AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #1 Skrevet 9. april 2021 Jeg fikk tilbud om lønn på 820k i en ny stilling, men valgte å si nei fordi mitt viktigste var at jeg ble lovet å jobbe på remote office inntil 3 mnd i utlandet (dette var fordi jeg ønsker meg dame fra asia). Nå har jeg mistet dette gode, og jeg er helt på bånn. Alt jeg vil er å finne dame i Asia og bli lykkelig og stifte familie, men får antakeligvis aldri mulighet for det nå. Finnes det noen arbeidsplasser med akademiske yrker innenfor It og finans som godtar remote office som rekrutterer aktivt? vær så snill dem som vet... Anonymkode: 89127...02b
TheTrollHunter Skrevet 9. april 2021 #2 Skrevet 9. april 2021 Mhm, denne må du nok lenger ut på landet med 23
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #3 Skrevet 9. april 2021 TheTrollHunter skrev (1 time siden): Mhm, denne må du nok lenger ut på landet med Hva er galt med tråden? Helt realistisk med 820k med 3 mnd. remote innen IT. Anonymkode: f3dbe...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #4 Skrevet 9. april 2021 Du får bruke ferien i asia da vettu. Ser ikke problemet. Anonymkode: b8666...c7d 17
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #6 Skrevet 9. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er galt med tråden? Helt realistisk med 820k med 3 mnd. remote innen IT. Det er det ingen her som har bestridet heller? Anonymkode: d90fc...ea2 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #8 Skrevet 9. april 2021 TheTrollHunter skrev (4 timer siden): Mhm, denne må du nok lenger ut på landet med AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får bruke ferien i asia da vettu. Ser ikke problemet. Anonymkode: b8666...c7d AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jøsses Anonymkode: 4b9b8...60a AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Game over Anonymkode: 7e349...c4f Hahaha🤣 Kjerringer her bokstavelig talt kveles av raseri, fordi en rik og suksessfull mann velger dem bort, til fordel for en søt asiater. Hold dere til trådens tema. Diskuter bitterheten deres på samlivsforumet 🙂 Anonymkode: 0a243...476 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #9 Skrevet 9. april 2021 Kommer an på hvordan godet var dokumentert. Står det i kontrakten din? Hvis ikke så er det bare et gode som arbeidsgiver kan ta tilbake når de vil. Selv når det står i kontrakten, så står det som regel også at godet kan trekkes tilbake dersom arbeidsgiver ser behov for det. Det beste du kan gjøre er å finne en annen jobb der man kan jobbe remote. Anonymkode: a4343...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #10 Skrevet 9. april 2021 Hei, Jeg er helt nyansatt og jobber innenfor IT. Aksepterte en lavere lønn på rundt 470 000 i året for å kunne jobbe remote 100% Jeg har aldri møtt på kontoret. Er meget fornøyd. Har bra goder på jobb. Men har ikke lyst til å nevne hvor jeg jobber av naturlige grunner... Mulig jeg kan identifiseres. Anonymkode: 06f5f...cf0
kaleidoskop Skrevet 9. april 2021 #11 Skrevet 9. april 2021 Jeg er imponert over alle trådene som klarer å lages! 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #12 Skrevet 9. april 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, Jeg er helt nyansatt og jobber innenfor IT. Aksepterte en lavere lønn på rundt 470 000 i året for å kunne jobbe remote 100% Jeg har aldri møtt på kontoret. Er meget fornøyd. Har bra goder på jobb. Men har ikke lyst til å nevne hvor jeg jobber av naturlige grunner... Mulig jeg kan identifiseres. Anonymkode: 06f5f...cf0 Kan jobbe remote jeg også, men ikke fra Asia. Kan du det i din? Anonymkode: 89127...02b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2021 #13 Skrevet 9. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fikk tilbud om lønn på 820k i en ny stilling, men valgte å si nei fordi mitt viktigste var at jeg ble lovet å jobbe på remote office inntil 3 mnd i utlandet (dette var fordi jeg ønsker meg dame fra asia). Nå har jeg mistet dette gode, og jeg er helt på bånn. Alt jeg vil er å finne dame i Asia og bli lykkelig og stifte familie, men får antakeligvis aldri mulighet for det nå. Finnes det noen arbeidsplasser med akademiske yrker innenfor It og finans som godtar remote office som rekrutterer aktivt? vær så snill dem som vet... Anonymkode: 89127...02b Asiatiske damer fisker vestlige menn på nettet, det er enklere for alle parter. Du trenger ikke møte damen du skal få familie med, for det er ikke kjærlighet uansett. Å ha sett henne på cam noen timer en lørdagskveld er nok, da vet du om du liker utseendet hennes. Så kan du bestille flybilletter til henne og få henne hit på under 2 uker. 3 måneder er i overkant lang tid bare for å finne seg en dame. De fleste finner sjelevennen sin den første kvelden, så hva skal du drive med i 3 måneder? Thaidamene lukter hvem som ikke allerede er i et "forhold" og de er ekstra hyggelige mot nyankommerne. Så egentlig trenger du bare én kveld der, og da kan du likesågodt ta ei over nett. Dere blir så lykkelige atte. https://www.google.com/amp/s/www.metrotimes.com/detroit/best-asian-dating-sites-top-6-sites-to-meet-asian-women-online/Content%3foid=26509990&media=AMP%2bHTML Anonymkode: bfdb9...63e 4
TheTrollHunter Skrevet 10. april 2021 #14 Skrevet 10. april 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Hahaha🤣 Kjerringer her bokstavelig talt kveles av raseri, fordi en rik og suksessfull mann velger dem bort, til fordel for en søt asiater. Hold dere til trådens tema. Diskuter bitterheten deres på samlivsforumet 🙂 Anonymkode: 0a243...476 Hvem har sagt dette er kjerringer? 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #15 Skrevet 10. april 2021 I min jobb (telecom), og de fleste jeg kjenner til i lignende stillinger, har vi hatt hjemmekontor under hele corona og de fleste har fleksibel arbeidstid i tillegg. Så du kunne lett ha jobbet fra Asia (har en kollega som har jobbet fra Spania det siste året), men du måtte betalt flybilletten selv da... Anonymkode: 42a1d...b2c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #16 Skrevet 10. april 2021 23 hours ago, AnonymBruker said: Hahaha🤣 Kjerringer her bokstavelig talt kveles av raseri, fordi en rik og suksessfull mann velger dem bort, til fordel for en søt asiater. Hold dere til trådens tema. Diskuter bitterheten deres på samlivsforumet 🙂 Anonymkode: 0a243...476 Anonymkode: bde52...36e 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #17 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (På 9.4.2021 den 17.21): Hahaha🤣 Kjerringer her bokstavelig talt kveles av raseri, fordi en rik og suksessfull mann velger dem bort, til fordel for en søt asiater. Hold dere til trådens tema. Diskuter bitterheten deres på samlivsforumet 🙂 Anonymkode: 0a243...476 Er vel mer det at ts later som han oppretter en tråd om jobbsituasjon og så kaster inn litt asiadame for å provosere, alt for å få litt temperatur i tråden. Troll! Anonymkode: bdda9...d5f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå