Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #21 Skrevet 30. august 2005 Takk for tilbakemeldingar! Invitasjonsteksten er på høgre innside, under bildet. Eg glømte å skrive det, men det bilde er trykt på gjennomsiktig papir, som skal monterast ved hjelp av to hol og sølvtråd på øvste kortside.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #22 Skrevet 30. august 2005 Trudde eg hadde skrive bilde-forklaring her også, men det var jo berre i dagboka mi det... Men slik er det altså: Har ikkje limt noko fast enno, så det kan sjå litt falleferdig ut, men.. Held også på å gå tom for stempelblekk, det er derfor teksten på framsida vart litt stygg. Det er ikkje meininga at den skal vere slik altså.. Det grønne arket var berre noko eg hadde liggande, det er slettes ikkje sikkert eg kjem til å bruke akkurat den typen. Tekst og bilete er berre skisser, alt skal redigerast og slikt, men det går da an å få ein idè om korleis dette kanskje blir sjåande ut. Droppar det heimelaga papiret i denne omgong, det var ikkje heilt samarbeidsvillig i dag. Hehe... Det gjennomsiktige arket med bilete av oss på skal også monterast, mest sannsynleg ved hjelp av to hol og sølvtråd på den øvste kortsida. Skal kanskje la det grønne på innsida gå igjen på framsida av kortet også, under sølvremsa, kan hende.. Teksten under hjertene er forresten 1. Kor. 13, den med tro, håp og kjærlighet, veit de... Den teksten betyr mykje for oss, og skal lesast under vigsla. Trur eg likar forslag nr 1 best eg også, det vart så mykje reinare enn nr. 2, liksom.. Uansett, det er leeeenge til dei skal vere klare - no har eg i alle fall noko å arbeide vidare med, om så skulle vere! Tusen takk for alle tilbakemeldingar!!!
Søta Skrevet 31. august 2005 #23 Skrevet 31. august 2005 Synes de var lekre! Men lurer veldig på hvor du skal skrive invitasjosntekseten...
Gjest Olava Skrevet 31. august 2005 #24 Skrevet 31. august 2005 Jeg synes du er kjempesøt, Veslo, - og veldig kreativ og flink! Tenk at du også lager papiret selv!!! Resultatet blir helt sikkert suverent, og helt spesielt! Mange er på det mest kreative om natta, man må handle når inspirasjonen er der.
linky Skrevet 31. august 2005 #25 Skrevet 31. august 2005 Så flink du er, Jeg likte veldig godt forslag nr.1 NYDELIG :-D
Huldra:) Skrevet 5. september 2005 #26 Skrevet 5. september 2005 Hei veslo! Så flink du er!! Synes invitasjon nr 1 var veldig fin. Den ble mer ryddig og tydelig synes jeg... Ellers så fikk jeg et ideforslag poppende opp i hodet da jeg så det første utkastet på invitasjonene dine. Nemlig å feste små perler i ståltråden. I hvitt, sølv og evt en annen brytningsfarge:)
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #27 Skrevet 5. september 2005 Hei veslo! Så flink du er!! Synes invitasjon nr 1 var veldig fin. Den ble mer ryddig og tydelig synes jeg... Ellers så fikk jeg et ideforslag poppende opp i hodet da jeg så det første utkastet på invitasjonene dine. Nemlig å feste små perler i ståltråden. I hvitt, sølv og evt en annen brytningsfarge:) ← Det er fleire som har foreslått perler, og hadde nok vore flott det, men vi er ikkje så veldig "perlete" om eg kan sei det slik... Men har klipt ut tre små sølvhjerter og festa nedst i høgre hjørne, det vart stilig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå