Cholli Skrevet 9. april 2021 #1 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Kan man velge? Endret 9. april 2021 av Cholli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 9. april 2021 #2 Del Skrevet 9. april 2021 Ikke enda, men jeg håper det blir mulig etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalbitch Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Nei, det kan man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 9. april 2021 #4 Del Skrevet 9. april 2021 (endret) Nå som det er oppdaget flere tilfeller av blodpropp også med Johnson vaksinen, så gjenstår vel kun Pfizer + Modena, altså MRna vaksinene.... Endret 9. april 2021 av Sportydame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 9. april 2021 #5 Del Skrevet 9. april 2021 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.E Skrevet 9. april 2021 #6 Del Skrevet 9. april 2021 Sportydame skrev (1 time siden): Nå som det er oppdaget flere tilfeller av blodpropp også med Johnson vaksinen, så gjenstår vel kun Pfizer + Modena, altså MRna vaksinene.... Det var ingen overraskelse ang det med Johnson. Det ble dessverre slik vaksineforsker Grødeland hadde en teori om, at det kunne gjelde alle vektor vaksinene. Denne vaksinen er tiltenkt en million nordmenn. Nå blir det spennende hva som skjer videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 9. april 2021 #7 Del Skrevet 9. april 2021 Cholli skrev (2 timer siden): Kan man velge? Vi har jo bare 2 og de er mer eller mindre identiske så ikke mye å velge mellom akkurat;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. april 2021 #8 Del Skrevet 10. april 2021 Hadde glatt tatt uansett hva som kom jeg bil bare ha friheten min tilbake jeg vil ikke ha det sånn resten av livet da dør jeg heller av en vaksine gitt.. for dette som er nå er ikke mye livskvalitet for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg