennes rett å la være om jeg ikke hadde gjort et godt førsteinntrykk.

Puben var stille og rolig. Ikke mye folk ute på en torsdagskveld. Fant meg et bord og bestilte noen øl mens jeg ventet. Etter en stund kunne jeg ifra bordet mitt innerst i hjørnet se at jenta kom inn, bestilte seg et glass rød vin, og betalte den blide servitøren. Hun ble stående ved baren noen minutter for seg selv, som om hun nølte. Hun så bort på meg. Jeg så på henne. Blikket fikk henne til å se i gulvet, som om all kraft var ute av henne. Som om alt mot svikta. Jeg smilte mot henne. Smilet var vennlig. Ikke lada med min dominante sjel, eller med noe annet enn vennlighet.

Blæra begynte å si fra etter to kjappe halvlitere med øl. Mot toalettet passerte jeg henne, og stoppet litt opp.

-Du drikker rødvin?, spurte jeg vennlig.

-Ja, sa hun. - Det er så godt etter en lang dag på jobb.

-Bare et glass, sa jeg. - Du får bare et glass i kveld.

Hun så på meg som en uskikkelig ungpike som var tatt på fersken i å stjele på en butikk.

-Ja, stotret hun frem. – Bare et glass.

-Så flink du er. Når jeg kommer tilbake sitter du ved bordet der borte, ikke sant?

Jeg gikk. Svaret ville jo vise seg etter at blæra var tømt.

Da jeg kom tilbake satt hun ved bordet. Ytterjakka var tatt av og hun satt der i den hvite toppen med litt dyp utringning. Hun virket avslappa.

-Går det bra?, spurte jeg

-Jeg har bestemt meg. Jeg måtte bestemme meg. Jeg er ikke redd. Jeg må tørre dette. Det har vært en drøm lenge. Du virker som en flott og trygg mann. Du er vennlig, og har snille øyne. Jeg har hørt om deg. Fra venninna mi Lene. Dere hadde visst en greie for noen år siden.

-Hva vet jeg?

-At dere var….ehh

Jeg avbrøt henne kontant.

-Kanskje jeg kjenner henne, sa jeg.

-Ja, dere hadde….

Jeg avbrøt igjen.

–Hva har Lene fortalt…..ikke noe negativt håper jeg?

-Nei nei, hun har bare snakket fint om deg. At du aldri skadet henne, aldri brukte henne til egen nytelse. At du lærte henne opp og at hun var så glad over at det nettopp var deg som hadde introdusert henne for bdsm.

Hun var nå blitt rødlig i kinnene og litt ivrig og engasjert nå når hun nå snakket.

-Okei. Det kan godt hende, svarte jeg. Jeg liker ikke å utlevere andre til vilt fremmende mennesker som jeg ikke kjenner.

-Unnskyld. Selvsagt ikke. Unnskyld. Men Lene og jeg snakker åpent om alt. Du er opptatt av diskresjon selvsagt. Ja, det hørte jeg Lene si.

Hun snakker som en foss nå ut av de friske leppene hennes. Jeg lytter ikke, men kjenner meg forhekset av henne. Som om tiden har stoppet opp.

Jeg bryter gjennom. –Hva ønsker du? Hva kan jeg gjøre for og med deg? Din kropp og sinn.

Hun blir stille litt. Ser litt blygt ned i bordet.

-Jeg har kontroll på alt i livet liksom. Men kjenner at jeg savner å slippe taket innimellom. Bare sveve med og gjøre som jeg blir fortalt. At noen andre tar kontrollen, også over meg.

-Jeg trenger….

Jeg avbrøt igjen. – Jeg tror jeg vet hva du trenger. Kom!

-Hvor skal vi?, spurte hun.

-Ikke spør mer nå. Fra nå av skal du bare gjøre som du får beskjed om. Vi skal til et hotell i nærheten, svarte jeg tydelig.

Hun nikket bare. Tok jakken sin og fulgte etter meg ut i den mørke gaten som ledet nedover til hotellet. Hun smilte da jeg tok hånden hennes i det vi gikk inn i resepsjonen.

Der ba jeg om et rom for natten. Helst et i de øverste etasjene mens jeg kikket lurt på resepsjonisten som smilte lurt tilbake og svarte at det skulle han fikse.

Vel innenfor døra på hotellrommet satte jeg meg ned i en lenestol mens hun sto igjen midt på gulvet i rommet.

-Kle av deg sakte. Veldig sakte. Jeg vil nyte stunden. Se del for del av deg komme frem i det dunkle lyset, sa jeg. Mens jeg åpnet en flaske vin og helte opp i et glass til meg selv som jeg nippet ifra mens jeg nøt synet av henne.

Hun gjorde som jeg sa. Som om hun likte at jeg så på mens hun blottla seg plagg for plagg. Mens hun kledde av seg, formante jeg henne stille om de eneste ordene hun fikk lov til å bruke de neste timene. «Gul» og «rød». Dette var helt fremmed for henne så det ut som. Hun nikket. Stod bare der slik hun var skapt. Runde vakre bryster med knopper som allerede var knoppet. Fra naturens side vakre bryster. De struttet mot meg der hun stor urørlig på gulvet to-tre meter foran meg. Jeg kastet dressjakka og knappet opp skjorta for å virke mer komfortabel. Kjønnet hennes var synlig mellom de slanke lårene. De ytre leppene brettet seg naturlig og vakkert utover. Jeg kunne skimte en glinsende sprekk mellom de indre herlighetene. Over dette en liten hårdott formet som en liten stripe som viste vei til herligheten hennes. Jeg nøt synet av denne vakre jenta som sto foran meg mens jeg nippet til vinglasset. 

Hun sto slik i flere minutter. Jeg kunne ane en svak skjelving i bena hennes som om hun ble kåt av bare å stå der.

-Kom nærmere, sa jeg.

Hun kom helt opp til meg der jeg satt i den fine hotellstolen på det rene og flotte rommet. Gardinene var trukket for og døren var låst. Lyset behagelig dunkelt og rommet var passe varmt for en naken tøs. Nå hadde jeg kjønnet hennes bare en armlengde ifra ansiktet mitt. Jeg kunne kjenne duftene av henne. En blanding av den friske parfymen og det kåte kjønnet hennes. En himmelsk blanding.

-Stå bare helt stille, sa jeg. Så fortalte jeg henne hvor vakker hun var, og for en estetisk nytelse det var for meg å se på henne. Hun skalv nå. Som et løv i vinden. Jeg snakket rolig og bestemt, og hun var lydig som lovet; hun sa ikke et ord. Bare smilte når hun likte det jeg sa. Nikket når jeg spurte om noe med armene sine hengende langs siden av kroppen.

Jeg bøyde meg frem og kysset forsiktig brystknoppene hennes. Lot tunga snurre forsiktig rundt de deilige myke rosafargede ringene på hennes bryster. Fra det ene til det andre. Lenge. Ikke hardt, ikke intenst, bare kontrollert og mykt. Knoppene bare harde fra før, men nå var det som om be ble harde som klinkekuler. Smaken av henne var vidunderlig. Hun merket at jeg nøt henne. Hun stønnet svakt hver gang leppene reiste fra et bryst til det andre. Hun nøt, jeg nøt. Bare nøt. Tiden stod enda stille. Hun begynte å riste litt kraftigere, og kjønnet åpnet seg enda litt mer. Nå kunne jeg se den tydelige våte sprekken mellom de deilige leppene hennes og en liten dråpe så ut til å komme sivende ut. Hun var definitivt kåt nå.

Hun jamret hun seg. Riktignok stille, men skalv kraftigere i beina, og de tidvis nesten sviktet under henne. Jeg støttet hoftene hennes med hendene mine, slik at hun stod stødig, og fortsatte brystknopp behandlingen til hun skalv slik at hun nesten knakk sammen. En lang jamrende lyd tok form. Jeg stoppet brått.

-Pust rolig. Du skal ikke komme nå. Jeg skal nå kjenne hvor våt du er….la en finger kjenne på den våte musa di.

Hun nikket ivrig.

Jeg lot fingeren gli forsiktig opp og ned i sprekken hennes. Nesten uten trykk, slik at fingeren egentlig bare vandret i det deilige sekretet som fuktet hennes kjønn. Helt rolig. Bare sakte. Opp og ned. Hun begynte å jamre igjen. Skjelvingene tiltok og jeg dro den litt lengre nå. Trolig til kanten av orgasme. Så stoppet jeg igjen. Hun stønnet dypt og hev etter pusten.

Jeg smakte på hennes saft på fingeren min og hun smilte til meg. Som om hun var glad for at jeg likte smaken hennes. At hun var glad for at dette virket trygt, og at hun var glad for at hun slappet av. Alt det lå i det smilet. Et av de vakreste smil jeg har sett. Jeg kjente at nå var jeg i kontroll og hun var som smør i mine hender.
Jeg lot en finger gli forsiktig inn i musa hennes igjen. Halvt inne stoppet jeg. Hun var søkk våt og stønnet heftig. Jeg krummet fingeren sakte mot det punktet på oversiden i kjønnet like innenfor. Igjen startet skjelvingen og den lille ristingen. Jeg gned lett på punktet og hun kastet armene frem og tok hodet mitt for som å støtte seg. Skjøv underlivet mot meg brått som om hun ville at jeg skulle sette opp tempoet. Men nei. Jeg trakk fingeren sakte ut.

Jeg dro henne ned og la henne over fanget mitt. Og stakk den samme fingeren tilbake i kjønnet hennes. Holdt den stille der.

–Jeg vil kjenne at musklene i musa di strammer seg om fingeren min, sa jeg. Hun strammet musklene i den nesten urørte musa så jeg kunne kjenne at musklene omslutta fingeren godt. Godt og stramt. – Stram til nå, stram alt du klarer mens jeg teller til tre. Så spenner du helt av. Lar musklene slappe helt av. – 1, 2, 3, telte jeg helt sakte. Så slappet hun av. Telte på nytt, hun strammet alt hun klarte, og på tallet tre, avspente hun kjønnet. Ristingen i knærne var begynt igjen og jeg begynte å synes synd i henne. Jeg hadde dratt henne mot orgasme snart i en time nå.

-Du er flink og vakker. Jeg liker at du liker dette. Det gjør meg glad, sa jeg. Hun kvitterte med å klemme meg på fingeren to kjappe ganger som i en hilsen. Hun lå fortsatt over fanget mitt og det begynte å bli ubehagelig for både meg og henne, slik at jeg stablet henne forsiktig opp på senga liggende på magen. Uten noen form for motstand fikk jeg legge en stor pute under magen hennes slik at kjønnet hennes åpenbarte seg i hele sin prakt bakfra. Som om hun presset rumpa litt ekstra opp for å signalisere at hun ville ha mer.

Jeg stod på knærne bak henne og nøt utsikten, mens hun åpenbart vred seg i forventningsfull kåtskap. Forsiktig lot jeg nå to fingre gli inn i henne bakfra. Bare akkurat lang nok inn til at jeg visste at G-punktet var inne rekkevidde. Forsiktig lot jeg musa forme seg rundt fingrene og fikk henne til å stramme igjen. 1 -2 -3. Jeg strøk henne over rumpa forsiktig med den ledige hånden en stund mens jeg kunne kjenne at musklene i kjønnet hennes jobba hardt. Strøk. Bare strøk. Musklene i musa hennes jobbet mer intenst og knadde fingrene mine der inne. Saftene ble tydeligere og kjønnet skinte som nypusset sølvtøy i sollys.

Smakk! Det første slaget traff henne med flat hånd midt på høyre skinke. Hun skvatt til og strammet musa steinhardt rundt fingrene mine. Jeg telte for henne. – Stramm enda, 1 - 2 – 3! Akkurat i det musa slappa helt av satte jeg et nytt slag på den andre skinka. Hardt og bestemt. Hun nøt det. Vred seg, og stramma 1 - 2 – 3.

Ved neste slag trengte jeg ikke telle for henne. Det gikk automatisk. Smakk! Det klang i rommet. Rumpa hennes begynte å bli rød, men ikke vond. Enda et slag. Nå hadde fingrene mine begynt å jobbe hardere inne i henne. De jobbet bare når hun strammet. Slagene kom hurtigere nå slik at strammingen ble kortere og en deilig rytme oppstod. De to fingrene mine kjørte hardt inn og ut nå mens hun nesten ropte av nytelse. Uten tanke på naboer eller folk utenfor vinduet på gateplan.

Handa mi klaska mot skinkene hennes, og hun jamra seg som en katt. Fingrene gnidde hardt på punktet der inne nå, og tempoet var nå oppe i nesten det jeg var mann for. Så kjente jeg det, i det samme øyeblikket som hun ropte ut helt uten filter «Jaaaaaa!!!» så høyt og lenge at det skingret i ørene. Underlivet ristet som en maskin mens hun pumpet ut saft fra den røde svulmende musa si. Igjen og igjen kom hun. Sprut på sprut. Puta under henne og buksa mi var søkk våt av det søte vannet. Jeg stoppa ikke. Kjørte på. Den ene orgasmen overtok den andre, til hun stod på alle fire i de siste krampetrekningene. Så falt hun sammen.

Jeg ga henne et lite halvminutt på å komme seg til hektene igjen før jeg ba henne om å kle av meg. Hun satte seg opp på sengen, begynte å kneppe opp skjorten min mens hun så med de vakre øynene sine opp på meg. Jeg hjalp henne med å ta skjorten av meg mens hun åpnet beltet og kneppet opp buksen min. I det jeg lot buksene mine falle til gulvet dro jeg ut beltet og festet det rundt halsen henne….som å ha en hund i bånd. Hun smilte bare enda bredere når jeg gjorde dette, og ble enda ivrigere med å dra ned boxeren min….og jeg kunne se øynene hennes strålte da kuken min kom til syne.

-Lene løy ikke når hun fortalte at du hadde en stor og deilig pikk, sa hun med et stort glis om munnen.

Før hun gapte over den og begynte å suge den. Først rolig, før hun ble bare mer og mer ivrig. Jeg holdt henne samtidig stramt i beltet, så hun ikke hadde mulighet til å ta leppene bort fra den. Men ga henne nok slakke til at hun kunne gispe etter luft innimellom.

-Du er flink til å suge, kommenterte jeg. Du har trent en del på det.

Hun hadde ikke mulighet til å svare med kuken min i munnen, så hun bare nikket ivrig.

Jeg tok tak i henne og dyttet henne av kuken. Og kommanderte henne opp på senga på alle fire. Satte rompa si i været og nærmest logret med den som en hund som vet han skal få en godbit snart. Hun var søkkvåt. Jeg kunne se saftene hennes glinse i fitta og nedover lårene hennes. Jeg lot kukhodet gli langs sprekken….opp og ned. Mens hun nærmest skalv av forventning på hva som nå skulle skje.

-Jeg satte kukhodet mot åpningen hennes, og jeg kunne kjenne hvor hun presset seg bakover og hvor inderlig hun hadde lyst på at den skulle inn. Jeg strammet til belte som hun hadde rundt halsen hardt.

-Så så nå. Ro deg ned. Her er det jeg som bestemmer og bestemmer når den skal inn.

-Ja ja, unnskyld, svarte hun. Men jeg har bare så lyst til å kjenne deg inni meg.

-Ja du er ei ivrig tøs, svarte jeg. Men det er jeg som ALLTID bestemmer. Merk deg det.

-Ja, svarte hun med et sukk.

Selv om at hun var dryppende våt, var det ikke lett å få den inn. Jeg måtte presse skikkelig hardt for å få den inn i den trange fitta hennes. Ei deilig trang ungjente fitte som klemte hardt rundt kuken min. Hun stønnet til høyt i det den gled inn, et stønn som var en blanding av nytelse og smerte.

Jeg begynte å knulle henne i harde og taktfaste støt. Og det tok ikke mange minuttene før hun igjen kom i en herlig orgasme. Hun prøvde da å dra seg av kuken, men siden jeg holdt henne så stramt med beltet klarte hun ikke å komme seg av og jeg bare kjørte på enda hardere, mens jeg brukte den andre hånda og ga henne noen heftige klask over baken. Og det resulterte i at orgasmene kom som på en snor for henne. Hun stønnet og hylte høyt. Hvis det var noen på naborommene så ville nok de nå trodd at jeg drev på med mishandling av henne og ringt politiet. Så jeg dyttet hodet hennes hardt ned i puta for å dempe henne litt.

Etter at de verste orgasmedønningene hadde lagt seg. Trakk jeg kuken ut av henne og bøyde meg ned og spredde rumpeballene mens jeg lot tunga mi finne rompehullet hennes. Hun ble igjen urolig i kroppen og klynket. Jeg ga henne et par raske klask over rumpa igjen og ba henne om å være rolig.

-Ja sjef, ja sjef, svarte hun. Du bestemmer.

Etter å ha slikket henne og latt en finger lek litt med rompehullet hennes reiste jeg meg opp og førte kuken min mot rompehullet hennes. Hvorpå hun ropte ut.

-Nei nei, jeg klarer ikke å ta imot en så stor kuk i rompa mi. Jeg er ikke så erfaren med analsex.

-Er det du eller jeg som bestemmer?, svarte jeg strengt.

-Ehhh…du. Men du må forstå at jeg har nesten ikke hatt analsex og har ikke syntes det har vært så godt heller.

-Det var før du møtte meg det, svarte jeg bryskt. Fra nå av skal analsex være like vanlig som at du kjenner kuken i fitta di.

-Ja, men jeg har aldri hatt sex med noen som har en så stor kuk som du. Og jeg er sikker på at du kommer til å ødelegge rompa mi.

-Nå er det nok svarte jeg. Jeg dro av putetrekket av puta og knyttet det som et knebel på henne så det skulle bli stille en stund. Så tok jeg hendene hennes bak på ryggen hennes og brukte beltet til å holde de sammen med. Så dyttet jeg igjen hodet hennes ned i madrassen. Gned kukhodet mot fitta hennes og fikk de deilige saftene hennes over kuken min. Før jeg flyttet den mot det deilige rompehullet hennes. Jeg presset litt forsiktig på, men hun trakk seg unna.

-Rolig nå kommanderte jeg. Slapp av og la meg ta meg av dette. 

Hun ga etter og gjorde som jeg sa, jeg kunne se kroppen hennes fra å stå i helspenn nå gå over til å slappe mer av. Jeg gjorde små forsiktige støt mot rompehullet og kuken gled millimeter for millimeter lengre inn for hvert støt. Samtidig som stønnene hennes gikk over i mer nytelseslyder enn redsel. Når kuken var godt inn økte jeg takten og knullet henne hardere og heftigere. I takt med at hun også stønnet bare høyere og høyere igjennom kneblet. Det var nå tydelig at hun nøt det mer og mer for hvert støt. Og ikke lenge etter kom hun i en heft og lang orgasme samtidig med at jeg fylte henne med min sæd. Jeg trakk meg ut og lot henne liggende der og riste og skjelve før jeg krøp opp i sengen til henne og la hodet hennes på armen min, tok av henne kneblet, løsnet på beltet som hadde bundet sammen hendene hennes, bredde over henne en dyne mens jeg holdt rundt henne. 

-Du er ei flink tøs visket jeg i øret hennes, før jeg kysset henne i panna.

Jeg kunne skimte et par tårer i øyekroken hennes.

-Er det noe galt, spurte jeg.

-Nei nei, svarte hun. Men jeg visste ikke at sex kunne være så røft, men samtidig nydelig om du skjønner. Så det er mer gledes tårer, over hva jeg har opplevd sammen med deg. At jeg er lykkelig over at min første innvielse i bdsm verdenen var med deg. Selv om dette kanskje i dine øyne ikke var så røft og hardt som du er vant til. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle klare å ta imot den store kuken din i rompa mi uten at det skulle gjøre ekstremt vondt. Men du kan dine saker tydeligvis, du fikk meg til å nyte det. Til og med fikk du meg til å få en orgasme også. Det har jeg aldri fått av analsex før og den var helt annerledes og mye kraftigere enn alle andre orgasmer jeg noen gang har hatt før.

Så sovna hun. Sov kanskje i en halvtimes tid. Jeg stod opp og skjenket henne et glass rødvin.

Jeg vekket henne forsiktig og rakte henne vinglasset. Hun så nesten forvirra ut der hun prøvde å sette seg opp i senga.

-Å herregud for en opplevelse. Tusen takk. Er det mulig, stotret hun. Du har gjort meg avhengig nå. Av deg….av røff og heftig sex. Jeg vil ha mer, mye mer. Jeg vil du skal bruke meg og gjøre absolutt alt du vil med meg. Vise meg alt i bdsm verdenen din. Jeg stoler nå på at du ikke vil meg noe vondt eller å skade meg.

Hun tok imot glasset. – Du sa jo at jeg bare fikk et glass vin, sa hun spørrende.

-Ja, bare et glass. Et glass før hver runde svarte jeg mens jeg smilte lurt. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Cool story, bro.

Endret av Katten.2.0
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🙄

Tydelig hvem som har makten her.

