AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Triste nyheter! Måtte han hvile i fred 💙 Anonymkode: 23b41...8ed 4
Tradegy Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 En verdig alder med sine 99år Må innrømme at han har gått litt under radaren min. Det blir spennende å se hvor kort/lang tid det går, før dronning Elisabeth følger etter.. I ekteskap hvor det er så høy alderdom, skjer dødsfall ofte tett på hverandre Elisabeth virker kvikk, men sorg er heftige saker. 6
Gjest Smeltemann Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 Prinsen har "gått"til de evige gressganger. Kondolerer til dronning Elisabeth
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Når man når en så høy alder kan døden inntreffe når som helst. Og med den senere tids sykehusopphold har jeg tenkt det kanskje snart ville skje noe. Har vært bekymret for vår egen konge og. Han ser også ut til å slite mer med helsen nå desverre. Anonymkode: 8307e...63c 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #5 Skrevet 9. april 2021 Jeg håper det hoppes over en generasjon når det gjelder hvem som skal være ansiktet utad når dronning Elizabeth dør. Man kan ikke ha den evneveike Charles som konge. Anonymkode: faac8...11e 3
Honey Dew Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg håper det hoppes over en generasjon når det gjelder hvem som skal være ansiktet utad når dronning Elizabeth dør. Man kan ikke ha den evneveike Charles som konge. Anonymkode: faac8...11e Prins Charles er ikke evneveik. 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #7 Skrevet 9. april 2021 2 minutter siden, Honey Dew said: Prins Charles er ikke evneveik. Han passer ikke som konge. Er for øvrig mange som har sagt at det bør hoppes over en generasjon. Anonymkode: faac8...11e 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 Han rakk nesten å bli 100 år, det er en god alder. Han var nok sliten nå, og trengte den evige hvile.
Honey Dew Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han passer ikke som konge. Er for øvrig mange som har sagt at det bør hoppes over en generasjon. Anonymkode: faac8...11e Allikevel er det han som er tronfølger.
Chiyo Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Det eneste jeg tenker er at han hadde blitt 100 i juni. Han var nesten en hundreåring. Jeg tror ikke han hadde så god helse den siste tiden, så jeg tenker at det var hans tid.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg håper det hoppes over en generasjon når det gjelder hvem som skal være ansiktet utad når dronning Elizabeth dør. Man kan ikke ha den evneveike Charles som konge. Anonymkode: faac8...11e Han er da ikke evneveik. Er det en ting han hyppig har blitt kritisert for er det jo at han er for engasjert, og at han blander seg politisk når han helst bare skal være en gallionsfigur uten egne meninger. Anonymkode: 8d015...d38 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 Who cares egentlig? Hva er det han har utrettet utover å bli født inn i en steinrik familie? Man burde heller gråte for noen av de menneskene som har levd virkelige dårlige liv der borte pga overgrep, fattigdom osv. De hadde fortjent en kongelig begravelse. Anonymkode: a2245...712 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 Håper ikke alt styret med Meghan tok for mye på. Han var jo hjerteoperert nylig. Anonymkode: d730f...595 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2021 #14 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Håper ikke alt styret med Meghan tok for mye på. Han var jo hjerteoperert nylig. Anonymkode: d730f...595 Var nok heller den høye alderen.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #15 Skrevet 9. april 2021 Quote rince Charles is presently heir (next in line) to the British throne. He will not become king until his mother, Queen Elizabeth, abdicates (gives up the throne), retires or dies. When either of these happen, Prince Charles may abdicate and pass the throne to his eldest son Prince William. http://projectbritain.com/royal/succession.htm Håper på det siste. Anonymkode: faac8...11e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #16 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Who cares egentlig? Hva er det han har utrettet utover å bli født inn i en steinrik familie? Man burde heller gråte for noen av de menneskene som har levd virkelige dårlige liv der borte pga overgrep, fattigdom osv. De hadde fortjent en kongelig begravelse. Anonymkode: a2245...712 Vel, det er mange som bryr seg. Rik eller fattig, så er det lov å bry seg. Han er kongelig! Han har nok ikke levd et dårlig liv, selv om han nok ikke har hatt en enkel oppvekst etter det jeg har lest. Hans eget ønske er at begravelsen skal være enkel. Anonymkode: 3d0a4...c36 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #17 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg håper det hoppes over en generasjon når det gjelder hvem som skal være ansiktet utad når dronning Elizabeth dør. Man kan ikke ha den evneveike Charles som konge. Anonymkode: faac8...11e Kanskje du skal sette deg inn i historien og vite litt om hva slags oppvekst Charles har hatt, med sin strenge far (og mor) som dyttet ham hardt og kaldt i retninger som over hodet ikke egnet seg for ham, både som barn og ung voksen? Han hadde det vanskelig i oppveksten og ble etter hvert beordret til å gifte seg med ei han ikke likte spesielt godt, kun for å få arvinger til tronen. Diana-historien er lang og vond den også. Å kalle ham evneveik er ikke ok, AB 11e. Anonymkode: 0f796...339 5
Djungelvrål Skrevet 9. april 2021 #19 Skrevet 9. april 2021 Han var 99 år så det er ikke spesielt trist. 1
Honey Dew Skrevet 9. april 2021 #20 Skrevet 9. april 2021 Peonjenta skrev (6 minutter siden): Han var 99 år så det er ikke spesielt trist. Det er alltid trist når noen dør, selv om du ikke kjente dem. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå