Gå til innhold

Ser dere en strek

Mammasom19år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare til du som skrev heldigvis har jeg enn sønn på 2 år og er nå 22 år, så legg fra deg den oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mammasom19år skrev (1 minutt siden):

Bare til du som skrev heldigvis har jeg enn sønn på 2 år og er nå 22 år, så legg fra deg den oppførselen.

Om du må bruke filter for å se om du kanskje klarer å se en strek, så er den negativ. 

Anonymkode: beb8a...63f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Heldigvis ingen strek. 

Anonymkode: 9a546...ab6

Skjerp deg

Anonymkode: 64779...c58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, nei, nei, nei. Da har jeg vel svart på alle innleggene dine.

Anonymkode: d4b24...7e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny på dette, så kan godt være jeg har gjort en feil og lagt det ut flere😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser én veldig tydelig strek, men jeg tipper det skulle vært en til der, og den ser jeg ikke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke test før du eventuelt skulle hatt mensen.. Da slipper du flere skuffelser etter hverandre.. 

Anonymkode: 20f58...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha høy konsentrasjon av HCG for å se en strek på disse testene. Om det er tidlig så er det stor sannsynlighet en skyggestrek om du synes du ser noe her. 

Jeg seg ingenting, men har selv fått svak strek på disse som ikke var en reell strek. 8 dager etter jeg testet positivt med annet merke fikk jeg kjempesterk strek på annen test, mens dette merket enda var såvidt en svak strek 😉🤷🏻‍♀️

Vil anbefale å kjøpe en clearblue test hvis du er usikker på svaret, eller bestille fra Babyplan hvis du prøver å bli gravid og kommer til å fortsette å teste i månedene fremover 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Den er negativ. Når den er positiv er du ikke i tvil. Så enkelt er det ;) vet hvor mye en ønsker å se den streken!

Anonymkode: aa10d...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fanatisk gutt fra før, men klart skuffelsen er stor når man får negativ gang på gang😪❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen strek. Men syns det er vanskelig når bildet er redigert mørkt og bilder der testen er litt langt unna. Ta en ny test i morgen kanskje? Og forsøk å ta bildet nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...