GĂ„ til innhold

Invitasjons-hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok eit bilde av invitasjonen likevel eg, sÄ kanskje de flinkis-jenter kan komme med tips, om de kjem pÄ noko?? Satt her og skulle prÞve Ä sette sammen begynnelsen pÄ eit lite forslag til korleis bryllups-invitasjonane vÄre skal vere, men det vart jo ikkje noko fint jo.. Elller, det er i den stilen eg vil ha det, men det er ein del som manglar liksom.....

Kva syns de flinke og kreative sjeler som de er? Nokon som har tips til kva som vil "gjÞr seg" pÄ denne invitasjonen???

Vi har ein litt "rÞff" og naturleg stil pÄ ein mÄte. Tema-fargar for bryllupet er natur-kvitt og sÞlv. Bordkorta skal vere grÞnne efÞy-blad, sÄ det er jo ein mulighet Ä trekke det grÞnne inn ogsÄ kanskje, men eg har eigentleg ikkje tenkt pÄ det... Men det manglar ein heil del pÄ det kortet for at det skal sjÄ ut som eit skikkeleg bryllups-kort dÄ, syns eg!

NÄr sant skal seiast fÞler eg liksom at eg bÞr legge lista litt hÞgare, no nÄr eg har holdt pÄ med kort-laging ei lita stund.. Slik som prÞve-invitasjonen er laga, ser det ut som noko eg kunne gjort for eit Är sidan... FÞr eg hadde begynt med kort-laging liksom... Hmmmmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Ä bruke en annen farge pÄ selve kortet? SÞlv eller grÞnt.......

Skrevet

Hva med din bokstav i et hjerte og hans i det andre? En form for monogram...

Skrevet

Er enig i at det mangler noe ja...:klĂž:

Synes kortet ser veldig blast ut. Hva med noe farger? GrĂžnt?

Skrevet

Er ikke fryktelig god i dette, men ville kanskje hatt en annen farge pÄ bakgrunnen. Da kommer vel de hvite litt bedre frem?? Eller noe mer skrift, som f.eks. Invitasjon eller bryllup? Synes det med monogram kunne vÊrt noe ogsÄ. Kankskje i sÞlv???

Skrevet

Hmm, hva med Ä prÞve gullfarget stÄltrÄd til hjertene?

Skrevet

Oj, her var det mange tips!! *notere* Det er sÞlv som er fargen vÄr, sÄ hjertene mÄ nok vere i den fargen, men eg skal prÞve med noko stÄltrÄd som er litt meir markert. Har ikkje lyst Ä bruke for mykje fargar, men kan nok prÞve Ä kontrastere litt med meir sÞlv, ja. Takk for forslag!! Monogrammet vÄrt skal vere pÄ hÞgre sida av innsida, sÄ eg vil ikkje bruke det pÄ utsida, men noko meir tekst kunne kanskje gjort seg ja. FÄr ta ein kikk i samlinga mi, kanskje eg har noko som kan vere fint som bakgrunns-stempel pÄ sjÞlve lerretet.

*tenke*

Skrevet

Kan du ikke kline pÄ noen grÞnne efÞyblader pÄ invitasjonen da? Inni hjertene? Synes de bÞr vÊre i samme fargene som bordkort og de andre temafargene...

ForÞvrig er jeg enig med de andre, de mangler noe vesentlig. Men du har jo god tid ennÄ da, de skal vel ikke sendes ut fÞr om sju til ni mÄneder eller noe?

Skrevet

Synes ogsÄ den sÄ veldig tykk ut den hvite greia dette sÞlvgreiene er festet pÄ - hvordan skal dette trykkes ned i konvolutten?

Skrevet
Kan du ikke kline pÄ noen grÞnne efÞyblader pÄ invitasjonen da? Inni hjertene? Synes de bÞr vÊre i samme fargene som bordkort og de andre temafargene...

ForÞvrig er jeg enig med de andre, de mangler noe vesentlig. Men du har jo god tid ennÄ da, de skal vel ikke sendes ut fÞr om sju til ni mÄneder eller noe?

Hehe... Har GOD tid ja... Men er godt Ä ha tid, sÄ eg fÄr teeenkt mykje.. Hehe.. EfÞy-blader kunne nok kanskje vore stilig... PrÞvde Ä putte noko blader i papir-massen nÄr eg lagde papir, men det vart ikkje noko sÊrleg... Men kan prÞve meir pÄ det, kanskje, mÄ finne pÄ ein lur vri. ;)

Dokke er kjempe-snille og hjelpsomme forresten ja!!!

Skrevet
Synes ogsÄ den sÄ veldig tykk ut den hvite greia dette sÞlvgreiene er festet pÄ - hvordan skal dette trykkes ned i konvolutten?

Hehe.. Den er ikkje noko sÊrleg tjukkare enn vanleg kartong, men eg har ikkje limt den pÄ enno, driv jo berre og eksprimenterer, sÄ det er nok derfor den ser litt dum ut. Skal forresten lage konvoluttane sjÞlv, sÄ stÞrrelsen skal nok ikkje blir noko problem. :)

Skrevet

Hva med Ä ha selve kortet i sÞlv, sÄnn at det blir hvitt pÄ sÞlv + sÞlvhjerter?

Skrevet
FÄr ta ein kikk i samlinga mi, kanskje eg har noko som kan vere fint som bakgrunns-stempel pÄ sjÞlve lerretet.

Synes det hÞrtes veldig bra ut med et bakgrunns-stempel pÄ selve lerretet!! :)

Skrevet

Vips, sÄ vart eg kreativ att! Takk for hjelp ut av tÞrken, fÄlkens!! No luskar eg ut pÄ hobby-rommet mitt eit lite Þyeblikk.... ;)

Skrevet

Jeg synes kanskje det ble litt "kjedelig". - Men nÄ er jeg glad i farger da.. ;)

Det jeg umiddelbart tenkte da jeg sÄ kortet var;

- ha kortet i samme farge som du allerede har

- lim pÄ efÞyblader/evt efÞystempel om du har

- lim sÄ pÄ de stÄltrÄdhjertene

Ellers ville jeg laget papiret som du laget selv i en annen farge, hvis du ikke bruker efĂžybladene.

Men du er igang iallfall!! :)

Skrevet

Forslag nummer 1 ble slettes ikke verst!

Nummer 2 synes jeg kanskje ble litt for rotete.

Du er pÄ god vei nÄ!! :)

Skrevet

Den fĂžrste var kjempefin :)

Innsiden var stilig ogsÄ, men jeg lurer litt pÄ hvor du skal plassere innbydelsesteksten?

Skrevet

Forslag 1 var kjempelekkert! 2 var fin den, ogsÄ, men jeg synes det ble litt mye med skriften pÄ siden der.

GÄ for 1 du! Du er forresten kjempekreativ - fÄr lyst til Ä begynne Ä lage kort jeg ogsÄ. :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...