Anonymkode: f99d6...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Herlig😁💦

Anonymkode: d9805...cda

AnonymBruker
Skrevet

Du får sende denne sexnovellen din til Cupido.

Anonymkode: 3ea79...264

• Liker 7
Skrevet

Takk takk 😊

Skrevet
4 minutter siden, TrønderM said:

Takk takk 😊

Tilbakemeldingen er vel mer i retning at dette ikke er rette stedet å publisere slike tekster.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Så, var dere på gateplan eller en av de øverste etasjene? 

Og hvorfor brukte ho ikke kodeordet gul når ho ble ukomfortabel og ville ta det rolig ved analsex? Det var jo de eneste ordene du tilsynelatende lot henne få bruke de neste timene. 

Detaljer...

Anonymkode: 8c0d2...bbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (18 minutter siden):

Tilbakemeldingen er vel mer i retning at dette ikke er rette stedet å publisere slike tekster.

Jeg satte veldig pris på teksten 😊

Synes det var et passende sted å publisere den! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk!!! Åååå, som jeg ønsker å oppleve det på ordentlig, men det forblir nok bare med fantasien ja.... sukk sukk.....

Anonymkode: 10b77...9e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var helt med fram til du fantaserte om analsexbiten. Det er IKKE slik man går frem dersom man har respekt for jenta og ikke ønsker å gi henne hemerroider.. 

Anonymkode: 7f558...eba

• Liker 13
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg satte veldig pris på teksten 😊

Synes det var et passende sted å publisere den! 

I stand corrected.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, føler "musa" blir så barnslig.

Anonymkode: 9ee50...d65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde først du hadde fått de PM her på kvinneguiden 😁 nice story.

Anonymkode: 343bd...9e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dom'en ikke tenner på vold og brutalitet, så var ikke analsex-biten riktig. Den var brutal. Brutal i den forstand at sub ikke fikk brukt kodeord hun fikk utdelt, og følgelig ikke fikk...sjekka tilliten? På samme måte som dom burde vært like bestemt, likevel ikke gagga en sub og bundet hender uten å ha en mulighet for safeword i tegnspråk. 

Tilliten ble egentlig brutt i det dom sa han bestemte og gagga sub/bandt hendene og kjørte på (uten lub) og sa alt blir bra. Not good. 

For så å toppe det med "after care". 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis dom'en ikke tenner på vold og brutalitet, så var ikke analsex-biten riktig. Den var brutal. Brutal i den forstand at sub ikke fikk brukt kodeord hun fikk utdelt, og følgelig ikke fikk...sjekka tilliten? På samme måte som dom burde vært like bestemt, likevel ikke gagga en sub og bundet hender uten å ha en mulighet for safeword i tegnspråk. 

Tilliten ble egentlig brutt i det dom sa han bestemte og gagga sub/bandt hendene og kjørte på (uten lub) og sa alt blir bra. Not good. 

For så å toppe det med "after care". 

Nettopp.

I denne historien var det henne som styrte skuta, hele veien.

Jeg fatter ikke en gang at det er mulig å tro at man selv har bestemt noe som helst i denne situasjonen her, her har den såkalte dom’en gjort nøyaktig hva hun ville.

Dette er kg-bdsm, ikke bdsm. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er en erotisk novelle, dere kan ikke kreve realisme

Anonymkode: c6c66...d5e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt sånn her jeg har forestilt meg BDSM. Dette høres ut som en normal sexkveld for meg, sett bort ifra at du tvang henne til analsex. Hun var jo heller ikke totalt underlegen deg når hun sier hun ikke vil ha analsex, og hvorfor fikk hun lov til å si andre ting enn kodeordene?

Anonymkode: 16a8a...3d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en erotisk novelle, dere kan ikke kreve realisme

Anonymkode: c6c66...d5e

Det handler ikke om mangel på realisme, den er ekte nok. I klassisk kg-ånd;

Kvinner; Dååån! En mann som er like brutal som JEG vil.

Mann; Jeg bestemmer

Kvinne; Du gjorde det feil. Voldtekt.

Det mangler bare alt mulig som gjør det sexy. 

Gjest Råååsa
Skrevet

Jeg leste halvparten. Så orka jeg ikke mer for det ble så kjedelig. Resten skumma jeg. 

Jeg hadde villet strammet inn teksten kraftig. 

Men du skriver godt. Send den til Cupido så får du hjelp med redigering. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...