AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg elsket denne serien! Ble så irritert når de sluttet med den 😂 Er Hotel Cæsar virkelig over for alltid? Anonymkode: fb855...7f7
Smurfii Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Think so..😰 syns den «tapte» seg på slutten, syns det var mye mer spennende den tiden Jerry var med (syns han var dritt creepy🤐) og når Victoria ble kidnappet og Juni ble holdt til fanget på kontoret av Linn, så spennende og skummelt!😬😅 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Tror de skal slite med å få i gang denne serien igjen. Spesielt på en troverdig måte med den slutten hehe. Tv2 passet ikke bra nok på den føler jeg. Var mye tull og dill-dall i de senere sesongene ja. Anonymkode: cfd9f...c89 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Begynte å se første sesong igjen og jeg må si det overrasket meg veldig hvor utrolig dårlig den har tålt tidens tann. Anonymkode: eed1c...56d 2
Gjest Maxwell Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror de skal slite med å få i gang denne serien igjen. Spesielt på en troverdig måte med den slutten hehe. Tv2 passet ikke bra nok på den føler jeg. Var mye tull og dill-dall i de senere sesongene ja. Anonymkode: cfd9f...c89 Var ikke slutten sånn at Juni var blitt oldemor og dement?
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Den er over for godt ja. Takk og pris. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå